Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 31. oktober 2004, 23:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brisse
Kære Grus!!!!
Sidder her og prøver at formulerer en længere forklaring angående Rammsteins tekster.... Men det gider jeg i virkeligheden ikke, da jeg egentlig mener at man med bare en lille smule almindelig fornuft skulle kunne forstå hvad de handler om!!!!!!! Så med mindre det skyldes at dine tysk kundskaber fuldstændig latterlige??? så går jeg ud fra at du bare er almindelig DUM!!!!! Helt ærlig... Køb en tysk-dansk ordbog....og LÆS!!!!!

....men selvfølgelig...kom da gerne med eksempler på deres højreorienterede tekstmateriale!!????

Må indrømme at jeg allerede med din indgangs replik i denne debat tabte alt for dig..men fuck hvor er du intetvidende!!!!

:] Sig mig lige engang...

Glemte du hjernen på hattehylden inden du sidst tog hjem fra gul stue ?( :baby: - For med de udtalelser der, kan der sku' næppe ligge meget intelligens bag! :roller: :roller:
Hvem er det lige her, du mener er latterlig og uden fornuft ?! :rolleyes: - for jeg ser da umiddelbart ikke andre end dig :dots:
HDK :roller: spar dog sammen til en mentalundersøgelse - du behøver det virkelig! 8o

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (31.10.2004, 23:56)

22

mandag, 1. november 2004, 07:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fed1
Grus, du er da en bonhat!!!
Jeg har selv billet til R+ men jeg har sgu da ondt af alle de mennesker der har fået heavyen igen og ingen billet har.
Rammstein vækker noget i metal drenge. Mange har ikke haft noget siden Nirvana, gymnasiet eller whatever. Glæder mig til at stå med sølvsnot i håret og bodyslamme et fjols som dig.
Er du i det hele taget gammel nok til at komme ind? Troede man skulle være min. 18 for at høre voksen musik.
Til jer andre kan i jo kigge herind og finde et par oversættelser.

http://www.lyricsondemand.com/r/rammsteinlyrics/

They want my heart on the right spot
but then I look below
it beats there in the left breast
the envious have not known it well

Hva pokker er dit problem? Hvorfor skulle jeg ikke være værdig nok til at høre Rammstein? -Hvis du vil vide det, bliver jeg 18 3dage efter koncerten..

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brisse
Kære Grus!!!!
Sidder her og prøver at formulerer en længere forklaring angående Rammsteins tekster.... Men det gider jeg i virkeligheden ikke, da jeg egentlig mener at man med bare en lille smule almindelig fornuft skulle kunne forstå hvad de handler om!!!!!!! Så med mindre det skyldes at dine tysk kundskaber fuldstændig latterlige??? så går jeg ud fra at du bare er almindelig DUM!!!!! Helt ærlig... Køb en tysk-dansk ordbog....og LÆS!!!!!

....men selvfølgelig...kom da gerne med eksempler på deres højreorienterede tekstmateriale!!????

Må indrømme at jeg allerede med din indgangs replik i denne debat tabte alt for dig..men fuck hvor er du intetvidende!!!!

Du snakker om dumhed.. jeg synes bare du skulle fise tilbage i din kasse, og droppe at svine andre sådan. Det er sq dig der er dum med de synspunkter du render rundt og flasher. Jeg gider ikke engang diskutere med et fjols som dig :roller:

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

zixunderground

Gæst

23

onsdag, 17. november 2004, 14:08

jeg har eb billet i overskud, kontakt my på mail: johann_laux@yahoo.dk eller 26228309

24

lørdag, 13. juni 2009, 16:03

Jeg er i samme situation - vil meget gerne købe en rammstein billet!

25

lørdag, 13. juni 2009, 18:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af JulleS
Jeg er i samme situation - vil meget gerne købe en rammstein billet!

Tråden er 4,5 år gammel så du burde nok oprette en ny tråd hvis du mangler billet. Evt. tjekke DBA.dk og andre steder hvor man kan købe billetter.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

26

lørdag, 13. juni 2009, 19:03

Jeg må erklære mig enig med dna, og jeg vælger derfor at lukke tråden. Din forespørgsel kan hurtigt komme til at drukne i OT-snak om, at tråden er meget gammel, så du vil nok have bedre held med at oprette en tråd i købsafdelingen samt undersøge diverse salgssider ved siden af.

Tråd lukket.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.