3D kunst, så at sige..

  • Ville bare lige prøve og se hvad man nu kunne lave i 3DStudio Max, og kom frem til et fint lille resultat, synes jeg selv..


    Værsgo; Min første hjemmebryggede 3D modelering (don't hate):


    [Blocked Image: http://www3.freepichosting.com/Thumbs/421509990/13/600/450.jpg]



    Vil ved samme lejlighed spørge om der er nogle herinde der arbejder med programmet, og egentlig har styr på hvad de laver.. Altid rart at kunne få lidt hjælp fra en som snakker dansk :P

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • NU kan jeg ikke andet end at sige det ser pænt ud men ved ikke hvor svært/enkelt det er at lave da jeg aldrig har arbejdet med 3DStudio Max!


    Så du må nøjes med det ser pænt ud fra en som ikke ved om man bare skal trykke på 2 knappe for at opnå dit rasultat :]

  • Det er selvfølgelig rigtigt det er lidt svært hvis man ikke har arbejdet med det, men har trykkte på ca. 1000 knapper..


    Det svære i det er at man egentlig skal sidde og tegne, og det er jeg 'dårlig' til!
    Og så er der mange måde at gøre alle ting på jo, og jeg har sikkert valgt den besværligste.. :P

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Det er og pænt

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Opsætningen har jeg taget et andet sted fra, fandt et billede med 2 bønder der står på samme måde :)


    Selve modellern til kongen er lavet efter det her billede, bare tegnet med en alm, Line, og så lavet med Lathe..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • har selv taget junior workshop 1 på trumax (en 3d skole i vanløse) så lidt kender man til det


    link til skolen: http://www.truemax.dk/default.asp?id=1

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    har selv taget junior workshop 1 på trumax (en 3d skole i vanløse) så lidt kender man til det


    link til skolen: http://www.truemax.dk/default.asp?id=1


    Har læst om TrueMax, og havde tænkt mig at tage deres game artist uddannelse, men det er så pisse hamrende dyrt :(

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Godt lavet, kan nemli ikke finde ud 3D grafik


    Det er ligesom 2D, bare med en ekstra dimension jo, det er slet ikke så svært.. :P


    Eller vent, jo det er.. Tog mig en time bare at lave det der :S


    Må videre med nogle andre projekter.. Har altid villet modelere en Apache, så det skal nok lykkes (yeah right)!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Det er ligesom 2D, bare med en ekstra dimension jo, det er slet ikke så svært.. :P


    Eller vent, jo det er.. Tog mig en time bare at lave det der :S


    Må videre med nogle andre projekter.. Har altid villet modelere en Apache, så det skal nok lykkes (yeah right)!


    Jeg har lige haft en hel del med Autocad + 3D, Inventor og Archicad at gøre. Det er ikke altid lige nemt, men det er nogle imponerende tegninger, man kan få ud af det. 3Dmax er vi ikke kommet til endnu, men det glæder jeg mig til. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg har lige haft en hel del med Autocad + 3D, Inventor og Archicad at gøre. Det er ikke altid lige nemt, men det er nogle imponerende tegninger, man kan få ud af det. 3Dmax er vi ikke kommet til endnu, men det glæder jeg mig til. ;)


    Hvor studerer/arbejder du henne?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Hvor studerer/arbejder du henne?


    Er lige startet på Teknisk designer udd. i Sønderborg for et par måneder siden.
    Sprang over ½ års grundforløb og er på udvidet grundforløb indtil jul, hvorefter jeg, ifølge planen, skal i praktik i et år, hvis jeg ellers kan finde en praktikplads. :rolleyes:

  • Ser ikke helt dumt ud har du måske ramt F1 og gennemført det tut med skak der ligger derunder :)


    Men der er sgu mange ting at rode med i det program har selv lavet en del små ting i det og er slet ikke nogen ringe start du har fået dig der :)


    Truemax gad jeg fandme også godt men har bare ikke pengene til det :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ser ikke helt dumt ud har du måske ramt F1 og gennemført det tut med skak der ligger derunder :)


    Men der er sgu mange ting at rode med i det program har selv lavet en del små ting i det og er slet ikke nogen ringe start du har fået dig der :)


    Truemax gad jeg fandme også godt men har bare ikke pengene til det :(


    Yeah, tårnet er.. også derfor jeg ikke nævnte det, det er ikke så fedt.. Og så synes jeg også jeg fik lavet kongen bedre, og det er uden gøjl..!


    Ang. True Max.. 20 ugers grundkursus - 27.000 læste jeg.. :S

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Det er sgu fair nok at lave ting efter tuts i det program ellers lærer man sgu aldrig at bruge det.


    Der er så mange funktioner så man er nød til at starte et sted.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy