billetlugen.dk - my ass

  • Billetlugen.dk er godtnok den mest useriøse og amatøragtige forretning jeg til dato har haft den den triste ære at handle med. Billetsalget til REM i Horsens åbner kl. 10.00, så jeg sidder klar 9.55 og logger mig ind lige da de åbner. Jeg bliver sat i kø som nr. 776 og kommer til 35min senere. Jeg bestiller 3 billetter med visa/dankort og tror så alt er i skønneste orden. Jeg modtager så ingen ordrebekræftelse og sender dem derfor så en mail og efterlyser en sådan. Der kommer ingen svar. To dage efter ringer jeg så til dem og de siger, at kort efter de modtog min ordre blev den annulleret igen. De siger at det kunne være en fejl i deres database eller en betalingsfejl (der er dækning for hele beløbet). Jeg brokker mig og spørger om jeg så ikke burde have fået et tlf.opkald eller en mail, hvilket de besvarer med:"Jo, det burde du nok". Så bliver jeg hidsig og siger at så må de skaffe tre billetter på en anden måde , men alt hvad de kunne tilbyde var at sætte mig på en venteliste. X(
    - Jeg måtte bare lige have luft for min harme :boxing:

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

  • Jeg tror måske nok jeg ka skaffe dig et par billetter.. en af mine veninder kom til at bestille 2 gange og har nu for mange billetter.. var det noget?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • et par...hmmm jeg skal bruge tre, men det er da et stykke på vejen. Nu er det ikke sådan en billethaj som selv skal tjene på det huh? :rolleyes:

    ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af supersonic9
    et par...hmmm jeg skal bruge tre, men det er da et stykke på vejen. Nu er det ikke sådan en billethaj som selv skal tjene på det huh? :rolleyes:


    Jeg skal ikke tjene noget på det :) -jeg hører lige ad..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra