så fik man bil

  • Hej!...


    Ja!, så fik jeg købt ny brugt bil :D, en pug. 309 med 90 hypper og mindre anlæg, hentede den iaftes, har desværre ikke kørekort endnu, men får det snart, så fik en ven til at køre den hjem, 140 km/t i 4. gear, og mere til :clap:... glæder mig til at fyre den af, billeder kommer sener i dag når jeg kommer hjem igen :-).


    skriver også lidt mere om den når jeg kommer hjem :D.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    Hej!...


    Ja!, så fik jeg købt ny brugt bil :D, en pug. 309 med 90 hypper og mindre anlæg, hentede den iaftes, har desværre ikke kørekort endnu, men får det snart, så fik en ven til at køre den hjem, 140 km/t i 4. gear, og mere til :clap:... glæder mig til at fyre den af, billeder kommer sener i dag når jeg kommer hjem igen :-).


    skriver også lidt mere om den når jeg kommer hjem :D.


    Jamen tillykke - det lyder også til du har et sundt begreb om hastighed osv ;)

  • Nice! :) Tillykke med bilen :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Tillykke med Puggen. Er det en Kick model ?


    GLX 3 døre, mega fed og faktisk godt med plads til dem bagi :)...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Tillykke med køretøjet ;) Men pas nu på :)


    hehe, du minder mig om dem jeg købte den af, det sidste kæresten til ham der solgte den var: "pas nu på speederen"... vi vidste ikke helt hvad hun mente, men fandt vi ud af på vej hjem, min kammi som kørte bilen kunne ikke rigtig holde den under 80 km/t *GG*, og ja, han prøvede sku på at køre 80 km/t men mindre end 1 min. efter var den over 100 km/t igen :boxed:, og han trykkede ikke ekstra på speederen... hehe... men kæft den er sku dejlig at køre i...

  • Så blev det ikke til en Celica alligevel? :P Tillykke med bilen alligevel, og pas nu på. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Så blev det ikke til en Celica alligevel? :P Tillykke med bilen alligevel, og pas nu på. :)


    nop, lortet var jo rusten ;).... og tror næsten at den rykker ligeså godt som den celica ;)... render lige ud og tager pic. nu :)....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver


    nop, lortet var jo rusten ;).... og tror næsten at den rykker ligeså godt som den celica ;)... render lige ud og tager pic. nu :)....


    Fornemt, glæder mig til at se den. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • 17K... 18K alt i alt med transport og benz til 2 biler, en lille løn til 2 mennesker og spisning for 5 på MCD!...


    et sted hvor jeg kan uploade billeder?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    17K... 18K alt i alt med transport og benz til 2 biler, en lille løn til 2 mennesker og spisning for 5 på MCD!...


    et sted hvor jeg kan uploade billeder?


    Hvorfor attacher du ikke bare? :) - det er din egen tråd, så der er ikke nogen der kan brokke sig ;)


    Og så vil jeg altså gerne høre lidt flere specs på den :clap:
    tophastighed? abs? acc.? km/l? døre? - ALT! :T :))

  • fordi de er pænt store ;)..... det vil trække ned på siden jo....


    tophastighed ukendt, endnu ;), men 150 km/t i 3. gear, uden at pine den :), 3 dør's glx, står der også tidligt, 90 HK, men pas på speederen, for den ryger sku hurtigt afsted, og den vil helst over 100, fra 0-100 på ca. 12 sek, målt med ur inden i bilen, så plus minus, mindre anlæg, orginal front højttalere, et par baghøjttalere, en mindre forstærker, cd/mp3 afspiller, ingen styling, endnu ;). abs mener jeg at der er, vi er ved at finde ud af km/l.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af silver
    fordi de er pænt store ;)..... det vil trække ned på siden jo....


    tophastighed ukendt, endnu ;), men 150 km/t i 3. gear, uden at pine den :), 3 dør's glx, står der også tidligt, 90 HK, men pas på speederen, for den ryger sku hurtigt afsted, og den vil helst over 100, fra 0-100 på ca. 12 sek, målt med ur inden i bilen, så plus minus, mindre anlæg, orginal front højttalere, et par baghøjttalere, en mindre forstærker, cd/mp3 afspiller, ingen styling, endnu ;). abs mener jeg at der er, vi er ved at finde ud af km/l.


    Åben dine billeder i Paint og tryk ctrl W og så skriv 50-50 deri, så laver du billederne om til halv størrelse

  • http://www.upit.dk/


    Der kan du smide dem op.....


    Tillykke med bilen... Har selv været ude og kigge på samme model, og de kører sku ganske fint... Ved dog ikke helt om jeg vender øjnene tilbage til Golf / Polo rent økonomisk set.......


    Ønsker heller ikke en alt for stor motor både rent forsikrings mæssigt, men også fordi jeg ved at der er bly under min fod og det holder ikke rigtigt når køre kortet er på prøve tid og generelt i trafikken.... Godt der findes lovligt ræs ;)

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().


  • får den hos GF, det er ca. 9K om året i ansvar, og den skulle gerne køre ca. 15 km/l.... og ja, det med bly fod er en dårlig ting med et kort på prøve :(..