Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

fredag, 15. oktober 2004, 22:53

Den er da flot :) Tillykke med den :)

42

fredag, 15. oktober 2004, 22:57

Snakkede lige med en på arbejdet.. det viser sig at han har lavet lidt ved sin Polo..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13937

43

fredag, 15. oktober 2004, 23:00

Fed øse 8)

tillykke :clap:

44

fredag, 15. oktober 2004, 23:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af silver
så kom de op på en hp :)....

min bil :D

not bad

45

lørdag, 16. oktober 2004, 14:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD
Du får da bare svejset på de bærearme - det må man jo godt idag - og laves det ordentligt - så holder det fint - og kan slet ikke ses..

Nej desværre. Ifølge synsmanden har de været svejset før og det må ikke gøres igen. De SKAL udskiftes. :rolleyes:

Citeret

Hmmm - Bageste bærearme - hvad er det mon - gik ud fra at du snakker vanger...

Også kaldet svingarme i baghjulsophæng eller torsion axle arm. Ifølge Mitsubishi kan de udskiftes, men ifølge en ophugger kan de ikke. :roller:
Der kommer en komplet brugt bagbro, uden rust, med posten mandag, den eneste i Danmark. 1500 + moms. ;)
Det med vangerne har du ret i. Der skal lige svejses en lille plade på i begge sidder. ;)

46

lørdag, 16. oktober 2004, 21:52

KÆFT man, det er sku for dårligt!!!!... havde stilt bilen som vist på billederne og da jeg kom ud imorges var der en mega dyb ris på siden ;(... troede først at den var der da jeg købte den, men efter at have set de billeder jeg tog igår kan jeg se at den blev lavet i nat!!!!... :camp: :chain: X( :rocket:... er sku for dårligt at man ikke kan have sine ting til at stå ude mere!!!.. og jeg bor bare i en lille skod by ved navn oddense!!!.....

47

lørdag, 16. oktober 2004, 22:37

Citeret

KÆFT man, det er sku for dårligt!!!!... havde stilt bilen som vist på billederne og da jeg kom ud imorges var der en mega dyb ris på siden ;(... troede først at den var der da jeg købte den, men efter at have set de billeder jeg tog igår kan jeg se at den blev lavet i nat!!!!... :camp: :chain: X( :rocket:... er sku for dårligt at man ikke kan have sine ting til at stå ude mere!!!.. og jeg bor bare i en lille skod by ved navn oddense!!!.....

Jøsses da... Jeg føler med dig. :rolleyes:

Jeg har selv prøvet at min bil fik ruden smadret i min carport, mens vi var hjemme. Desværre fik jeg ikke fat i svinet og det kan han prise sig lykkelig for. :evil:

Utroligt at man ikke kan have sine ting i fred, uden at en eller anden latterlig psykopat skal ødelægge eller stjæle det. :roller:

48

lørdag, 16. oktober 2004, 23:07

Citeret

Det varede sq ikke længe :boxed:

Men der er vel ikke så meget at gøre? :( - håber s'føli du får fat i ham X(

50

søndag, 17. oktober 2004, 11:17

nej... eller jo, de orginale. men ikke orginale er billige...
og de orginale er heller ikke så dyre igen...

51

søndag, 17. oktober 2004, 11:54

Citeret

Kan man modsige sig selv mere? *G*

52

søndag, 17. oktober 2004, 13:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Kan man modsige sig selv mere? *G*

tror jeg ikke... men tror at jeg har alle muligheder dækket så ;)

53

søndag, 17. oktober 2004, 15:10

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Tillykke med bilen. :D

Min har lige været til syn i går og da den er på alder med nogle af knægtene her, overraskede det mig ikke, at de fandt rust på de 2 bageste bærearme, som nu skal udskiftes. Mitsubishi vil have 2334 kr + moms pr. stk. :roller:
Jeg har efterhånden haft den i 6 år og den har startet hver gang jeg drejede nøglen. :D

det er jo heller ikke så slemt jo, bare den ikke er total rusten jo ;)...

har en ven, han købte en golf 2 disel, ingen turbo eller noget, for ca. 17K, 1½ år efter brugte han 7K på at lave rust i den og i mellemtiden havde han brugt mindst 5K på andet der var gået i stykker på den.... også smadre han den total og får ikke noget ud af det ud over 6 måneder! i kørestol og krykker... sp købte han em WV passat turbo, 1 månede efter køre han også galt i den... :roller:... den mand vilk jeg aldrig gøre med igen!

sorry.. ikke 6 år men 6 måneder ;)

LoL!!

Har lige købt en Golf CL (2'er) med en 1,6L diesel for 3kilo og derer blevet smidt for ca. 3,5 i reservedele og rust i den, og nu er den synet :D Og motoren er i super stand :D

54

mandag, 18. oktober 2004, 12:31

så for satan... nu skal jeg begynde på mit kørekort :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "silver" (18.10.2004, 12:38)

55

mandag, 18. oktober 2004, 12:33

Citeret

så for satan... nu skal jeg begynde på mkit kørekort :D

Begynde på køreskole ?

56

mandag, 18. oktober 2004, 12:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

så for satan... nu skal jeg begynde på mkit kørekort :D

Begynde på køreskole ?

ja.. hvor skulle man ellers få sit kørekort?? :T

57

mandag, 18. oktober 2004, 13:04

Citeret

Hehe, ja der har du jo en pointe - synes bare du sagde at du snart ville få dit kørekort, men hvis du først er startet på det idag, kan man da ikke bruge ordet "snart" - det tager der mindst omkring 3 måneder... ;)

58

mandag, 18. oktober 2004, 13:42

Tillykke med det Kennet :P

59

mandag, 18. oktober 2004, 18:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Citeret

Hehe, ja der har du jo en pointe - synes bare du sagde at du snart ville få dit kørekort, men hvis du først er startet på det idag, kan man da ikke bruge ordet "snart" - det tager der mindst omkring 3 måneder... ;)

eeh... har lige taget ca. ½-delen af al teorien i dag??... har det inden måneden er omme ;).... skive trafikskole er stedet ;)....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.