hjælp til engelsk stil (sunday in the Park)

  • hvis nogen har skrevet denne stil "sunday in the park" i 1.g kan i så ikke lige komme med nogle gode pointer og andet godt stads...


    har nemlig lidt travlt... og den skal afleveres senest i aften kl. 21:30


    så hvis i gider hjælpe bliver jeg bare super duber glad


    på forhånd tak

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Utroligt at man åbenbart ikke er i stand til at lave sine egne lektier i skolen. Det går en helt forkert vej :roller:


    Joatim, tag nu at lave dine egne lektier. Du får absolut intet ud af at spørge fremmede mennesker om hjælp til DIN stil.


    Mht den korte tid. Så lærer du vel nok på et tidspunkt at lave dine lektier i god tid frem for i sidste øjeblik.

  • nej jeg er jo bare en dum dreng ;) ... ej engelsk er mit absolute hade fag :chain: så nok derfor jeg søger hjælp... men jeps skulle have lavet den i efterås ferien... men øhhh det gi ikke så godt

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Utroligt at man åbenbart ikke er i stand til at lave sine egne lektier i skolen. Det går en helt forkert vej :roller:


    Joatim, tag nu at lave dine egne lektier. Du får absolut intet ud af at spørge fremmede mennesker om hjælp til DIN stil.


    Mht den korte tid. Så lærer du vel nok på et tidspunkt at lave dine lektier i god tid frem for i sidste øjeblik.


    Kunne ikke have skrevet det bedre selv ;) - er sq en trist udvikling hvis vi er kommet dertil hvor man er nødt til at snyde og bytte opgaver med hinanden for at klare sig... :( :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Kunne ikke have skrevet det bedre selv ;) - er sq en trist udvikling hvis vi er kommet dertil hvor man er nødt til at snyde og bytte opgaver med hinanden for at klare sig... :( :rolleyes:


    jeg havde ikke tænkt mig at få en andens opgave men bare få nogle ideer da jeg er fuldstændig lost... :( og ikke aner hvad jeg skal skrive om!!! og så tænkte jeg at der måske var nogen som havde lavet den og kunne give et hint eller to ;)

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim
    nej jeg er jo bare en dum dreng ;) ... ej engelsk er mit absolute hade fag :chain: så nok derfor jeg søger hjælp... men jeps skulle have lavet den i efterås ferien... men øhhh det gi ikke så godt


    Ikke for at være hellig, men hvis du har problemer med et fag ... ISÆR når det er et vigtigt fag som engelsk, så ville det sgu nok være en rigtig god idé at snakke med din lærer om det så du kan få noget hjælp til at blive bedre til det... Evt. noget extra-undervisning hvis det er slemt ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ikke for at være hellig, men hvis du har problemer med et fag ... ISÆR når det er et vigtigt fag som engelsk, så ville det sgu nok være en rigtig god idé at snakke med din lærer om det så du kan få noget hjælp til at blive bedre til det... Evt. noget extra-undervisning hvis det er slemt ...


    jeg er ikke dårlig til faget (heller ikke verdens bedste) jeg kan godt følge med i timerne men synes bare det er så keeeedeligt... og i denne stil har jeg som sagt ingen ide om hvad jeg skal skrive... (hvis i ikke har prøvet det må i godt nok været nogle vidunderbørn 8o )

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • jeg tror min storesøster skrev om det emne på et tidspunkt.. er de ikke den hvor en familie er i parken og et barn ikke må lege med et andet, og så bliver nogle sure og kommer op og slås...?
    måske kunne hun tænkesig at sige et par kloge ord :))


  • Kort og godt - Lav dog dine lektier selv ! Hvis andre har tid til det, så har du sgu også !

  • Syns det er syndt at folk ikk lærer at det kommer dem selv til gavn at lave _sine egne_ lektier...


    Må indrømme jeg ikk ska spille hellig med at glemme lektierne og så lave et styks lorte arbejde i sidste øjeblik.. Men har os lært af det :boxed:
    Har kun en gang (Og en gang for meget) været så lame at hente en opgave fra Studienet :(



    Hvis det er så svært, så er der mange muligheder.. Først ska du nok kontakte en lærer om problemet, så du ka få hjælp (Aktiv elev lektiehjælp, ekstra timer, hjælp fra hjemmefronten og utalligt mange andre muligheder...)


    Men kort sagt: Lav dine egne lektier..! :dots:
    Bare se at komme igang


    Det er en meget bedre fornemmelse at ha sine lektier i orden (Til tiden og tilfredstillende udført altså) end at sidde og håbe man ikk blir valgt eller sådan noget :cheers:


  • Tja man kunne jo også bare droppe ud af skolen og bliver tigger på rådhuspladsen... som min Matematik lærer, sagde til mig i 9.klasse... :P

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Tja man kunne jo også bare droppe ud af skolen og bliver tigger på rådhuspladsen... som min Matematik lærer, sagde til mig i 9.klasse... :P


    LOL har han sagt det? Han er da det største tudefjæs ham Jørn :rolleyes: :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    LOL har han sagt det? Han er da det største tudefjæs ham Jørn :rolleyes: :boxed:


    Ja hans sagde, at Tore og jeg, skulle tage ind på Rådhuspladsen og tigge, der ville vi ca. få 50 øre om dagen... Hvor jeg så hurtigt sagde, at det var fint nok for så ville jeg kunne et tykkegummi med Lakridssmag... :D

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Jeg har selv lige afleveret den stil, og hvis du nu bare logger dig af dit msn og lukker ned for nettet, så tager det højest en halv time at skrive en stil om den. Vi skulle skrive en kedelig analyse og et referat, og siden du lige er startet i 1G forventer lærerne jo ikke at du afleverer en kanon stil, slap bare helt af :)

  • er i døve??? jeg skrev at jeg gerne ville have nogle ideer! har i aldrig da i gik i folkeskolen fået hjælp af jeres mor eller andre til at komme igang med en stil :boxed: jeg synes i misforstår mig...

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af joatim
    er i døve??? jeg skrev at jeg gerne ville have nogle ideer! har i aldrig da i gik i folkeskolen fået hjælp af jeres mor eller andre til at komme igang med en stil :boxed: jeg synes i misforstår mig...


    Hvis der er nogen der har skrevet den pågældende stil, så er de ikke interesseret i at hjælpe dig, så hvad med bare selv at lave den?

  • Som truz er inde på, sluk compen... Så går det meget lettere, det med at ha compen tændt kræver squ selv disciplin.. ;)


    Ideer kommer flyvende når man ikk har noget at lave, derfor man ka begynde på den tidligt, så kommer man i tanke om et eller andet genialt at skrive om, og der har du så din ide..



    Ka jo næsten regne ud, siden du ska aflevere 21:30, at den er pænt forsinket ;)

  • Ifølge mit ur er du ved at ha' travlt :P

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Ifølge mit ur er du ved at ha' travlt :P


    hehe ja... men nu er den også færdig er glad hvis jeg får 7 for den!!!


    men skal lige rette den endeligt... aflevere bare i morgen, den skulle dog have været afleveret i dag! men har ikke afleveret en eneste stil for sent indtil videre så det går nok lige...

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J