hmm hjemme arbejde .....

  • lidt spooky spørgsmål vel :)
    men jeg høre her og der fra folk om at de har fået et hjemme "fritids" job, med enten at sende breve ud, samle nogle ting... underlige ting som det


    så tænkte på om nogen her havde prøvet det ? eller gør det :)


    jeg har nok af fritid selv på arbejdet hehe, så hvis der virkelig er en xtra måde at tjæne lidt penge på der ude, så er jeg med :P hehe


    og nu tænker jeg ikke på alt det pyramide spil eller sælger shampoo eller what ever til nogen :)
    jeg vil tjæne penge ikke betale ;)


  • Så vidt jeg ved er pyramidespil ulovligt - ret mig hvis jeg tager fejl.

  • Quote

    Så vidt jeg ved er pyramidespil ulovligt - ret mig hvis jeg tager fejl.


    Ja, det er ulovligt i DK.


    denully : Du kan vel bare gå med aviser, eller sådan noget ? :)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r


    Ja, det er ulovligt i DK.


    denully : Du kan vel bare gå med aviser, eller sådan noget ? :)


    det må nok være verdens dårligste arbejde. Jeg har stadigt traumer fra dengang jeg gik med Søndagsavisen som kid. :boxed:

  • Quote

    det må nok være verdens dårligste arbejde. Jeg har stadigt traumer fra dengang jeg gik med Søndagsavisen som kid. Boxed


    Har da heller ingenting med hjemme arbejde af gøre, laver da ikke andet end af rende rundt med fryse som bare f*****, har også selv traumer fra dengang jeg fik med aviser.

  • Quote

    det må nok være verdens dårligste arbejde. Jeg har stadigt traumer fra dengang jeg gik med Søndagsavisen som kid. :boxed:


    Har da heller ingenting med hjemme arbejde af gøre, laver da ikke andet end af rende rundt med fryse som bare f*****, har også selv traumer fra dengang jeg fik med aviser.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer


    det må nok være verdens dårligste arbejde. Jeg har stadigt traumer fra dengang jeg gik med Søndagsavisen som kid. :boxed:


    ja det er NOGET at et job! 8o
    man knokler røven ud af buksen og tjener lige godt 25 kr. i timen.. hvis man er hurtig. jeg skulle dele 140 aviser og reklame pakker ud! jeg måtte tilbage et par gange for at hente det. LAD VÆR MED DET!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    ja det er NOGET at et job! 8o
    man knokler røven ud af buksen og tjener lige godt 25 kr. i timen.. hvis man er hurtig. jeg skulle dele 140 aviser og reklame pakker ud! jeg måtte tilbage et par gange for at hente det. LAD VÆR MED DET!


    Har os prøvet det i den alder man SKA bruge penge, men ikk må arbejde (13-15)


    Det mest lamme er at man får 0,34 for hver F*CKING avis..!


    :lame: :ban:



    Edit: Jeg tjener lidt på at lave hps til folk.. dog er jeg gået lidt i standby pga studierne og produktionen af egen hps.. Men ka varmt anbefales :cheers:

  • Yes yes, har aldrig selv gået med aviser eller reklamer... Og heller ikke noget jeg gider, men det var jo bare en mulighed, og du ville jo havde et fritids job ik ? Du sagde godt nok også hjemme, men du ville jo bare have et ekstra arbejde..


    Nu ved jeg ikke hvor god du er til comps. Men ellers kan du jo bruge din tid på at fixe comps ?

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • mange gode idea'er tak :)


    pyrmide spil er ulovligt ja derfor jeg ikke ville noget med det ;)


    Aviser.... well jeg bor i en by med 500 indbyggere, det er overdrevet hvor mange aviser der er tilbage at gå med hehe ;)


    fixe computer... joo kunne jeg jo, men som sagt 500 indbyggere... 70% unge nørder hehe
    give ikke ret meget arbejde hehe :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^



    Så vidt jeg ved er pyramidespil ulovligt - ret mig hvis jeg tager fejl.


    hehe happy, det kan være , men det holder ikke alle fra at hoppe med på vognen.....havde en m8 der ikke gad lytte til min fornuftige stemme, han mistede 12000 på det......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Jeg har tænkt mig, i den nærmeste fremtid, når jeg engang får taget mig sammen til det, at ta ind på Falconer Alle og høre om der er nogen der ka bruge min service


    Men hvis man vil tjene noget på nørderi, ska man squ ikk bare vide hva en cpu er eller sådan noget, det er der nemlig for mange nørder til, som du selv er inde på ;)



    Edit: Din far, eller måske længere oppe, ka sikkert hjælpe dig med nogle fif :) de har sikkert gået og slået græs for gamle fru Ingolff på den anden side af vejen :D
    De har jo været ude at tjene på en lidt anden måde end vi oplever det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget


    ja det er NOGET at et job! 8o
    man knokler røven ud af buksen og tjener lige godt 25 kr. i timen.. hvis man er hurtig. jeg skulle dele 140 aviser og reklame pakker ud! jeg måtte tilbage et par gange for at hente det. LAD VÆR MED DET!


    Jeg gik engang med reklamer... havde lige under 100 husstande men desærre kun én slags reklame af gangen - 2 hvis jeg var heldig... tjente under 30,- på to timers hårdt arbejde :S (Var 13 og boede på landet ... ;s) - lorte job :'(

  • hehe ja :)
    men vi for da set en del ideér :)


    jeg har dog gået med min del af aviser hehe, det er nok det værste job jeg nogen siden kunne drømme om.
    Totalt tidlig op for at gå ud i kulden og dele tons af aviser ud til den løn der er omkring det samme som en skopudsers. hehe


    lige så sygt som at arbejde som postbud :p

  • ja, jeg har også haft den ydmyge tjans at spæne rundt med aviser....
    det var nok det værste job jeg nogensinde har haft...
    så nu er jeg lykkelig og arbejdsløs....( lige foruden skolen) :roller:

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r


    Ja, det er ulovligt i DK.


    denully : Du kan vel bare gå med aviser, eller sådan noget ? :)


    Jeg gik engang med aviser.... jeg har aldrig hørt så mange klager på én gang.... fik 16 klager ud af ca 270:O havde glemt en hel gade:O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astral_Light
    jeg har min egen måde at tjene penge på....ærligt hårdt arbejde - opvask, rengøring, afrydning, oprydning osv...tag og prøv det ;)


    Tror jeg fik 100,- dengang jeg altså fik noget for det..
    Nu det bare en daglig pligt.. :roller: sammen med vasketøj, støvsugning, gulv vask :rolleyes:


    Har selv haft det godt, men når jeg hører hvordan andre unge fra DK har det så.. En jeg kender får vasket tøj, og ditten og datten, han ska ikk engang dække bord og ska kun ta sin egen talerken og bestik ud af bordet X|