php kodere søges

  • ja søger nogle php kodere der KAN noget, og ikke gider fedte rundt med små clan sider......


    jeg er netop blevet en del af et kommende stort community, og ideer til site osv vælter ind og de 3 kodere der er atm. kan simpelthen ikke følge med.......vi snakker ikke et lille lokalt community, men et stort der i løbet af kort tid skal kunne konkurrere med fx played og xpn....


    hvis nogen er interesseret så kontakt mig eller endnu bedre lymfmother på #gameXpress på irc (quakenet). Ang betaling har jeg faktisk ikke bemyndigelse til at love noget, men det bliver næppe gratis, da det er et seriøst site.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • slet ingen herinde der gider/har lyst og kan?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Eneste jeg kender er ham der har kodet LinuxIn og han har været en ægte nar overfor mig :( Men han har det bedste forum til salg der pt. findes...og det skulle være ret billigt. Hans e-mail er space@linuxin.dk og eneste grund for jeg anbefaler hans software er fordi han har lavet det eneste php-forumsoftware der integrerer portal, hjemmeside og forum i et system, modsat VoltLab Burning Board og phpBB som jeg personligt hader voldsmot for ikke at kunne integrere forum og portal i en homogen side...


    http://www.linuxin.dk kan du chekke forummet på. Det er fuldt funktionelt med brugere, news, intern post, nyhedsfelter, artikelfelter etc... Kræver MySQL og php :)

  • sådan set lyder det fedt, men det forum osv er oppe at køre, det skal bare udbygges :)


    http://www.gamexpress.dk så kan du selv se......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.