Tweak tag vores net !

  • Hey


    Min storebror har lige været inde og brokket sig over lag på vores netlinje... Han siger at denne tweak.dk side, tager mega meget af linien fordi der er så vildt mange brugere og ting her inde... sådan ser jeg ud lige nu :]

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Hehe... Det er for grineren når andre "non-nerds" ytrer sig om hvordan tingene er mht computer o.lign. :p


    F.eks. kan min kærestes farfar ikke forstå hvorfor der skal være to "Dokument"-mapper i stifinder... Han kan bare ikke forstå at den ene bare er et link... ;) :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    Hehe... Det er for grineren når andre "non-nerds" ytrer sig om hvordan tingene er mht computer o.lign. :p


    Hehe ja.. Han sagde også engang at der var forskel på skærm og grafik kort.. altså at man satte skærmen i skærmkortet, så grafik kortet var en anden ting? hvor sidder gfxet så henne?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Nu er der også meget forskel på hvilken tid man er vokset op i :)
    Der er mange herinde feks der ikke engang var født da vi andre sad og rodede med båndstationen på vores Commodore 64 ;) (forbandede vandrette streger)


    Og så kommer det jo også meget an på interesser, min søster feks ved ikke engang hvordan man tænder for en computer. (jaeh okay.. det ved hun måske nok)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    Hehe ja.. Han sagde også engang at der var forskel på skærm og grafik kort.. altså at man satte skærmen i skærmkortet, så grafik kortet var en anden ting? hvor sidder gfxet så henne?


    Som da en jeg kender i går ville finde ud af sin email ved at gætte sig til den i adresselinien i sin browser ..


    "jeg mener det er http://www.blabla_blabla@tdc.adsl.dk" .. Var færdig af grin .. *GG* Specielt da han så bagefter påstod, at man kunne finde emailen på computeren .. NEJ .. Det er en helt "ny" computer, med en meget ren installation af Windows .. Dine oplysninger springer ikke selv fra en computer til en anden, bare fordi de har stået i samme rum, uden at være sat til .. *GG*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    .. Dine oplysninger springer ikke selv fra en computer til en anden, bare fordi de har stået i samme rum, uden at være sat til .. *GG*


    Det må være en ny virus :)

  • nu har det godt nok ik noget med en computer og gøre.. men var færdig af grin da min mor fik sin første sms og tog telefonen op til høret og sagde.. "hallo?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    nu har det godt nok ik noget med en computer og gøre.. men var færdig af grin da min mor fik sin første sms og tog telefonen op til høret og sagde.. "hallo?"


    Tror mødre skal være elektronikidioter .. Min mor lavede mange sjove ting da jeg boede hjemme .. Hun vækkede mig engang en nat klokken 3.30 fordi jeg skulle komme ind og stille hendes clockradio, for den skulle ik stå og blinke af hende, når hun skulle sove (Vi havde haft strømsvigt ..)


    Eller som den dag, hun ikke kunne forstå fjernsynet ikke virkede .. Hun havde slukket for det på kontakten ..


    Nu har hun så sagt, at hun gerne vil have computer engang .. Jeg frygter det .. Men har fortalt hende, at man godt kan bruge den uden internet, men hvis hun vil sende mails, er hun sq nok nødt til at prøve med noget internet .. *G* Som hun så vil have over telefonen, i stedet for ADSL .. :))

  • Ej, det har ikke noget med signaturbilleder at gøre.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Nu har hun så sagt, at hun gerne vil have computer engang .. Jeg frygter det .. Men har fortalt hende, at man godt kan bruge den uden internet, men hvis hun vil sende mails, er hun sq nok nødt til at prøve med noget internet .. *G* Som hun så vil have over telefonen, i stedet for ADSL .. :))


    Jeg ved at Cybercity har nogle gode tilbud på opkobling til nettet.. du må for guds skyld ikke nævne ordet TDC ;)



    For en god ordens skyld: Med dette svar representerer jeg mig selv som privatperson og ikke TDC.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Jeg ved at Cybercity har nogle gode tilbud på opkobling til nettet.. du må for guds skyld ikke nævne ordet TDC ;)



    For en god ordens skyld: Med dette svar representerer jeg mig selv som privatperson og ikke TDC.


    ska man sige det der for ikk at bli sagsøgt i hoved og røv eller sådan noget? :)) Ligne TDC :P


  • Grunden til at vælge CC skulle da så være deres gode kundeservice .. *GG* Men nej .. Tror faktisk at det skulle være TDC .. Og hun vil alligevel ringe til mig først, for TDC kommer jo ik bare forbi, heller ikke selvom hun lokker med aftensmad .. (Men det er noget fantastisk mad hun laver! *G*)


    Jeg synes stadig det er sjovt, TDC holder på jeg først kan fejlmelde min linie hvis en tekniker ringer til mig .. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Grunden til at vælge CC skulle da så være deres gode kundeservice .. *GG* Men nej .. Tror faktisk at det skulle være TDC .. Og hun vil alligevel ringe til mig først, for TDC kommer jo ik bare forbi, heller ikke selvom hun lokker med aftensmad .. (Men det er noget fantastisk mad hun laver! *G*)


    Jeg synes stadig det er sjovt, TDC holder på jeg først kan fejlmelde min linie hvis en tekniker ringer til mig .. :))


    Hm.. nej, det sker ikke så ofte at de lader sig lokke af den slags ;)


    Fejlmelde din linie, why?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk


    Hm.. nej, det sker ikke så ofte at de lader sig lokke af den slags ;)


    Fejlmelde din linie, why?


    Der har været et par enkelte gange den ik har virket, og det har ik været min skyld, så jeg ringer og snakker med de flinke mennesker på 80808017 -1 .. Og et par gange, har jeg ikke kunne få lov til at fejlmelde den, fordi det skulle der en tekniker til ..


    Man kan høre i telefonen hvordan der bliver bladret i manualen, og når man så kommer til sidste side, står der åbenbart tekniker, og det er så standardsvaret .. *GG*


    Det skal så lige siges, at det er meget meget sjældent mit internet fejler noget .. Og de sidste to gange jeg umiddelbart kan huske er der hvor jeg boede før, hvor der var gået et kabel i stykker - der kom der en flink mand og skiftede det, og så her for knap så lang tid siden, hvor der vist var et landsdækkende problem ..


    Alt i alt noget der gør, at jeg gerne betaler, måske lidt mere end jeg skulle ved Tele2 for et produkt magen til .. Så er klart en tilfreds TDC kunde .. Endda både med fastnet, mobil og internet .. Det er ikke sikkert TDC er tilfreds med mig som kunde .. Har i hvert fald haft mine ture med to fjolser fra TDC Mobil .. :))

  • Vi har nu ikke nogen manualer vi kan bladre i, alt foregår online :) Tror bare personen sad og læste i en bog ;) (Sorry Henning D., det var bare for sjov)


    Aj, vi har en masse måleudstyr så vi kan måle om der er noget galt på linien, centralen eller dit udstyr og ud fra de målinger kan de så se hvad der kan gøres for at løse problemet :)


    Jeg er sikker på at TDC er glade for dig, når du nu har så mange produkter der ;)



    Og så en gang mere for Prins Knud: Med dette svar repræsenterer jeg mig selv som privatperson og ikke TDC.


  • Det lyder bare som en manual .. :))


    Arj TDC gør det jo egentlig godt, og om de er glade for mig eller ej, kan vel egentlig være ligemeget, jeg får det jeg betaler for, deriblandt en service jeg er tilfreds med ..


    Btw: Har fundet ud af, at jeg kan sætte mit telefonabb. på "standby" men kan jeg også det, når jeg har TeleTid, og er det også muligt med mit mobilabb? Ved godt jeg bare kan ringe ind og spørge, men starter lige her .. *GG*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Arj TDC gør det jo egentlig godt, og om de er glade for mig eller ej, kan vel egentlig være ligemeget, jeg får det jeg betaler for, deriblandt en service jeg er tilfreds med ..


    Btw: Har fundet ud af, at jeg kan sætte mit telefonabb. på "standby" men kan jeg også det, når jeg har TeleTid, og er det også muligt med mit mobilabb? Ved godt jeg bare kan ringe ind og spørge, men starter lige her .. *GG*


    Uhm, det har jeg INGEN anelse om :) Det er nok en opgave for dem der sidder i Kundeservice :)