DSB Sutter!!!!

  • Hey!


    her er min lille historie om Dsb :T :


    Mandag aften var søs' , far, kone og jeg ude og spise op Restaurant. aftenen gik godt osv. MEN MEN MEN så da jeg og søs' sq hjem med S-tog'et når søs' lige ind i toget og kører... jeg står så udenfor toget og ser det køre... der går så ca. 10 sek. og så er min far på DSB's hotline ;) (han var sur :D )
    efter hans lille samtale med DSB får han dem til at stoppe et E tog ekstra ordinært på Vallensbæk station som jeg befandt mig på :T


    så finder jeg så min søs og vi skal så videre med Regional tog... og som det ikke sq være nok så er det tog 21. minutter forsinket! argh! jeg var fanme arrig der ;)


    Pointen er: DSB for fanden! tag jer sammen ;)

  • Du er sur på Dsb fordi DU ikke når toget? tag dig da lige lidt sammen.. der er en grund til de kører som de gør,det er netop for at undgå forsinkelser,pga folk kommer dryssende til toget og tror det venter på dem.

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Uhm du burde da hellere være glad for at DSB gad stoppe bare for at hente dig :) DSB's service er go nok. nogen gange hehe :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • det kalder jeg da top service, at stoppe ekstra ordinært



    men ok det forsinket tog, DSB er altid forsinket og koster kassen, jeg har forlængst droppet ht og dsb, kun i nødstilfælde bliver det brugt.


    jeg har min dejlige "Sprinter" cykel

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    Du er sur på Dsb fordi DU ikke når toget? tag dig da lige lidt sammen.. der er en grund til de kører som de gør,det er netop for at undgå forsinkelser,pga folk kommer dryssende til toget og tror det venter på dem.


    Måske fordi at det er chauførens job at se om alle er med, og da han kan se at der er 2 der er ved at stige ind, og han så begynder at køre efter den 1. er på.. Den er lidt fucked, og det er sket for mig selv før..


    Så ja, jeg kan godt forstå han er pissed..


    Fik selv den der, personen jeg var sammen med var steget på, jeg var 2 m bagved, fløjten tuder og jeg skynder mig at hoppe på, men får ca. halvdelen af kroppen klemt i døren. Istedet for at sige undskyld eller noget siger chauføren koldt over teleanlægget: "Til de sidste passagerer, når fløjten lyder 'er' toget kørt".. Jeg var også temmelig pissed..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    Du er sur på Dsb fordi DU ikke når toget? tag dig da lige lidt sammen.. der er en grund til de kører som de gør,det er netop for at undgå forsinkelser,pga folk kommer dryssende til toget og tror det venter på dem.


    JEG VAR PÅ STATIONEN OG STOD KLAR DA TOGET KOM HOMO!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Psykozen
    Du er sur på Dsb fordi DU ikke når toget? tag dig da lige lidt sammen.. der er en grund til de kører som de gør,det er netop for at undgå forsinkelser,pga folk kommer dryssende til toget og tror det venter på dem.


    Kunne ikke være mere enig.. Han er jo skyld i at et E-tog blev lidt forsinket oven i hatten.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Kunne ikke være mere enig.. Han er jo skyld i at et E-tog blev lidt forsinket oven i hatten.


    Det var jeg så godt nok ikke....!


    jeg stod og ventede på stationen A toget som jeg skulle ha været med kommer rullende ind på stationen min søster stiger ind og da jeg skal til at stige índ kører toget. jeg kan ikke få åbnet døren og min far ringer til dsb's hotline... han får stoppet et E tog som alligevel skulle gennem stationen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    hvordan kan du ikke nå ind i toget når du allerede står på stationen? kan sguda ikke lade sig gøre... medmindre man er helt retarderet selvfølgelig


    det kan sagtens lade sig gøre. det var max på stationen i 4 sek.

  • Quote

    Det var jeg så godt nok ikke....!


    jeg stod og ventede på stationen A toget som jeg skulle ha været med kommer rullende ind på stationen min søster stiger ind og da jeg skal til at stige índ kører toget. jeg kan ikke få åbnet døren og min far ringer til dsb's hotline... han får stoppet et E tog som alligevel skulle gennem stationen ;)


    Ja - det skulle GENNEM stationen - og man behøver jo ikke være professor for at regne ud at det tager længere tid at for det at stoppe - komme op i fart igen - end det gør at køre gennem med planlagt fart.
    Nu har jeg faktisk jobbet i firmaet - så derfor ved jeg at der ikke er meget plads i deres køreplan til ikke-planlagte stop - og det er ikke altid de kan hente det ved højere fart.


    Bortset fra det - så har jeg lidt svært ved at tro at i begge stod klar til at stige på toget da dørene åbnede - og at toget så skulle være kørt fra dig - MEDMINDRE du har stået og sovet godt og grundigt....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Har engang set en bus på falconer allé der kørte efter forældrene havde sat en barnevogn (Med barn i!) og li sku ud igen og hente nogle flere ting :rolleyes: Hva tænker de chauffører da på??!


    Jaaaa - chaufføren kan jo have orienteret sig omkring trafikken da de satte barnevognen ind BAGI bussen - og derfor ikke set dem - så er det sgu lidt svært at se at de personer der står og samler et eller andet happengut sammen - de også skal med bussen - Især hvis bussen har holdt der så længe som den skal - og de står langt fra fordøren - som de fleste jo skal ind af - og som mindst en af de to forældre jo faktisk også skal ind af.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    hvordan kan du ikke nå ind i toget når du allerede står på stationen? kan sguda ikke lade sig gøre... medmindre man er helt retarderet selvfølgelig


    LOL - jeg tænkte det - du sagde det :))


    Eller måske ikke helt retarderet, bare lidt.... eller også bare EKSTREM langsom :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    Det var jeg så godt nok ikke....!


    jeg stod og ventede på stationen A toget som jeg skulle ha været med kommer rullende ind på stationen min søster stiger ind og da jeg skal til at stige índ kører toget. jeg kan ikke få åbnet døren og min far ringer til dsb's hotline... han får stoppet et E tog som alligevel skulle gennem stationen ;)



    Det GODT NOK godt klaret at din søs ka stige på toget, og ja hva sker der så? så lukker dørene igen ? for du siger du ikk kunne åbne dem? var du skide stiv siden du ikk ku gå ind samtidig med søsteren?? :))


    LOLda dagens bummert

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    jeg sq da lige sige farvel til min fatter :D


    Well jeg har opnået hvad jeg ville :D (at brokke mig ;) ) så jeg tror jeg lukker tråden ;) slut med jeres "teasing" hehe ;)