Stjerne Mix, mine frustrationer

  • Ok, her er min historie.


    Jeg går over i Kvickly for at finde noget fråd, og havner selvfølgelig i slikpose afdelingen. Deriblandt hang den, den bedste slikpose af dem alle, Stjerne Mix!
    Jeg tager den ned, og skynder mig over i kassen. Nu skal jeg hjem og guffe.. Troede jeg..


    Da jeg så kom hjem åbner jeg posen og roder den hurtigt igennem for at finde een bestemt ting.. Men til min frustration finder jeg kun 1.. 1 sølle spejlæg.. Hvad er det lige Haribo tænker på? 8o
    Det burde da forbydes at sælge StjerneMix poser med kun eet spejlæg?!


    Jeg kan slet ikke beskrive min skuffelse, og til at bakke det hele op befandt der sig kun 2 frøer i den.. Ja, det var en pose til 20 kr, den store.. Tak Haribo, for at have ødelagt min ellers så fine aften..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Tja Haribo er ved at falde af på den, nu køber jeg aldrig Starmix, men de gør det også med andre poser... Men i min omgangskreds er der nu heller ikke nogen der køber starmix for hverken at få "plasik- frø'er eller spejleæg"


    Jeg kan faktisk lide alt andet i den pose :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • ad.. spejlæg.. altid dem jeg smider væk sammen med frøerne og de der runde cola klamme ting 8o .. alt det andet er god god god :D især kirsebær ... uuuumm...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    Kan godt forstå dine fustrationer... især når det gælder spejlæg... det er dog nøglen til stjernemix'es store succes


    Ja ik? Resten er jo bare Colaflasker, colavingummi på piller, og vingummibamser i papgøje eller hammerform!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Nu i siger det.. Der var også kun 1 kirsebær.. De er også udemærket, rent faktisk.. Men desværre..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Nøglen til det bedste slik er at købe poser med ens indhold! :D


    og så self i tyskland, så man ikk blir ruineret af sukker afgifterne herhjemme ;)



    Er selv mest til spejlæggene og vingummi (Dog ikk de der cola-piller :P)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Kirsebær er bare det bedste .. Der er bare alt for tit næsten ingen af dem ..


    Helt enig. Men heldigvis kan man også få en pose kun med kirsebær

  • ok, verden er af lave.


    For tiden florerer der mange "sjove" tråde på tweak. Med mere eller mindre relevans.


    Dette må snart være toppen, hvor man opretter en tråd for at brokke sig over mangelen på en bestemt type slik i en slikpose....


    VORHERRE BEVARES!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • ROFL :)) - Er sq også synd for dig at din dag skulle spoleres på den måde :boxed: - havde det været i USA kunne du sikkert sagsøge Haribo for millionbeløb :)) :]


    Yderst tragisk må man sige ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    ROFL :)) - Er sq også synd for dig at din dag skulle spoleres på den måde :boxed: - havde det været i USA kunne du sikkert sagsøge Haribo for millionbeløb :)) :]


    Yderst tragisk må man sige ;)


    Ja for faen :) det ville ik være noget problem i Usa ;) bare man var amerikaner :D (eller noget ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif] - godt nok "speci"-tråde efterhånden. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/33.gif] Hva' mon det næste bli'r ?( [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/wall.gif]


    Ja desværre. Synes godt nok at kvaliteten herinde har taget et MEGET stort drop mod syd.
    Ingen tvivl om at havde jeg været moderator her, så var denne tråd slettet.
    Fuldstændig tåbelig.

  • Jøsses... Findes der virkeligt nogle, som kan blive frustreret af et manglende antal "spejlæg" i en slikblanding ? 8o


    Godt man ikke har så store problemer. :roller:

  • Tja nu er det jo Offtopic det her, så man kan vel poste hvad man vil ? Er det ikke det Offtopic i til ? :)
    Også utroligt at i gider og bruge tid på at brokker jeg over tråde, det er jo også helt "unødvendigt" som sådan slags tråde her ? :boxed:

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jøsses... Findes der virkeligt nogle, som kan blive frustreret af et manglende antal "spejlæg" i en slikblanding ? 8o


    Godt man ikke har så store problemer. :roller:


    Undskyld alle sammen, jeg glemte jeg er på tweak, smilienres forum.. skynder mig lige at sætte 200 smilier ind så man kan se udstrålingen i den første post: (sæt dem ind i historien efter behag)


    :hammer::hammer::crazyeyes::clap::lame::hb::hb::T


    Se, er tråden ikke meget bedre nu? Nu kan man se at der var et voldsomt brug af overdrivelser i 1. indlæg, korrekt? Nu kan man fornemme sarkasmen, joken.. Nu kan man sige, "Hva faen, han smed jo nogle glade smilier ind, så er det jo godt nok"
    Fordi, er der nogen der kan læse en tekst, og forstå meningen med den?
    Tror i helt og holdent på at jeg sad her, på min stol, og var frustreret?
    Lad nu være med at lyve, svar ærligt..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • Ja, det lød som om verden var ved at gå under for dig, dit liv var slut og dagen ødelagt p.g. af en mixblanding og det kunne jeg ikke forstå, hvilket jeg også skrev.
    Faktisk har jeg svært ved, i det hele taget at se meningen og logikken i din tråd, som du nu hælder sarkasme på. Hvad er lige formålet og meningen med den ? At der mangler et spejlæg i en mixblanding er IMO ikke et budskab. Det er en gang vrøvl. :]