Sort svin

  • Hvordan laver jeg sort svin? i det hele taget, findes der en online drink opslagsbog?


    Jeg har Sort Svin Extra Hot, har ellers hørt at dem der ikke står extra hot på, er bedre til at lave det..


    Men ingen problemer der, skal bare lige vide hvordan i kværner bolsjerne? Jeg har nemlig ingen blender, og det vil svine ad h.. til at hakke dem.. :D


    Til 70cl går der da 2 ps. Extra hot eller 3 poser alm. ikk?

  • Tja, når det endelig er, så plejer jeg da ikke at kværne bolcherne - lader dem bare stå og ryster dem engang imellem... Hvis man kun lader dem stå, så vær forberedt på at du skal lade det stå MEGET længe, men hvis du ryster det konstant/i ny og næ, så tager det sjældent ret længe... Faktisk vil jeg tro at hvis du er flittig til at ryste, så kan det laves på en time...

  • Har vi ikke nok af dem i DK i forvejen? :T :)) - Det gas ;)...Nej...Altså...Jeg har ikke prøvet at lave disse "sorte svin" før, men jeg har til gengæld prøvet at lave fisherman, og der tager man ihf. bare 70 cl valgfri ren vodka og 2 poser Fishermans Friend - derefter knækker man dem blot midt over, således at de bliver halve, og putter dem alle sammen ned i flasken. Herefter lader man den stå, gerne et par dage. Det vigtigste er bare at man først drikker det når alle bolcherne er 100% opløst.
    Og HUSK at ryste den inden den drikkes - den er altid fyldt med alt det gode nede i bunden - men det opdager du/I nok ;)


    Så ved du hvordan jeg laver fisherman, og jeg vil gætte på at det er samme måde at lave, det du vil lave, på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    *LOL* .. Det er altså en smule klamt .. :))


    Især hvis der er flere end ham der skal drikke den :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Har vi ikke nok af dem i DK i forvejen? :T :)) - Det gas ;)...Nej...Altså...Jeg har ikke prøvet at lave disse "sorte svin" før, men jeg har til gengæld prøvet at lave fisherman, og der tager man ihf. bare 70 cl valgfri ren vodka og 2 poser Fishermans Friend - derefter knækker man dem blot midt over, således at de bliver halve, og putter dem alle sammen ned i flasken. Herefter lader man den stå, gerne et par dage. Det vigtigste er bare at man først drikker det når alle bolcherne er 100% opløst.
    Og HUSK at ryste den inden den drikkes - den er altid fyldt med alt det gode nede i bunden - men det opdager du/I nok ;)


    Så ved du hvordan jeg laver fisherman, og jeg vil gætte på at det er samme måde at lave, det du vil lave, på.


    Smager det ligesom Fishermans? Har 2 Liter Smirnoff stående og kigge.. :P Og Fishermans smager jo F***ing godt..


    Så prøver det i morgen.. hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen


    Smager det ligesom Fishermans? Har 2 Liter Smirnoff stående og kigge.. :P Og Fishermans smager jo F***ing godt..


    Så prøver det i morgen.. hehe


    Det smager faktisk bedre! ;)


    Og husk at jo længere tid du lader den stå, jo bedre bliver den ;)

  • Er der nogen der har smagt Gajol shot?? Det smager f****** godt, IMO bedre end Fisherman..Og nej det smager ikke ligesom f. eks. Spunk! Men Meget bedre, men pas på...Det er vanedannende!! :D :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Du sutter på bolsjerne og spytter ned i flasken.


    Griner stadig :D:D!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Man kunne også bare bruge en blender til at findele bolcherne ;)


    Nu skriver han så at der ikke haves en blender til den slags :)


    Et andet forslag kunne være at han tog dem med udenfor og kørte dem over med sin cykel.