Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

lørdag, 16. oktober 2004, 02:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe

Citeret

Oprindeligt indlæg af Krapylet^
DanielAndrewLowe : Har du stemt her?

Nej desværre. Valgmuligheden; STEMMER IKKE, er desværre ikke til at finde ;)

Det er den da???

Kunne man ikke bare lade vær med at stemme??? Så svært er det heller ikke...

42

lørdag, 16. oktober 2004, 04:35

Venstre her. Selv om jeg ikke er enig i deres social- og retspolitik. Det optimale IMO ville være venstres erhvervs-, og SF´s socialpolitik,
men det er åbenbart utopi???

Stemmer alligevel venstre, da jeg mener, at det er virksomhederne, der skal skaffe os alle føden, i den sidste ende....

Og så er jeg vild med den liberalistiske tankegang ;o) Den gælder åbenbart desværre ikke alle steder....

Ellers kunne indlæggene herinde tyde på, at stemmeretten skulle sætte op til 21 år???
Helt unge mennesker gider jo åbenbart ikke at orientere sig om deres egne forhold :roller:

Intel Core 2 Quad Q9300 2.5 GHz. - Køler: GlacialTech Igloo 5062Silent S775 Core2D - ASUS P5K SE - Bios 1008
A-Data Vitesta 2 x 2 GB - 800 MHz ( PC2-6400 ) Albatron GeForce 8800GT PCI-E 512MB RAM
1 x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ 500GB - 2 x Seagate 160GB SATA
Performance Premium 500W - Creatives Audigy 2 ZS - Creative I-Trigue 2.1 3300 + 2 baghøjttalere
Logitech LX 500 - Acer AL1715 LCD - XP Pro SP2 - Kamera: Canon EOS 550D

43

lørdag, 16. oktober 2004, 04:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Er det bare mig, eller er det efterhånden ligemeget , hvad man stemmer, for vi ender alligevel med et *censureret*hul som statsminister. :]

Håber, det bare er dig. Jeg synes, vi har den bedste statsminister, vi nogensinde har haft....
Og, mange mener da, at der er store forandringer pt......

Intel Core 2 Quad Q9300 2.5 GHz. - Køler: GlacialTech Igloo 5062Silent S775 Core2D - ASUS P5K SE - Bios 1008
A-Data Vitesta 2 x 2 GB - 800 MHz ( PC2-6400 ) Albatron GeForce 8800GT PCI-E 512MB RAM
Performance Premium 500W - Creatives Audigy 2 ZS - Creative I-Trigue 2.1 3300 + 2 baghøjttalere

44

lørdag, 16. oktober 2004, 05:22

håber det var en spøg...fjogh er da en af de værste overhoveder vi har haft......han har sørget for vi er kommet i toppen af terroristernes lister...og goodwill er fanme ikke nemt at få igen......han har sparet hos de mindrebemidlede til fordel for de mere velhavende. og så er der alle de skandaler med fusk og svindel fra højrefløjens side..det er da noget af det mest korrupte man længe har hørt om i dansk politik....og nej jeg er ikke så naiv at jeg tror at korruption ikke er en del af politik.

desuden sår regeringen flere skel mellem danskere og indvandrere...på den her måde bliver der blot skabt mere had....synd for jeg tror begge kulturer kunne lære hinanden en del.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

45

lørdag, 16. oktober 2004, 10:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
Ellers kunne indlæggene herinde tyde på, at stemmeretten skulle sætte op til 21 år???
Helt unge mennesker gider jo åbenbart ikke at orientere sig om deres egne forhold :roller:

Sådan er det nok i det store hele, men der er alligevel en masse unge mennesker rundt omkring der gerne vil, og virkelig går op i det ..

Selv ser jeg sådan på det, at godt nok kalder de det stemmeret, men jeg mener mere det er en pligt .. Når man tænker på alle de lande, hvor befolkningen slet ikke har noget at sige, så er det ikke længere bare en ret for os ..

Men stadigvæk, så accepterer jeg dem der ikke stemmer .. Hellere det, end at de bare sætter et kryds et tilfældigt sted .. Det kunne give noget værre rod ..

46

lørdag, 16. oktober 2004, 15:15

Kunne godt tænke mig at se om statistikken med brugere herinde der er under 15, passer overens med antallet af stemmer på Dansk Folkeparti!!

47

lørdag, 16. oktober 2004, 15:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
håber det var en spøg...fjogh er da en af de værste overhoveder vi har haft......han har sørget for vi er kommet i toppen af terroristernes lister...og goodwill er fanme ikke nemt at få igen......han har sparet hos de mindrebemidlede til fordel for de mere velhavende. og så er der alle de skandaler med fusk og svindel fra højrefløjens side..det er da noget af det mest korrupte man længe har hørt om i dansk politik....og nej jeg er ikke så naiv at jeg tror at korruption ikke er en del af politik.

desuden sår regeringen flere skel mellem danskere og indvandrere...på den her måde bliver der blot skabt mere had....synd for jeg tror begge kulturer kunne lære hinanden en del.

Det var ikke en spøg

49

lørdag, 16. oktober 2004, 18:38

Jeg håber virkelig også alle de DF stemmer bare er for sjov!? - ellers bekræfter det blot at valgalderen ikke skal sættes ned.

Jeg kan slet ikke forholde mig til hvad i ser af gode til i den nuværende regering!

Større forskel mellem rig og fattig - den rige er blevet

rigere og den fattige er blevet fattigere.!

en ulovlig krig mod Irak.!

ringere boligstøtte og børnecheks!

der er skåret ned på uddannelsesområdet(og ja der er flere penge samlet som de også selv siger, men der er kommet flere elever og det samlede beløb pr elev er idag mindre!)

VOLDSOMME prisstigninger på offentlige transportmidler

og jeg kan blive ved i LANG tid.

Der er kun en ting at sige til VK-regeringen :ban:

Og kom så boys lad os få en rigtig ansvarlig regering næste gang!

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

50

lørdag, 16. oktober 2004, 18:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Butcher_hik

Ja, men det alternativ der er, altså en regering med Mogens Lykketoft i spidsen, det er ikke bedre end det vi har lige nu ..

51

lørdag, 16. oktober 2004, 19:13

Vi er enige om at Lykketoft ikke er den bedste leder af socialdemokratiet, men nu er det jo ikke ham der træffer allle beslutningerne, det er de mange ministre og afstemninger i folketinget, så det er da et mærkeligt argument

DESUDEN handler dette jo ikke om de 2 personer som sådan...for mig handler det og 2 politiske trosretninger, og her kan der i mine øjne ikke være nogen tvivl - SR!

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Butcher" (16.10.2004, 19:54)

52

lørdag, 16. oktober 2004, 19:44

Ja så er her min mening - om vores såkaldte 1.mand :rolleyes:
Ku ik' la' vær' - håber ikke der er nogen der bli'r sure. ;)

53

lørdag, 16. oktober 2004, 19:50

Citeret

Jeg håber virkelig også alle de DF stemmer bare er for sjov!? - ellers bekræfter det blot at valgalderen ikke skal sættes ned.

Jeg kan slet ikke forholde mig til hvad i ser af gode til i den nuværende regering!

Større forskel mellem rig og fattig - den rige er blevet

rigere og den fattige er blevet fattigere.!

en ulovlig krig mod Irak.!

ringere boligstøtte og børnecheks!

der er skåret ned på uddannelsesområdet(og ja der er flere penge samlet som de også selv siger, men der er kommet flere elever og det samlede beløb pr elev er idag mindre!)

VOLDSOMME prisstigninger på offentlige transportmidler

og jeg kan blive ved i LANG tid.

Der er kun en ting at sige til VK-regeringen :ban:

Hørt!

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

54

lørdag, 16. oktober 2004, 19:51

Citeret

Vi er enige om at Lykketoft ikke er den bedste leder af socialdemokratiet, men nu er det jo ikke ham der træffer allle beslutningerne, det er de mange ministre og afstemninger i folketinget, så det er da et mærkeligt argument

Ja mener nu heller ikke, at de ministre han evt. vælger, er bedre end han .. Så argumentet fejler nu ikke noget ..

55

lørdag, 16. oktober 2004, 19:52

Begynder jeg at tænke over når jeg har muligheden for at stemme! :D

56

lørdag, 16. oktober 2004, 19:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Noobie
Begynder jeg at tænke over når jeg har muligheden for at stemme! :D

OT: Kunne du så ikke i mellemtiden tænke på, at skifte din avartar - for holdt k... hvor er den dog irriternde, at kigge på. :rolleyes:

57

lørdag, 16. oktober 2004, 20:18

Stemte S ved sidste valg.. Jeg må sige at jeg, (det her er fra hjertet), hælder mere mod kommunisme, end fascisme.. Og synes S er fint placeret i midten, hældende mod kommu..

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

58

lørdag, 16. oktober 2004, 21:11

Citeret

Hmm, her er da vist endnu mindre tolerance, end selv DF står for :roller:

Btw: Mig bekendt, er det mest pensionister, der stemmer DF.......

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carsten_DK" (16.10.2004, 21:13)

59

lørdag, 16. oktober 2004, 21:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
Hmm, her er da vist endnu mindre tolerance, end selv DF står for :roller:

Btw: Mig bekendt, er det mest pensionister, der stemmer DF.......

Der er i dele af Nordjylland også tendens til at stemme på DF .. Fremskridtspartiet var store deroppe, og en del af de stemmer, har DF overtaget ..

Men derudover forstår jeg godt pensionisterne stemmer DF .. De var med til at lave en statsgæld på 550 mia, og nu vil DF have pensionen sat op .. Altså får de både i pose og sæk .. ;)

60

lørdag, 16. oktober 2004, 21:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Ja så er her min mening - om vores såkaldte 1.mand :rolleyes:
Ku ik' la' vær' - håber ikke der er nogen der bli'r sure. ;)

Hehe, den er cool. Selv venstrefolk har da humoristisk sans ;o)

Og på en måde har du ret mht. egoismen. Liberalisme er jo lidt derhen ad. Der bare den forskel, at højreorienterede ser det som positivt, mens venstreorienterede ser det som negativt.

For specielt interesserede er her et link med forklaring på begrebet "liberalisme":

Jeg kan specielt godt lide andet afsnit, hvor der blandt andet står:

Lidt firkantet sagt betyder det at staten skal blande sig så lidt som muligt i den enkelte borgers hverdag -
man er fri til at gøre hvad man vil sålænge det ikke skader andre.

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.