så blev jeg endelig tweaker

  • så kom endelig den dag hvor jeg fik rang som tweaker :T

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Jamen så glæder jeg mig til at få en stjerne mere så jeg kan blive admin og vælte resten af crewet af pinden, lukke siden og lave den om til side omkring bornholmer-integrering i københavnsområdet :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    haha ;)


    er godt nok også ved at være træt af de der "jeg har fået en stjerne mere" tråde.


    ja samme her, også derfor jeg lige måtte komme med et svar der var lige så langt ude ;) :))

  • Og det er du glad for, fordi at ?( :boxed:


    Mangler selv kun omkring de 13150 indlæg inden jeg bliver "Nerd" og så skal jeg nok lave en tråd til den tid,........ YES hvor jeg glæder mig :]

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • ja jeg blev da også glad da jeg bliv member... men synes nu ikke, at det er nødvendigt med en tråd... Folk kan jo se det uden :)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • jeg har overvejet at den dag jeg får en stjerne mere, så holder jeg en kæmpe tweakerfest, hvor jeg henter alle tweakere i limosine, og så er der gratis alting i en hel måned... (: ...


    amen - sørgeligt at lave en tråd om det ? ... ik?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Hehe... nice one.


    ( Synes i øvrigt at din tankegang er lidt suspekt... ligesom den tråd hvor du havde fundet en svans i tights, som du synes lignede Aerial... :)) )


    Nu kiggede jeg på ansigtet ... Men bevares. Hvis det er resten du snakker om, så ved jeg det ikke ... Kigger ikke på fyre under halsen. *G*


    Men jeg har en motto " Jo flere bøsser, jo bedre! ... For så er der flere tøser til os andre " ... :))


    Ej, er bare lidt rundt på gulvet fordi jeg er kommet ud på et nyt praktik-sted hvor arbejdet er GAAAAAB ... Det er lige så skadeligt som sukker til små børn ... Bliver kuldret af det. :boxed:


    :dance: :dance: :dance:

  • Hvis der er nogen der skal være glade så er det da vidst GrillRotten.... han mangler 2 dage til at blive nerd hvis hans statistik holder....wow...det er vildt!


    men tillykke da!

  • Quote

    nu tænkte jeg mere på en liste over hvor mange posts man skal have for at blive f.eks tweaker eller member (eller noob!)


    Øverst -> FAQ -> What are the rank and rank images?


    Quote

    Hvis der er nogen der skal være glade så er det da vidst GrillRotten.... han mangler 2 dage til at blive nerd hvis hans statistik holder....wow...det er vildt!


    Han mangler 940 post og poster knap 19 om dagen... Og det får du til 2 dage :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Skal da godt nok love for at Tråd kvaliteten er faldet drastisk hvis en tråd som dette er nødvendig.


    Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med antal posts. Det siger INTET om hvordan man er herinde. Men bare at man ikke laver fandens meget andet.