Uddannelse - Jer?

  • Hejsa


    Sidder bare og tåger rundt og ville lige høre om hvor mange Datafagtekniker og IT-suppoerter der er her inde :T


    Bare skyd løs hvad I er Uddannet som :]

  • Jeg er igang med datafagtekniker-uddanelsen, og er så heldig at have praktikplads på Danfoss som netop dette. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • well - atm er jeg på htx 2. år i skive, og regner med at tage på uni efter htx og studere en eller anden form for teknik, skal bare lige finde ud af hva det skal være. ved ik hvordan det sådan helt hænger sammen :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Jeg er igang med datafagtekniker-uddanelsen, og er så heldig at have praktikplads på Danfoss som netop dette. :)


    Ihh har jeg ik.... har måske en på Grundfoss :]

  • Jeg er osse igang som Datafagtekniker på TEC i Ballerup.
    Men har ikke fundet praktikplads, som så mange andre :(

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

  • Selvom jeg ikke lige skal være datafagtekniker, kan jeg vel lige skrive hvad jeg sigter efter, efter næste år når jeg er færdig med gymnasiet:


    http://www.ug.dk/uddannelse.as…udb-civarkitekturogdesign


    eller


    http://www.ug.dk/uddannelse.aspx?article_id=udb-civnanotek


    Det eneste der irriterer mig, er at det ligger så langt væk.. Gider ikke til udlandet for at studere igen.. :P


    Nå ja, det er selvfølgelig kandidatuddannelsen, jeg sigter efter..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • It-supporter på H1 snart H2 på Euc midt i Viborg :D