Send 1 GB data til en e-mail...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Kunne være man skulle sende sådan en til sin søster..
    Hun sidder stadig på en single ISDN.. :T


    Sådan en hvad???


    Det er til folk der kun kan attach filer på feks 10MB...


    Den her kan så attache op til 1 GB... Og så sende det...


    Folk med Gmail ville kunne bruge det???


  • mener at de har en begrænsning på hvor meget man kan sende / modtage i attachment... og den er noget laverer end 1gb..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Den her kan så attache op til 1 GB... Og så sende det...


    Sende det hvor hen ?
    Jeg kan ikke komme i tanke om nogle almindelige mailbokse, som kan tage en sådan filstørrelse ?



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    mener at de har en begrænsning på hvor meget man kan sende / modtage i attachment... og den er noget laverer end 1gb..


    Det mener jeg også. Max mail size er 10 MB.


    http://www.expresscomputeronline.com/20040705/review01.shtml


    Om de så ændrer den til noget større, skal jeg lade være usagt. ;)


  • 10 mb er bare alt for lidt.. sender nogen gange nogen filer der fylder 4mb pr styk til et firma som skal trykke nogle plakater/brochurer... når der er så er 10 af dem, så er det sq besværligt. Har dog ingen begrænsning på min mail - jo de XXX antal mb mit hotel har tilbage pladsmæssigt, men ellers ;)

  • Postserveren kan stilles så man kan sætte hvor store filer der må medfølge e-mails. Jeg kan som tidl. telefonsupporter med internetopkoblinger afsløre at det der oftest giver folk problemet er, at de ikke har stillet i deres postprogram at store filer skal opdeles i små bidder når de sendes til serveren der så samler dem til en stor når den har modtaget dem. gøres ved at stille på "Opdel meddelelser større end" og så sætte den størrelse ens ISP bruger på sin postserver...