Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

73

onsdag, 10. november 2004, 23:40

#grus jeg syntes du modsiger dig selv,du skriver
Vi har altså et ansvar over for vores medmennesker, om de så er sorte, hvide, gule eller brune..!
dernæst begynder du at kommentere at danmark ikke skal sende soldater til irak og afganistan,æææh tror du bare de er der for sjov skyld de er der for at hjælpe med at genopbygge et land der har været ledet af skruppelløse diktatorer(hussien og talaban styret)hvis det ikke er at tage med ansvar for sorte,hvide,gule eller brune så har vi i hverfald ikke den samme opfattelse af hvad det vil sige at tage med ansvar.

intel conroe E6750
XFX 680i LT
4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
2stk XFX 8800GT
150gb raptor
750gb samsung F1
G5 mus
G15 tastatur
G25 wheel
logitech 5500 digital plaintronic surround headset

74

torsdag, 11. november 2004, 07:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af phg
#grus jeg syntes du modsiger dig selv,du skriver
Vi har altså et ansvar over for vores medmennesker, om de så er sorte, hvide, gule eller brune..!
dernæst begynder du at kommentere at danmark ikke skal sende soldater til irak og afganistan,æææh tror du bare de er der for sjov skyld de er der for at hjælpe med at genopbygge et land der har været ledet af skruppelløse diktatorer(hussien og talaban styret)hvis det ikke er at tage med ansvar for sorte,hvide,gule eller brune så har vi i hverfald ikke den samme opfattelse af hvad det vil sige at tage med ansvar.

Hmm.. så misforstod du mig lidt.
Når jeg siger vi har det ansvar, så mener jeg at hvis der kommer flygtninge til Danmark, så har vi pligt til at hjælpe dem. På den måde kan vi måske redde dem fra en eller anden grum skæbne.

Men, hvis USA ser sig sur på en eller anden person og derfor bestemmer sig for at invadere hans hjemland, så har vi ikk en skid at gøre der.
Her hjemme lukker vi sygehus på sygehus, og det samme gælder børneinstitutioner. For vi har jo ikke råd til at have dem kørende. Samtidig bruger vi masser af penge på nogen camouflagefarvede fyre med geværer der kan tage på skydeferie i kalahariørkenen. Vi kunne lige så godt stille os op på taget af Christiansborg og brænde penge af.
Nok skal vi hjælpe vores medmennesker, men hvis det skal resultere i forringelse af vores sundhedssystem osv. så er det dumt. - Det er min mening!

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550

75

torsdag, 11. november 2004, 14:18

Det bliver nok en Dansk Folkeparti Pia Kjærsgaard:))
Fordi jeg har temmelig mange uheldige oplevelser med indvandre!

Ej har ikke rigtig sat mig ind i det! Har ikke lige haft overskud:))
men tror da jeg vil se lidt af alle de tv debatter som kommer for at få et indblik i hva jeg stemmer på :D

76

torsdag, 11. november 2004, 16:38

hvad nytter det at stemme..? indtil nu har vi ikke mærket de store omvæltende ændringer/forandringer i vores liv som alle politikere lover hvis ve giver vores stemme til dem... :roller:

77

torsdag, 11. november 2004, 18:15

har om politik i skolen lige nu... jeg ved ikke hvorfor men jeg er åbenbart mest SF:T

78

torsdag, 11. november 2004, 18:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Teffer
har om politik i skolen lige nu... jeg ved ikke hvorfor men jeg er åbenbart mest SF:T

Hvordan kan du være mest til SF, hvs du ikke ved hvorfor?

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

Frame rate i Uncharted 4 bliver låst

Måske sidder du spændt og venter på, at spilstudiet Naughty Dog udgiver det kommende spil Uncharted 4: A Thief
Læs Mere

Gigantisk pengepræmie i DOTA 2 turnering

Den internationale DOTA 2 turnering, der finder sted fra d. 3. - 8. august 2015 i Seattle Center, har nået en
Læs Mere

Minecraft præinstalleres i Windows 10

Vi har allerede fortalt jer, at Windows 10 kommer med en præinstalleret udgave af det ultrapopulære spil Candy
Læs Mere

Star Wars: Battlefront 4K fremvist

Rundt omkring på diverse torrent sites kunne man finde Alpha udgaven af det meget ventede spil i Star Wars ser
Læs Mere

ASUS Strix Radeon R9 Fury prissat

ASUS Strix Radeon R9 Fury er egentlig lige blevet annonceret, men prisen er alligevel allerede blevet fastsat
Læs Mere

Her er AMD's nye R9 Nano og R9 Fury grafikkort

AMD har holdt kortene tæt på kroppen, når det gælder deres nye topgrafikkort, der skal akkompagnere deres R9 F
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind et MSI Z97S SLI Krait Edition bundkort!

Vi har nu fundet en vinder i vores MSI konkurrence. Blev det dig? Klik ind og kig!
Læs Mere

OnePlus 2 får masser af hukommelse

Vi er mange, der spændt venter på, at kalenderen viser den 27. juli. Her vil den nye OnePlus 2 nemlig blive pr
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.