Mobil-chikane

  • Hej alle..


    Min kæreste har fået en "herlig" "bekendt", som ringer på div sindsyge tidspunkter,for bare at ligge på når hun eller jeg tager telefonen, samt sms'er hende flere gange om dagen, med latterlige spørgsmål: Hvornår skal vi kneppe, og lign.


    Når han/hun ringer er det hemmeligt nummer, men på sms'erne kan vi se nummeret.
    Er der nogen steder på nettet, man kan få oplyst adresse og navn på personen?? For så smutter jeg sgu ud og tager "en snak" med vedkomne..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kosmo
    Hej alle..


    Min kæreste har fået en "herlig" "bekendt", som ringer på div sindsyge tidspunkter,for bare at ligge på når hun eller jeg tager telefonen, samt sms'er hende flere gange om dagen, med latterlige spørgsmål: Hvornår skal vi kneppe, og lign.


    Når han/hun ringer er det hemmeligt nummer, men på sms'erne kan vi se nummeret.
    Er der nogen steder på nettet, man kan få oplyst adresse og navn på personen?? For så smutter jeg sgu ud og tager "en snak" med vedkomne..


    Selvtægt er en meget dårlig idé ! Meld personen til politiet, og han er færdig med det pis !


    Husk at tele-udbyderen har logfiler på alt hvad han har sendt, så det er intet problem. Hvis i er heldige, så får han en dejlig bøde.

  • Må sq også lige hoppe med på vognen med dem der er imod selvtægt :) - Prøv i hvert fald lige med politiet i første omgang - hvis de ikke får sat en stopper for det, ja så kan det jo være der skal tages andre midler i brug ;)

  • Hvis det er en mobil med taletidskort, bliver det meget svært, for ikke at sige umuligt, at finde ud af hvem det er. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hvis det er en mobil med taletidskort, bliver det meget svært, for ikke at sige umuligt, at finde ud af hvem det er. :boxed:


    ... og der havde vi lige dagens optimistiske kommentar ... ;) ... Men ja ... Hvis man ser på hvad politiet rent faktisk GØR for at opklare ting og sager frem for hvad de KAN, så ja ... Så finder de aldrig ud af det ... ;) ...


    Men det er jo et forsøg værd ... Hvis man ringer og fyrer sådan en gang mundlort af, så er det jo ikke studenterhuen der trykker, så det er jo ikke sikkert at knægten har tænkt så langt til at lade være med at bruge hans egen telefon der står i hans eget navn ... ;)

  • Ellers prøv da og ring nummeret op med hemmeligt nummer og så se hvem der tager telefonen så er der da en change for at få et navn.....


    Men som andre siger bare til politiet med sådan en sag.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy