Midt-Data overrasker!

  • Nu da der har været en masse negative tråde omkring Midt-data, så syntes jeg også det er på sin plads at nævne hvis man oplever noget positivt!


    D. 14/10 modtog midt-data midt defekte bundkort og jeg har netop idag kun 6 dage efter modtaget en mail om de har sendt et nyt...! :D


    Det syns jeg er super duper service...!

  • Altid godt at høre noget positivt for en gangs skyld, det er efterhånden tit der dukker en eller anden mindre ubehagelig historie op, hvor en eller anden har haft problemer. Men lækkert for dig, det er da helt sikkert. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Det er da super at høre.
    Må indrømme at jeg ikke er een af de heldige i forbindelse med MidtData, men kanon for dig at du er :D


    Jeg har også ventet mine 22 dage på penge fra et Grafikkort der var DOA!! hos midtdata..


    Men RMA service burde bare være lige så god som når man handler der.. de glemmer lidt kundernes efterkøbsoplevelse!!

  • ja nu hvor i snakker om midt data.. så havde jeg bestilt 3 ting 3 forskellige ordre.. (ik spørg hvorfor :P)


    men de 2 af dem (som de havde på lager) de kom altså dagen efter.. meget nice..


    men så det værste af det hele var så jeg ventede 2 uger på bundkort og cpu, ok fair nok de havde ikke på lager, men så da de sendte det i torsdag, finder jeg fandme med uaf i weekenden de har sendt et forkert bundkort, med forkert sokkel..
    men det positive er at jeg sendte den så tilbage i mandags, så de fik det tirsdag, og SAMME dag sendte de bundkort tilbage til mig. .nu venter jeg spændt på om det er der hjemme når jeg kommer hjem eller jeg skal vente til i morgen.. men
    et + til Midtdata forderes venlighed :P
    hmm pænt pissed blev jeg :P de prøvede også at snyde mig for ca 700 kr, de sadte nemlig prisen ned på min bestilte cpu, og de ændrede det ikke før jeg ringede til dem.

  • Vil nu også gerne lige komme med en succes-historie vedr. Midtdata A/S :D


    Jeg havde fået mit nye bundkort, det i min sig., og så fungerede lydkortet ikke... Så jeg RMA'ede det, og det gik fint og lækkert, men skulle jo have' et i mellemtiden :D Så derfor fik ejg lov at lave den aftale at hvis jeg ikke pakkede kablerne op, så kunne jeg låne et andet bundkort magen til :D


    Så da de 14 dage var gået, så skulle jeg jo selvfølgelig returnere det... Så jeg får et nyt bundkort tilbage i stedet for det jeg sendte til RMA, og så pengnee for det andet :D :D


    Og endnu et lille +, er så at nu kan mit bundkort køre med mine XP 3200+ og mine Dane-Elec ram uden problemer :D Før kunen jeg kune komme op på 177FSB :-s Men kan nu køre 207FSB uden at hæve volt... :D

  • Tja jeg bestilte et højtaler sæt og fik en musse måttet med... og der var ingen problemer... :)


    Men har nu også bestilt før hvor det ikke er gået så godt... Men wtf jeg fik jo en gratis mussemåtte :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • har handlet der for MANGE penge mange gange, altid top sevice, samt rma, har endag fået byttet en amd cpu indsmurt i kølepasta (ikke in a box), det gør de normalt nu ikke efter deres politik...

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Nu da der har været en masse negative tråde omkring Midt-data, så syntes jeg også det er på sin plads at nævne hvis man oplever noget positivt!


    D. 14/10 modtog midt-data midt defekte bundkort og jeg har netop idag kun 6 dage efter modtaget en mail om de har sendt et nyt...! :D


    Det syns jeg er super duper service...!


    Vent lige med at juble til du har modtaget det.


    Jeg fik også ombyttet et bundkort engang (den "berømte" sag), der fik jeg et godt mishandlet, repareret og brugt retur.
    Desuden var det af en ældre revision.


    Jeg siger ikke at du ikke kan være heldig, blot at man ikke skal juble alt for tidligt. ;)


    I tillæg, har jeg også lige denne nyhed:
    http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=19698

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Ja.. haah jeg sad 42 min i telefon og hørte sange :P lol.. vent lidt endnu eller hva den dame nu siger lol..


    De anbefaler også kontakt pr. mail de fleste steder..!!


  • Det håber jeg så sandelig ikke, jeg har godt nok ikke sendt kabler og manual med, men regner da med at få et sprit nyt da det er en reel ombytning..!

  • Nu har jeg efterhånden handlet ved Midt-Data rigtig mange år. Ja der har da været små irritations momenter og jeg har ventet i telefonen et par gange.
    De problemer jeg har haft med Midt-data har dog langt fra overgået nogle af de problemer jeg har haft med f.eks. PRC-Data eller SHG. Der er desuden nogle andre butikker som er endnu værre.
    Jeg er helt klart af den holdning at Midtdata hører til den bedste gruppe af online hardware forhandlere i DK.


    Well og det eneste firma jeg har kender eller har hørt om; som har leveret perfekt service hele tiden er Telmore.

  • fik en stang ram MINDRE end 24 timer efter ejg havde bestilt den online fra midt-data ...meget imponerende..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg forstår ikke jeres snak om MD. Jeg har handlet stort set alt mit IT udstyr hos MD (Vil ikke vide hvor mange mange tusinde kroner). Men de har ALTID behandlet en helt super, og RMA har aldrig været et problem.


    I skulle se deres nye butik - damn den er fed! Det er 3 gang de har fået ny butik - jeg kan huske den første papkasse de boede i for mange år siden.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|