Prob med Hotmail konto

  • Hej


    Hvorfor kan jeg ikke komme ind på min hotmail konto hjemme?
    På mit arbejde ryger jeg lige ind på den.


    Men hjemme hvis jeg f.eks prøver via outlook så kommer den med en fejl senere at den ikke kan finde serveren.
    Hvis jeg prøver via websiden står den bare, efter jeg har indtastet navn og password og søger efter siden men intet sker.


    Det er sket efter jeg har fået ny Pc. :rolleyes:


    Windows er den samme installation. Jeg flyttede bare min gamle HD over i den nye Pc hvor Windows fandt den nye hardware og så kørte jeg videre.


    Hjælp!! X(

    Amd Athlon64 X2 4400+, 3Gb DDR2 800, DFI Lanparty, Maxtor 500GB Sata2, GF7900GS 256mb, Pinnacle PcTv Stereo
    Chieftech Miditower Dragon Silver.
    19" Widescreen og 32" Widescreen
    20Mbit/2Mbit Cybercity.
    Styresystem Ubuntu 7.10 (linux)
    Windows XP Pro

  • grunden til at du ikke kan bruge outlook til at åbne din hotmail med, kan muligvis være fordi msn har lukket for brug af outlook med hotmail. Det gjorde de for et stykke tid siden, fordi der skete for meget spam pga. af det.
    HVorfor du ikke kan åbne din hotmail i en normal browser er måske et større problem at løse..
    eventuelt kunne du måske prøve at bruge en anden browser? mozilla etc.

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.


  • Jeg kan ihvertfald råde dig at formatere. At flytte en Windows partition fra et mobo til et andet er aldrig at fortrække. Uanset om det tilsyneladende virker efter hensigten, så kan der meget nemt opstå konflikter.
    Så gør dig selv den tjeneste at formatere, og installere ALLE updates. Så er sandsynligheden for at du kan få dit Hotmail til at virke, sikkert større.

  • Det har jeg nu prøvet. At formatere!
    Men det hjælper ikke!
    Kan det være nogle porte?
    Forstår bare ikke hvorfor de evt skulle være lukket nu.
    Jeg bruger Webspeed med Kabelmodem.
    Og bruger sygate firewall men selv med den slået fra virker det ikke.


    Tror jeg vil kigge lidt på den browser der hedder firefox. Den har vidst fået ros.

    Amd Athlon64 X2 4400+, 3Gb DDR2 800, DFI Lanparty, Maxtor 500GB Sata2, GF7900GS 256mb, Pinnacle PcTv Stereo
    Chieftech Miditower Dragon Silver.
    19" Widescreen og 32" Widescreen
    20Mbit/2Mbit Cybercity.
    Styresystem Ubuntu 7.10 (linux)
    Windows XP Pro

  • Jeg kan ikke engang logge ind via Mozilla Firefox!!! :chain:

    Amd Athlon64 X2 4400+, 3Gb DDR2 800, DFI Lanparty, Maxtor 500GB Sata2, GF7900GS 256mb, Pinnacle PcTv Stereo
    Chieftech Miditower Dragon Silver.
    19" Widescreen og 32" Widescreen
    20Mbit/2Mbit Cybercity.
    Styresystem Ubuntu 7.10 (linux)
    Windows XP Pro