PopsmØlfen!

  • Hej,
    er der nogen af jer der kender Popsmølfen (privat) for har købt 2x Windows xp pro oem af ham, men da pakken kom lå der kun 1 cd i...! Og han har ikke været på Tweak siden???
    Hvis i gør så bed ham om at kontakte mig! ASAP
    TAK

    The only thing comming to a sleeping man, is dreams!
    ------------------------------------------------------------------------
    X2 3800+@10x250, 2xBfg 7900gt(550/750), 2x1gb Gskill pc3200(1:1), Maxtor 200gb hd, Hp DVD-Brænder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mutantos
    Hej,
    er der nogen af jer der kender Popsmølfen (privat) for har købt 2x Windows xp pro oem af ham, men da pakken kom lå der kun 1 cd i...! Og han har ikke været på Tweak siden???
    Hvis i gør så bed ham om at kontakte mig! ASAP
    TAK



    hm...lyder som om du virkelig er blevet ripped off! jeg personligt kunne ALDRIG (ja du så rigtigt!) købe noget af en som jeg overhovedet ikke kender.. :roller: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light
    jeg personligt kunne ALDRIG (ja du så rigtigt!) købe noget af en som jeg overhovedet ikke kender.. :roller: :roller:


    Jamen tillykke med det :roller: .. det er der rent faktisk mange der gør, og så er det op til den enkelte at vurdere om man tør stole på vedkommende man vil handle med.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Tja måske er jeg blevet fucket, men har heller ikke selv lagt så meget i det endnu, for han er jo registreret som member og har været det i et år..
    Så tænkte han måske var ude og rejse el måske var hans PC nede?? Har dog et navn og noget på en kvittering, men ville nu helst bare lige sludre med ham her og få styr på det istedet for at fare landet rundt pga 500dkr


    TROR stadig på det gode i folk, og desuden så fortryder folk hvis de fucker mig, for jeg er ikke en typisk netnørd!!!

    The only thing comming to a sleeping man, is dreams!
    ------------------------------------------------------------------------
    X2 3800+@10x250, 2xBfg 7900gt(550/750), 2x1gb Gskill pc3200(1:1), Maxtor 200gb hd, Hp DVD-Brænder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mutantos
    Tja måske er jeg blevet fucket, men har heller ikke selv lagt så meget i det endnu, for han er jo registreret som member og har været det i et år..
    Så tænkte han måske var ude og rejse el måske var hans PC nede?? Har dog et navn og noget på en kvittering, men ville nu helst bare lige sludre med ham her og få styr på det istedet for at fare landet rundt pga 500dkr


    TROR stadig på det gode i folk, og desuden så fortryder folk hvis de fucker mig, for jeg er ikke en typisk netnørd!!!


    Hvis du har hans navn, kan du så via krak eller lignende, ikke f fat i hans adresse eller telefonnummer, og så lige give ham et ring?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg handlede også XPcd med ham for ca 1 år siden. Købte 2 men det viste sig at han ikke havde rigtige Cdkeys/labels til dem. Han var ikke til at komme i kontakt med - skrev nok 10 mails - ved den sidste mail med "politianmeldelse" om overskrift fangede jeg hans opmærksomhed. Desuden bor jeg ret tæt på han og fandt hans adresse. Kan stadig huske at han bor i Viborg og er under kokkeuddannelse.


    Sådan et svin!


    Dengang ved det nogle extra xp cder han havde fået som betaling for noget arbejde (sagde han).


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • HMM??
    Ok, så det jo lidt det samme der er sket nu!
    Øv, troede bare der var sket en fejl.... Nå men så må jeg jo ha fat i ham, men holder Politiet udenfor, tror jeg tar en tur til Viborg...

    The only thing comming to a sleeping man, is dreams!
    ------------------------------------------------------------------------
    X2 3800+@10x250, 2xBfg 7900gt(550/750), 2x1gb Gskill pc3200(1:1), Maxtor 200gb hd, Hp DVD-Brænder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mutantos
    HMM??
    Ok, så det jo lidt det samme der er sket nu!
    Øv, troede bare der var sket en fejl.... Nå men så må jeg jo ha fat i ham, men holder Politiet udenfor, tror jeg tar en tur til Viborg...


    Nu bare pas på med at tag sagen i egen hånd ... prøv dog at ring manden op eller få kontakt til ham, på en eller anden måde.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mutantos
    HMM??
    Ok, så det jo lidt det samme der er sket nu!
    Øv, troede bare der var sket en fejl.... Nå men så må jeg jo ha fat i ham, men holder Politiet udenfor, tror jeg tar en tur til Viborg...


    Puha .... snyd i handler og Viborg - får helt flashbacks - he he

  • Heh,
    Bare rolig er meget stille og rolig for har størrelsen med mig...
    Vil blot snakke med ham jeg gider ik skade nogen for sølle 500,-

    The only thing comming to a sleeping man, is dreams!
    ------------------------------------------------------------------------
    X2 3800+@10x250, 2xBfg 7900gt(550/750), 2x1gb Gskill pc3200(1:1), Maxtor 200gb hd, Hp DVD-Brænder

  • Købte også en gang et OEM XP Pro, af ham, og der var ikke noget i vejen.


    Gik nu meget nemt.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Er der ikke en moderater der kan se hans IP???


    Tvivler sq på at hans ISP vil oplyse hans adresse kun pga en XP licens..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra