Hundelort i hækken

  • Nu har mig og min far lige lagt noget norskt granit rundt i vores have ud mod fortorvet rundt om hele huset. Det ser jo skide flot ud og alt, men der er bare det problem at nabohundene godt kan lide at skide der :S


    Så jeg ville vide om der ved noget om der ikk findes et sprøjtemiddel som skræmmer hundene væk eller noget? Hegn er udelukket! Og tror ikk jeg bliver populær hvis jeg skyder naboernes hunde :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Nu har mig og min far lige lagt noget norskt granit rundt i vores have ud mod fortorvet rundt om hele huset. Det ser jo skide flot ud og alt, men der er bare det problem at nabohundene godt kan lide at skide der :S


    Så jeg ville vide om der ved noget om der ikk findes et sprøjtemiddel som skræmmer hundene væk eller noget? Hegn er udelukket! Og tror ikk jeg bliver populær hvis jeg skyder naboernes hunde :P


    Øv.. Ville jeg ellers forslå :))


    Men ærligt talt er det nok det forkerte sted at spørge :P
    Jeg mener, en hunds efterladenskaber på din fars granit, det er jo ikk det mest hardware/software relaterede ;)

  • Der findes et ganske udemærket og aldeles effektivt middel at sprøjet med mod hunde der skider über alles - hagl direkte fra et haglgevær :]


    Kunne bare ikke lade være :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Nu har mig og min far lige lagt noget norskt granit rundt i vores have ud mod fortorvet rundt om hele huset. Det ser jo skide flot ud og alt, men der er bare det problem at nabohundene godt kan lide at skide der :S


    Så jeg ville vide om der ved noget om der ikk findes et sprøjtemiddel som skræmmer hundene væk eller noget? Hegn er udelukket! Og tror ikk jeg bliver populær hvis jeg skyder naboernes hunde :P


    havd med noget peperspray :T


    edit: mindes at have hørt om en man der fik lavet en gravsten hvor der stod: her hviler den hund der sked på min plæne. måske en ide :))

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • hvad med bare at "ligge på lur" på tage billeder af dem som lader sine hunde skide på andres private grunde, og derefter gå til politiet med det - så skal du se, så holder de nok hurtigt op med det, for det er strengt ulovligt...

  • hmm.. ja du KUNNE jo bare bruge et lidt nedslidt haglgevær, smække nogle fladhagl i så ellers gå til den :))
    kommer an på om ejeren er med eller ej..
    ellers som mikkel siger, find dit spion sæt frem og gå igang.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    hvis min kammerat kan skyde efter Skolelærer med Hagl gevær, kan du vel også skyde efter hunden, men uden at ramme....


    jeg tror ikke det nytter så meget IKKE at ramme.. måske får den lorten i klemme ved lyden men altså.. måske?
    eller en god gammeldagsf flitsbue kunne måske gøre det. jeg har nogle hjemmelavede pile med ståltråd som spids (til rollespil).. den gå ikke ind i dyret men den får sku nok noget af en forskrækkelse.

  • Tror et kanonslag ville være ganske effektiv.
    Dyr og brag passer bare ikke sammen!


    :crazyeyes:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Tror et kanonslag ville være ganske effektiv.
    Dyr og brag passer bare ikke sammen!


    :crazyeyes:


    stil et skilt op hvor der står at folk bliver politianmeldt hvis deres fucking dyr skider i jeres have.

  • Skal du leje mit el-hegn et stykke tid ?


    Jeg har noget orange nylonsnor med metaltråde liggende og udspændt i passende højde, er jeg sikker på, at et 15.000 Volt rap i en hundeanus, nok skal huske dem på, at de ikke skal skide lige der mere... :))


    Min lille elefant er ikke stukket af en eneste gang, efter jeg satte det el-hegn op og der har ikke været strøm på i flere måneder...*G*


    Såvidt jeg husker, findes der en spray, som hedder "hund væk".
    Den skulle de angiveligt ikke kunne lide lugten af og holder sig derfor væk fra sprøjtede områder.



  • Kan lide din ide med el hegnet :evil:

  • Synes egentlig ikke det kan være rigtigt at man skal investere i dåser og ståhej for at kunne være i fred for diverse dyreekskrementer :rolleyes: - folk må sq da lære at holde styr på deres dyr og lade dem tømme sig på steder hvor det er tilladt X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Synes egentlig ikke det kan være rigtigt at man skal investere i dåser og ståhej for at kunne være i fred for diverse dyreekskrementer :rolleyes: - folk må sq da lære at holde styr på deres dyr og lade dem tømme sig på steder hvor det er tilladt X(


    Drøm videre... ;)


    Nogle folk er nogle svin. :roller: