Nye avatars = Confusement...

  • Er jeg den eneste der blir forvirret når folk skifter avatar? :]
    Lærer ikk folks nick udenad, men når jeg ser deres avatar ka jeg bedre huske f.eks. hvem det er jeg skriver/læser en post med


    Syns ikk min avatar er den fedeste (Men dog stadig et pragt eksempel på hvor genialt paint er :P) men jeg har beholdt den for alligevel..
    Lige her for nylig har jeg set Teffer skifte avatar fra den der nørd :)
    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/images/avatars/avatar-7.gif]
    Til et fjernsyn med sne på :]


    Jeg sku li danne mig et billed af hvem det var :boxed:


    Så plz, jeres avatars er måske ikk de fedeste (Nogen er dog go griner), men behold dem gerne hvis i gider ;)




    Btw, får sikkert "høvl" for den her tråd, men sku li ha det ud :boxing: :cheers:

  • Høvle høvle høvle ! ? :D Og må give dig ret i, at paint er genialt ! Det er det eneste tegne program der stadig holder :) Men synes nu, at dem med Standart smilies, som Teffer og mig godt må skrifte avatar :)
    Men det er nu rigtig man husker bedre folk på deres avartar

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • Sandt nok, men mang bliver træt af sin gamle avatar på et tidspunkt, og så skal der et nyt look til.. Man kan jo ikke heller ikke vade i det samme tøj hele tiden! Ok, dårlig sammenligning, men du ved hvad jeg mener :p


    Men det er da rigtig nok, genkender også folk på deres avatar, og hvis man ikke lige kender avataren, kigger man da bare lge på navnet og trykker en gang F5 på hjerneknappen :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • er helt egni. kunne man ikke gøre at man ikke havde noget billede fra starten så man ikke vænner sig til de der standart billeder

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Høvle høvle høvle ! ? :D Og må give dig ret i af paint er genialt ! Det er det eneste tegne program der stadig holder :) Men synes nu, at dem med Standart smilies, som Teffer og mig godt må skrifte avatar :)
    Men det er nu rigtig man husker bedre folk på deres avartar


    Syns de billleder er så underlige, nok os derfor folk ikk vælger dem (så ofte)
    Derfor syns jeg sku det er lidt cool af Teffer og dig at ta dem :P
    Syns squ det go griner nogen gange :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Sandt nok, men mang bliver træt af sin gamle avatar på et tidspunkt, og så skal der et nyt look til.. Man kan jo ikke heller ikke vade i det samme tøj hele tiden! Ok, dårlig sammenligning, men du ved hvad jeg mener :p


    Men det er da rigtig nok, genkender også folk på deres avatar, og hvis man ikke lige kender avataren, kigger man da bare lge på navnet og trykker en gang F5 på hjerneknappen :)


    Jeg går da altid i det samme tøj :boxed: ej, ka godt se hva du mener self, men så må i ty til skift af sig eller sådan noget ;) :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    er helt egni. kunne man ikke gøre at man ikke havde noget billede fra starten så man ikke vænner sig til de der standart billeder


    Tror ikk helt jeg er med.. :rolleyes:


    Du har måske bare en dårlig dag ;) http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=29063&sid= :T :boxed:


    Ej du ka ta det :cheers:



    Edit: Sorry for 3 posts :rolleyes: ku ikk li få taget mig sammen til at sætte dem sammen :roller: :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Jeg går da altid i det samme tøj :boxed: ej, ka godt se hva du mener self, men så må i ty til skift af sig eller sådan noget ;) :T


    Tjah, har været for doven til at smide en avatar på indtil nu.. Den må du/I så leve med :p

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • he he du har nok ret ;)
    den anden tråd var ihvært fald en sygse :))

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Tror ikk helt jeg er med.. :rolleyes:


    Det han mener er at han ikke kan lide de standart billeder, og synes det er irreterende at folk vælger dem og har dem i noget tid, til de får noget andet...


    Edit : BTW karse, har du set jeg er blevet member med 2! sterner ? :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Tjah, har været for doven til at smide en avatar på indtil nu.. Den må du/I så leve med :p


    Det var netop en post du havde lavet der fik glasses til at vælte, eller hvordan det nu er med den sidste dråbe.. :rolleyes:


    Troede det var en ny bruger, men syns jeg ku genkende det der nick ;) :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Det var netop en post du havde lavet der fik glasses til at vælte, eller hvordan det nu er med den sidste dråbe.. :rolleyes:


    Troede det var en ny bruger, men syns jeg ku genkende det der nick ;) :P


    Den sidste dråbe der fik bæret til at flyde over... :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r


    Den sidste dråbe der fik bæret til at flyde over... :P


    Ja præcis, endnu en gang tak, Tue ;)


    Syns nu de er originale de der avatars.. derfor jeg godt ka li når en bruger vælger dem :)


    Du må indrømme der ikk er specielt mange der har den avatar som tue (b34tz0r) bruger, Karse ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r


    Det han mener er at han ikke kan lide de standart billeder, og synes det er irreterende at folk vælger dem og har dem i noget tid, til de får noget andet...


    Edit : BTW karse, har du set jeg er blevet member med 2! sterner ? :P


    kan ikke bare glemme alt om den tråd :O

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Heh.. Jeg tror jeg har den samme avatar på ca. alle de forummer jeg er på :-) Men jeg synes ikke det er så irriterende, man skal bare opdatere billedet i harddisken (hjernen), så er den i vinkel igen :-)

  • Synes det er en whiner tråd - man bliver da træt af sit avatar sooner or later - så skifter man. Så lær nicks :)


    Og klart man ska skifte fra de der standard tweak avatars til et personligt - så det eksempel med Teffer var dårligt at fremhæve ;)


    Just my 2 cents...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    kan ikke bare glemme alt om den tråd :O


    Ok, sry Karse kunne bare ikke lade være :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
    Synes det er en whiner tråd - man bliver da træt af sit avatar sooner or later - så skifter man. Så lær nicks :)


    Og klart man ska skifte fra de der standard tweak avatars til et personligt - så det eksempel med Teffer var dårligt at fremhæve ;)


    Just my 2 cents...


    Det fint nok du ytrer din mening, men gider du undlade at kalde min tråd for en whinner, hvis du har noget at sige til mig må du gerne sende en pm eller levere den personligt til mig.. :lame: