Ny forum topic ?

  • Ville bare høre hvor mange der er interesseret i en ny forum topic, som kunne hedde Sjov og Spas... :D Jeg er ved, at være lidt træt af, man ikke kan skrive noget ikke hw/sw orinteret i OT uden, at der er nogle, som skal komme med dumme kommentare om at det er lame og, at de ikke gider bruge tid på sådanne tråde og det ødelægger tweak.dk - Offtopic... :rolleyes:


    Jeg kan nu også godt forstå det.. På en eller anden måde, jeg så f.eks. den her idag : http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29267&sid=
    Og sådanne tråde er der jo mange af, efterhånden.. ;(


    Så derfor fik jeg den ide, at lave et ekstra forum, som f.eks. kunne kaldes Sjov og Spas. :crazyeyes:


    Men hvad synes i ?

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda
    Ved ik.. så kunne man jo blive ved, syntes det er fint at holde det nogenlunde inden for "tweak"-ting.


    Men personligt syntes jeg det ville være fedt hvis der kom et "Billede & animation" afdeling.
    Hvor man fx. kunne -få hjælp til programmer -Photoshop, 3ds max, Blender, maya osv. -vise billeder under udvikling.


    Jeg ville sige ja.. men nu er vi ikke så viiildt mange der bruger alle de programmer.. jo PS, men hvor mange herinde bruger maya, 3ds max, blender eller cinema 4d?

  • Syns det er helt fint med dem vi har! syns ikke om at have forum topic til:


    Cpu
    Bundkort
    grafikkort
    oc
    spil
    programmer
    Lydkort
    ledninger
    lys
    blæsere
    mussemåter
    varme
    tv
    kabinetter
    Osv....


    sådan nogle forum er pænt trælse! kan godt li når der ikke kommer alt for mange kategorier ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Den tråd du lige viser der, ville jo alligevel blive postet i off topic.


    Ja ok, men så : http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29219&sid= <--- Den tråd var jo ment for sjov, som den også burde, men alligevel var der nogle som lige skulle være negative... :(


    Burger : Det kan "Sjov og Spas" jo også blive brugt til ;)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r


    Ja ok, men så : http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29219&sid= <--- Den tråd var jo ment for sjov, som den også burde, men alligevel var der nogle som lige skulle være negative... :(


    Burger : Det kan "Sjov og Spas" jo også blive brugt til ;)


    Der er INGEN grund til et helt nyt forum .. Der er nok her .. Det der er brug for er, at folk lærer at bruge deres sunde fornuft inden de laver en ny tråd .. En tråd til film og en til jokes er mere end nok ..


    Og som jeg skrev før, så kan folk jo ikke engang ramme det rigtige forum nu .. Det holder jo ikke ..

  • Jeg synes det er helt fint som det er nu, jeg synes ikke rigtigt at der er de store behov for et ekstra forum .. Og dem der godt kunne tænke sig et grafik slash hjemmeside forum, tænk lige over hvor få herinde der egentlig roder med sådan noget, det ville næsten være spild at oprette et forum dertil. Det kan Offtopic nu fortsat fint bruges til. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Præcis, man mister al form for overblik, og orker ikke blade dem alle igennem, hvilket vil minske effektiviteten herinde. Hold det endelig som det er.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Jeg ville sige ja.. men nu er vi ikke så viiildt mange der bruger alle de programmer.. jo PS, men hvor mange herinde bruger maya, 3ds max, blender eller cinema 4d?


    jeg gør:D

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    jeg gør:D


    Du må have for mange penge så. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • :] Hmmm...Hvor blev svarmuligheden "Nej - Tweak er ikke nogen børnehave" af ?(


    Har stemt nej, men ved ikke hvad du mener med "...hol.dk?" - Jeg kender ikke hol.dk og er også ligeglad med det site... kan ikke se hvorfor det skal blandes ind i denne afstemning for... :rolleyes: (?)

  • Syns nu det ku være fedt nok.. imo endda mere overskueligt!


    Nu ved jeg godt det er en skabelon og der nok ikk blir ændret i koden til siden, men ville i sige ja til det, hvis man fik en mulighed for at indstille visningen af forummet, således at dem der gerne ville se alle de forskellige forum topics ku se dem


    Og ellers ku man indstille det således at de mange, forskellige topics blev vist som 5.. Sådan at de mange topics hver havde 1 (ud af f.eks. 6 emner) overtopic og derved ka tråde i "cpu" vises under H&T, som det jo gør nu (hvis der blir postet rigtigt :])


    Jeg spør fordi jeg fumler med noget forum agtigt lignende tweak.dk's på funktioner og sådan noget ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    :] Hmmm...Hvor blev svarmuligheden "Nej - Tweak er ikke nogen børnehave" af ?(


    Har stemt nej, men ved ikke hvad du mener med "...hol.dk?" - Jeg kender ikke hol.dk og er også ligeglad med det site... kan ikke se hvorfor det skal blandes ind i denne afstemning for... :rolleyes: (?)


    Fordi den tråd hvor det hele startede, der blev der snakket om at det ville ligne hol.dk :))
    Derfor ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    :] Hmmm...Hvor blev svarmuligheden "Nej - Tweak er ikke nogen børnehave" af ?(


    Har stemt nej, men ved ikke hvad du mener med "...hol.dk?" - Jeg kender ikke hol.dk og er også ligeglad med det site... kan ikke se hvorfor det skal blandes ind i denne afstemning for... :rolleyes: (?)


    Jeg kender heller ikke hol.dk, men hver gang der er en lame/sjov tråd der ikke er comp orinteret, så siger "de voksne" at man skal gå hen på hol.dk fordi det er et useriøst forum... Så det jeg mener med "Nej - hol.dk ?" er, at man stemmer nej til ny topic, OG siger at det så ville bleve ligesom hol.dk...


    Jeg har ikke prøvet, at lave en poll før, men alle dem jeg har set, har svar mulighederne være kort beskrevet, så det har jeg også prøvet på.

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Fordi den tråd hvor det hele startede, der blev der snakket om at det ville ligne hol.dk :))
    Derfor ;)


    Tjaa, synes bare folk herinde må lære at tage sig lidt sammen når de overvejer at poste tråde :roller: - kan ik se det gør den store forskel hvilke topics her er.