Ulheldist handle

  • Jeg skræller snart helt af.. jeg vil bare have min amd 64 til at kunne blive installere og bare køre..
    men først var der jo det problem med at Midtdata sender mig et forkert bundkort.. men der gik 2 dage så havde jeg det nye.. så det er fair nok


    men så havde jeg jo købt et kabinet, fra studiedata.dk (har hørt nogle ting om dem)
    og det kabinet jeg fik ind af døren begynde jeg selvf at sætte mine ting i.. det gik fint.. let og simple :P
    men så da jeg vil tænde den.. hmm tror i så ikke at Power switch er "knækket" selve knappen var trykker op...
    og så da jeg så endelig for den tændt, med en anden power switch. så Virker det lys i de 3 stander blæsere der er ikke !! hmm hva fuck har de sendt mig?? det var det sidste på lager eller hva?? (sender dem en sviner)
    OG
    ja det er ikke slut endnu
    så vil jeg installere windows. men min nye Sata disk..
    Da jeg sætter disketten i siger den bare at filen er corrupt lige meget hvilken diskette det er og lige meget hva jeg vælger..


    (jeg har en gang også fået 2 UV ide kabler der inde fra studiedata.. og nu da jeg bruger dem.(har lige pakket dem op) så virker lyset heller ikke i dem??


    hmm sender de kun ødelagte ting eller hva sker der??? og så brugte jeg så hele dagen i går på det, og sidder her og tænker på om jeg skal ringe og svine dem til.. :)


    nå men tak fordi i ville lytte. godt med at komme ud med det.. hehe


    :chain: :chain: :lame:

  • Ja det er da godt nok nederen for dig !


    Har aldrig handlet hos Midtdata før ..


    Men studiedata har jeg aldrig haft prblemer med .


    syntes du skal ringe til dem og sige hvad der er sket !
    også ikke lige lægge ud med at svine dem til .. fejl kan jo ske for selv den bedste ;)


  • det er bare et udtryk jeg bruger tit :D
    sorry jeg mener bare jeg skal brokke mig :P
    det er hva jeg mener med en sviner.. hehe

  • Well.. hvis tingene er defekte, skal du selvfølgelig ringe til dem og få noget nyt tilsendt.
    Hvis de ikke har flere af de ting.. så må du jo finde noget andet :) Det er ikke butikkens ansvar at have flere ting på lager, hvis en ting skulle være i stykker hos kunden :)


    Irriterende for dig ja.. men sådan er det jo desværre engang imellem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Well.. hvis tingene er defekte, skal du selvfølgelig ringe til dem og få noget nyt tilsendt.
    Hvis de ikke har flere af de ting.. så må du jo finde noget andet :) Det er ikke butikkens ansvar at have flere ting på lager, hvis en ting skulle være i stykker hos kunden :)


    Irriterende for dig ja.. men sådan er det jo desværre engang imellem.


    jeg ved ikke om de ikke om de ikke har det på lager :P
    det kunne bare godt virke somom jeg fik alt det folk havde sendt tilbage :P