Dyr på værelset

  • Jeg synes lige at I skulle have lov til at se min seneste fangst på mit værelse, den kom dumpende ind af vinduet mens jeg sad og surfede på tweak 8)


    Ud over firbenet har jeg også fanget en mus, en snegl, kæmpe biller og en hulens masser ederkopper.


    edit: Glemte lige at sige, at jeg også har fundet en del døde frøer..


    Jeg kom lige til at tænke på det, fordi det ikke er så længe siden at der var en anden tråd om instekter, yummy.. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    hvor bor du henne? 8o


    I en regnskov:))

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Den er da sød, men underligt, at den dukker op i dit værelse. 8o


    Jeg var på ferie i Cypern engang og da vi kom hjem, opdagede min lillebror en kæmpestor fårekylling, som åbenbart havde gemt sig i en af kufferterne. Godt at min bror sad på toilettet, da han fik øje på den, så der ikke skete et uheld i hans bukser. :))


    Jeg troede det var løgn, da han fortalte det, men måtte erkende, at den var temmelig stor, da jeg så den. 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Den er da sød, men underligt, at den dukker op i dit værelse. 8o


    Jeg var på ferie i Cypern engang og da vi kom hjem, opdagede min lillebror en kæmpestor fårekylling, som åbenbart havde gemt sig i en af kufferterne. Godt at min bror sad på toilettet, da han fik øje på den, så der ikke skete et uheld i hans bukser. :))


    Jeg troede det var løgn, da han fortalte det, men måtte erkende, at den var temmelig stor, da jeg så den. 8o


    hehe :] ja det er utroligt hvad man slæber med hjem fra ferie.

  • Jeg bor i Holte, lidt uden for København..Då bot jeg godtnok lige op ad Rudeskov, men jeg synes alligevel at det er pænt vildt..


    Forresten, jeg bor i kælderen, så "dyrene" har temlig nemt ved at kravle ind af vinduerne. Det sker også mest her om efteråret, når det begynder at blive koldt udenfor, for så søger divers småkravl ind i varmen.


    Jeg tror jeg vil beholde den hér lidt tid, den er faktisk helt fed. jeg har allerede døbt den "Skippy". :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
    Jeg bor i Holte, lidt uden for København..Då bot jeg godtnok lige op ad Rudeskov, men jeg synes alligevel at det er pænt vildt..


    Forresten, jeg bor i kælderen, så "dyrene" har temlig nemt ved at kravle ind af vinduerne. Det sker også mest her om efteråret, når det begynder at blive koldt udenfor, for så søger divers småkravl ind i varmen.


    Jeg tror jeg vil beholde den hér lidt tid, den er faktisk helt fed. jeg har allerede døbt den "Skippy". :))


    hey du har taget min fugls navn :P


    skynd dig at lave nogle huller før den dør af luftmangel ;)

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    hey du har taget min fugls navn :P


    skynd dig at lave nogle huller før den dør af luftmangel ;)


    Bare rolig, den er røget over i et syltetøjsglas med lidt vand og en sten.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ROMkuglen
    Den voksne salamander spiser insektlarver, insekter, snegle, orme, igler og haletudser.
    Salamanderlarverne lever af dafnier, vandlopper og myggelarver. ...



    god jagt ;)


    Haha, jo tak. 8o


    Det kunne så godt være at jeg bare skulle slippe den fri igen... Med mindre den kan leve af krummer og andet indgroet snask fra køkkenbordet.