Oplevet noget helt utroligt..

  • Her idag fik jeg et brev fra Nordea hvor der stod at mit Visa Elektron var spærret fordi jeg havde gættet pin-koden forkert 3 gange (hukommelsen er ikke det legeme der fungere bedst i mig). Jeg ringede så til deres kontor i Hundige og fik fat i en rar gammel dame. Hun snakkede blidt, og hjalp mig meget hurtigt. Her, et par timer efter, virker mit elektron igen og det er jo dejligt.. I hele mit liv har jeg aldrig fået så god betjening i en offentlig "forretning". Danske Bank havde altid sådan nogle sure kællinger der råbte op.. Men Nordea - du er vejen, sandheden og livet..


    - dette er på ingen måde reklame for Nordea.. kun for hende den gamle dame.. :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    folk kan ikke se glæden i at blive behandlet ordentlig mere..


    sad, but true.


    jo sagtens.. men det der lyder som noget hvis man står og snakker og så lige pludselig en skifter emne 8o

  • Sjov bank folk du har haft med at gøre... normalt hvis det skulle ske... ringer man siger jeg har sgu lige tastet forkert.


    Ok åbner lige igen...


    Farvel..


    Tid gået ca 1 min.


    Alt andet vil jeg da syntes var en sjov bank....


    Vil da så lige også sige at jeg har MEGET dårlige erfaringer med Nordea.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Sådan er Nordea bare ;) :clap:


    næste gang, så husk detder kode-husker-kort :d

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Her idag fik jeg et brev fra Nordea hvor der stod at mit Visa Elektron var spærret fordi jeg havde gættet pin-koden forkert 3 gange (hukommelsen er ikke det legeme der fungere bedst i mig). Jeg ringede så til deres kontor i Hundige og fik fat i en rar gammel dame. Hun snakkede blidt, og hjalp mig meget hurtigt. Her, et par timer efter, virker mit elektron igen og det er jo dejligt.. I hele mit liv har jeg aldrig fået så god betjening i en offentlig "forretning". Danske Bank havde altid sådan nogle sure kællinger der råbte op.. Men Nordea - du er vejen, sandheden og livet..


    - dette er på ingen måde reklame for Nordea.. kun for hende den gamle dame.. :crazyeyes:


    Det lyder jo snart som en kvalmende start på en børnebog, puha .. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Synes da det er fedt :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    folk kan ikke se glæden i at blive behandlet ordentlig mere..


    sad, but true.


    skriv det til banken istedet mester ;)


    Arbejder selv i en bank (ingen af ovennævnte) og man hører aldrig andet en pis.


    Hvis kunden har haft en god oplevelse er det da rart at høre :D

  • Jeg har selv Nordea.
    Vores bankrådgiver er kompetent og rigtig sød, så det betyder meget, ja faktisk mere end hvilken bank man har. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Her idag fik jeg et brev fra Nordea hvor der stod at mit Visa Elektron var spærret fordi jeg havde gættet pin-koden forkert 3 gange (hukommelsen er ikke det legeme der fungere bedst i mig). Jeg ringede så til deres kontor i Hundige og fik fat i en rar gammel dame. Hun snakkede blidt, og hjalp mig meget hurtigt. Her, et par timer efter, virker mit elektron igen og det er jo dejligt.. I hele mit liv har jeg aldrig fået så god betjening i en offentlig "forretning". Danske Bank havde altid sådan nogle sure kællinger der råbte op.. Men Nordea - du er vejen, sandheden og livet..


    - dette er på ingen måde reklame for Nordea.. kun for hende den gamle dame.. :crazyeyes:


    øhh siden hvornår er banker offentlige instanser :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Sådan er Nordea bare ;) :clap:


    næste gang, så husk detder kode-husker-kort :d


    Er det kort ikke for retardere spassere der kun kan huske tal hvis de ser dem i farver..!


    Nu arbejder jeg i radio/tv i bilka, og i ville ligge på maven af grin hvis i viste hvor mange spassere der har sådan et lille "huske-kode-hjælpe-kort" problemet er bare at idioterne har glemt hvordan de husker at huske deres kode....!!!


    FOR CRYING OUT LOUD! DET ER 4 SØLLE CIFRE!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så jeg skal gå ned og rose min bankrådgiver? *GG*


    Næ ikke nødvendigvis.


    Folk har bare en vane for kun at råbe op når der er noget galt. Når alt er godt holder man bare sin kæft.


    Prøver bare at sige (set fra en banks side) at det da også er rart at høre når kunderne er glade ;)


  • Har et par gange efterhånden givet udtryk overfor ham, at jeg er glad for han reddede mig fra Nordea, og brokker mig ikke ret meget til ham .. Kun hvis de har lavet noget lort, så de fortjener det .. *GG*


    Bruger ikke min bank så meget, udover, at det liiige er der mine penge går ind, men det er rart at have en bankrådgiver man kan snakke med, og det kan jeg i hvert fald med ham jeg har nu ..