SHG styrer

  • Så skider jeg på hvad alle siger, shg er fandme gode :) at bestille kabinet i går ca kl 18.00 og så få det i dag :D det er altså cool! Og sådan er det hver gang :D har nu købt for 27.000 kr derinde, og jeg 5 stk rma sage som er kørt glidende :D og nogle pakker om sendes tilbage inden 14 dage, som også bare fungerer :)

  • Rart endelig der kommer lidt positiv kritik, så vi ikke kører døde i alt det negative shit :P


    SHG er kanon. Sådan er det bare.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    jo flere penge jo mere respekt får de for at give bedre service med rma, man skal bare give dem en lille opsang over telefonen


    :roller: Den holder bare ikke den der.
    Om man så har købt for over 50 K hos dem, forhindrer ikke dem i, at lade en vente 1 måned på ombytning af et 6800 kort og lyve 3 gange om, at de har sendt det. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Rart endelig der kommer lidt positiv kritik, så vi ikke kører døde i alt det negative shit :P


    SHG er kanon. Sådan er det bare.


    For dig måske.


    I mit tilfælde, kan de ihvertfald anses som Dk´s absolut dårligste HW forhandler.
    Bor enormt tæt på dem, og har handlet der nok mere end de fleste.
    Jeg taler af erfaring når jeg siger de dårligste HW forhandlere.
    Jeg har principielt boycottet dem. Af alle de diskutionener og ligefrem skænderier jeg har haft med deres ansatte, har jeg INGEN respekt for deres forretnings drivelse.
    De er en flok svindlere hele bundet.


    Et eks:
    Jeg købte en NY Shuttle hos dem. Kom hjem og åbnede selvfølgelig kassen med begejstring.
    Eneste jeg fandt var en meget gammel og mishandlet Shuttle med ridser / støv (Den gammel brune slags) og reperations mærkninger på.


    Tog logisk nok op til SHG for at få dem ombyttet. Men istedet for at indse deres fejl, kaldte de mig en løgner og påstod at jeg på ½ dag havde mishandlet deres maskine, og den var ny da jeg fik den.
    BRUNT STØV og REP MÆRKNINGER PÅ ½ DAG ???
    De ville ikke ombytte dem. Jeg lod derfor som ingen ting og ombyttede den med 14 dages fuldreturret.


    Magen til svindlere skal man satme lede længe efter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Man kan ikke tillade sig at sortere sådan i sine kunder .. Og det burde ikke være nødvendigt at give dem en opsang ..


    Men OK .. Sådan er det jo mange steder ..


    Sådan er det desværre Burger.. Har selv været nød til det op til flere gange.. Netop af den grund handler jeg ikke hos shag.dk mere !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri


    Berleburg --> super Fed Sig :T


    Zlinky lavede den :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    :roller: Den holder bare ikke den der.
    Om man så har købt for over 50 K hos dem, forhindrer ikke dem i, at lade en vente 1 måned på ombytning af et 6800 kort og lyve 3 gange om, at de har sendt det. X(


    Pssssssst - tror han fisker efter lidt rabat hos dem - den lugter da i hvert fald fælt den post... ;)


  • jeg har ogs[ v;ret indei deres butik, og de virker som nogle langsomme bavianer rent ud sagt :roller:
    i hvert fald nogen af dem. de snakker skide lavt og sidder og mumler og skuler.. men jeg fik da hvad jeg skulle have..

  • Tja jeg har handlet der 4 gange og 2 af gangende har de fucked min ordre op... men jeg synes nu alligevel de er ok, det er svært, at finde et bedre sted... (jeg har handlet hos mange forskellige og shg er nok de bedste, når det drejer sig om E-handel)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget


    jeg har ogs[ v;ret indei deres butik, og de virker som nogle langsomme bavianer rent ud sagt :roller:
    i hvert fald nogen af dem. de snakker skide lavt og sidder og mumler og skuler.. men jeg fik da hvad jeg skulle have..


    Ja sikkert efter 45min i kø :]


    Har oplevet utallige gange at de ikke laver noget.


    Der er plads til 2 bag disken. Der sidder een. (Det skal siges at butikken er stopfyldt med kunder) Man trækker nummer 75B. Kigger op på nummertavlen = 37B.. OMG tænker man så.
    Næste nummer bliver kaldt, og personen har en Defekt TFT skærm under armen der tydeligvis skal til RMA. Man tænker så at den bliver smidt ud på lageret til fejlfinding. Men ak nej. Manden bag disken (Dvs den eneste der tager imod kunder) sidder og fedter rundt med skærmen, og begynder at fejlfinde i køen 8o . Fandme imens vi andre står og venter utålmodigt, står han og bruger 20min på EEN KUNDE. Imellem tiden er der IKKE andre kunder der bliver betjent. Imellemtiden forsvinder der 10 kunder ud af døren, og mumler LANGSOMME IDIOTER på vej ud.
    5min senere kommer der endnu en medarbejder ind bag disken. ENDELIG tænker man, at der er een mere til at betjene. Men ak nej. Han kom såmen for at spørge den anden medarbejder hvad han skal have med fra Macdonalds :roller: Så der går endnu 5min imens han taler om menuer med den anden.


    Ca 45-50min senere er der snart ikke flere i butikken, for de fleste er gået, i ren irrertation over de inkompetente medarbejdere.
    Men efter 1time og 15min blev det min tur. Snart uden blod i kroppen af at stå stille i så lang tid.


    SHG er simpelthen beyond belief når man ser dem IRL.



    EDIT:
    Denne lille historie er ikke fiktiv. Jeg har ærligt ikke overdrevet.
    Virker til der er noget som dette HVER gang man er der oppe.
    Har også oplevet at 4 medarbejde bruge over ½ time på at afmontere 2 hylder fra skranken. De skulle jo lige tale om arbejdet i 20min først :roller:

  • Har kun haft positive oplevelser med SHG... har købt min ejen + naboens + en vens comp hos dem... ialt 22000,- :P to dage efter bestilling var varen fremme ingen RMA endnu...



  • Daaaamn - det var sgu lige dagens grin - at læse den der....... :] - Tror sgu jeg havde hevet ham ud over disken og fortalt ham et par borgerlige ord - McD. min bare røv.............LOL.. X(

  • #DanielAndrewLowe : Var der slet ikke nogle der sagde noget til dem..... Havde godt nok ikke selv kunne holde på ordene i så langt tid, der var min tålmodighed nok væk og især hvis de andre bare kunne gå og tale om Mcd.....


    Sikke en historie....


    Har selv gode erfaringer dem hvad angår levering... Min RMA sag var dog ikke noget at råbe hurra for, 2.gang gik det dog noget bedre...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • (Nejda, havde lige skrevet en hel roman, og så forsvandt det hele :boxed: CTRL+Z virker ikke?? begynder forfra)


    Jeg har handlet IRL i SHG mange gange, det er sQ fint nok, jeg render ind og henter et nummer, og hvis der er mange, så render jeg ud og hører radio i bilen mens jeg venter, og går lige ind og tjekker nummeret en gang imellem.. Men de par gange jeg har oplevet at der kun er ÉN person bag skranken, der har det gået rimelig langsomt, og lagermanden kommer tit ind og spørger til hjælp ved den stakkels frustrerede fyr som skal betjene 25 kunder som står og mumler surt over ventetiden.. :P


    Men normalt går det nu med moderat tempo deroppe, og de har altid været flinke mod mig.. Et eksempel kunne være da jeg købte mit 9800 Pro kort.. Jeg fik en papkasse der tydeligt havde været åben før, men det gjorde nu ikke noget, det kunne jo være fejlkøb og nogen har returneret..
    Men da jeg så kom ud i bilen, ville jeg lige åbne kassen, og selve pakken som GFX lå i var krøllet og klistermærket var brudt osv. så jeg gik ind igen, og han undskyldte et par gange, og sagde det nok bare var et fejlkøb, men at jeg sagtens kunne få et nyt hvis det var det jeg ville.. så jeg fik min vilje.. :)


    Men ellers er der sQ altid 2 medarbejdere og så lagermanden deroppe.. Lagermanden på rulleskøjter har jeg hørt lidt historier om.. :D


    En af mine kammi'er har været deroppe og så at lagermanden kom hurtigt forbi på rulleskøjter og pakkede pakker i et helvedes tempo.. og ligepludselig.. SMÆK, hva var det?.. et helt nyt mobo. der knalder i jorden med 100km/t.. hovsa? Børste af og op i afsendings kassen anyways.. :P


    Men overall er jeg 9 ud af 10 glad for SHG :)