AHHH Hader kvindlige billister

  • Igår blev jeg af en vens mor spurgt om jeg ikke ville hente ham på det skolehjem han boede på i Odense, hvilket jeg sagde ja til...


    Så idag kørte jeg så afsted, og fik ham hentet, MEN om der så ikke var en fucking dum møg kvindlig billist der ikke kunne finde ud af og holde afstand og heller ikke kunne finde ud af og holde ordentlig øje med vejen, så da vi andre bremsede forsatte hun lige ind i min bag ende....


    Resultat et styk bulet bag klap, kofanger har fået et knæk ser det ud til, plus at der inde ved tankdækslet kan ses at der os er blevet trykket ind, og selve glasset i el side spejlet i højre side er hoppet ud af holderen, og måske er der mere galt når først der blir kigget ordentlig efter.....


    Efter min mening burde kvinder har forbud mod og føre en bil, begge de gange jeg har haft uheld med buler og den slags til følge, har det været fordi en kvinde ikke har kunne finde ud af og køre ordentlig eller se sig for...


    Undskyld de hårde ord, men er bare så gal oveni lige nu over det her pis... ;(

  • Kan jeg da godt forstå.


    Meeen, det er nu ikke alle kvinder der er idioter bag rattet. Der er flere problemer med de 18-20'årige klaphatte der læser for meget Vmax, som jorderer rundt i en gammel spand og tror det er fedt at køre så råddent som muligt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Kan jeg da godt forstå.


    Meeen, det er nu ikke alle kvinder der er idioter bag rattet. Der er flere problemer med de 18-20'årige klaphatte der læser for meget Vmax, som jorderer rundt i en gammel spand og tror det er fedt at køre så råddent som muligt.


    Kunne ikke være mere enig...
    :clap: :clap: :clap:

  • Tja, jeg plejer altid at sige, når jeg ser en der kører af helved til, at det er en kvinde der sidder bag rattet :D

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Kan jeg da godt forstå.


    Meeen, det er nu ikke alle kvinder der er idioter bag rattet. Der er flere problemer med de 18-20'årige klaphatte der læser for meget Vmax, som jorderer rundt i en gammel spand og tror det er fedt at køre så råddent som muligt.


    Det vil jeg godt give dig ret i, dem er der sku et par stykker af her i byen....

  • @ X-Man
    forstår godt du er vred, og jeg er næsten sikker på, at hvis det havde været en fyr der havde lavet skaden på din bil,
    havde du såmænd nok været ligeså vred...
    under alle omstændigheder er det pisse ærgerligt, med skader på vognen.
    glæd dig over at der ikke var nogen personskader..


    @ Torque
    100 % enig


  • Det er nu os en ting jeg er glad over, kvinden og hendes mand havde 2 børn bag i deres bil, tror sku kun at den ene af dem var en ikke særlig gammel baby, plus en der var et par år gammel, sku mere dem jeg var glad over ikke var kommet til skade, da jeg så de var i bilen.....


    I bund og grund, fuck min bil, den kan sku laves så den blir så god som ny, MEN havde en af de børn kommet til skade ville jeg nok ikke ha haft det så godt med mig selv, selvom jeg ikke var skyld i ulykken....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Tja, jeg plejer altid at sige, når jeg ser en der kører af helved til, at det er en kvinde der sidder bag rattet :D


    Kommer fra en der ikke engang selv har kørekort :]

  • Kvinder kan ikke køre bil, Unge kan ikke køre bil, Gamle kan ikke køre bil.... Hvem kan ?... ;) ... Ud over mig naturligvis ... If you get the point .. ;)


    Btw. X-MAN ... Skal du ikke snart have nosset dig sammen til at få rettet din signatur ? ...


    Syntes sgu det er dybt umoraliserende at vi andre indretter os under de regler, men visse ikke gør ... og du har jo fået det at vide før.


    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=23742&sid=


    Hvad med at Tweak-gutterne også lige nosser sig sammen og bare sletter de SIGs som ikke overholder reglerne ? ... For folk gør det jo åbenbart ikke frivilligt ... :]

  • Jeg har selv kørt i 6 år. i kbh uden skader, så jeg kører godt og sikkert.. ;) og ja det er også svært at køre her, for der er mange som kører rigtigt dårligt, :lame: man skal være hurtig på bremsen.. :boxed:. men noget skidt at han's bil skal på værksted igen.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Jeg har selv kørt i 6 år. i kbh uden skader, så jeg kører godt og sikkert.. ;)


    At du er skadefri i 6 år gør ikke dig en bedre billist af den grund.


    At andre folk ikke holder afstand og banker op bag i en, er der NADA man kan gøre ved. Uanset om man så er Colin Mcrae / Gilles Panizzi / Michael Schumacher osv osv.
    Desværre.



    Btw Michael. Jeg er satme ked af at høre, at Bravo´en endnu en gang skal på værksted. Men hendes forsikring må vel betale, så det skal gøres lidt tjept :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Jeg har selv kørt i 6 år. i kbh uden skader, så jeg kører godt og sikkert.. ;) og ja det er også svært at køre her, for der er mange som kører rigtigt dårligt, :lame: man skal være hurtig på bremsen.. :boxed:. men noget skidt at han's bil skal på værksted igen.


    kender rimelig mange der ikke har fået nogle skader i en del år
    btw. min søster får kørekort snart :boxed:

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • hmm kørte selv lidt motorvej i dag.
    Jeg kører vel omkring 120 og ser så sådan en Honda CRV der ligger i "racer" sporet og kører omkring 90-100. Jeg prøver så at signalere at jeg godt ville forbi (efter 1-2 minutter) ved at blinke til venstre. Dette fatter hun ikke, så jeg prøver at blinke en enkelt gang med det lange lys. Dete virker heller ikke. Til sidst må jeg presse hende lidt ved at køre en smule tæt på. Til sidst vælger hun så pludselig at trække ind, og da jeg stille og roligt kører forbi får jeg lige fingeren og en masse skældsord.


    Det var så lige en tand for meget. Så jeg fletter ind foran hende og bremser helt ned. Nåede så lige at tage et par hurtige dybe indåndinger. Var ellers klar på at give hende et par lussinger he he


    Btw - > Hvorfor er der nogle personer der bare skal ligge i ydersporet ? De kører langsomt men har det åbentbart bedst med at ødelægge trafikken totalt :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    hmm kørte selv lidt motorvej i dag.
    Jeg kører vel omkring 120 og ser så sådan en Honda CRV der ligger i "racer" sporet og kører omkring 90-100. Jeg prøver så at signalere at jeg godt ville forbi (efter 1-2 minutter) ved at blinke til venstre. Dette fatter hun ikke, så jeg prøver at blinke en enkelt gang med det lange lys. Dete virker heller ikke. Til sidst må jeg presse hende lidt ved at køre en smule tæt på. Til sidst vælger hun så pludselig at trække ind, og da jeg stille og roligt kører forbi får jeg lige fingeren og en masse skældsord.


    Det var så lige en tand for meget. Så jeg fletter ind foran hende og bremser helt ned. Nåede så lige at tage et par hurtige dybe indåndinger. Var ellers klar på at give hende et par lussinger he he


    Btw - > Hvorfor er der nogle personer der bare skal ligge i ydersporet ? De kører langsomt men har det åbentbart bedst med at ødelægge trafikken totalt :evil:


    HeHe ... Så skulle du bare trække ind foran hende og ligge dig et par meter (max) fra hende og så træde på bremsen så bremselyset lyser ... Så skal du nok se hende få et chok og knalde sin bremse i .... Gør jeg til tider hvis folk ikke fatter det med at holde afstand ... :))


    Men ja, det er utroligt med folks " Jamen du må kun køre 110 KM/s her, så jeg må godt ligge i yder-sporet " .... Så er det man får lyst til at flå hovedet af dem og skrige ned i halsen på dem " Neeeej du må IKKE, Du skal holde til højre spasser. Lær din teori " .... :))


    Toppen af toldmodigheds-afprøvelse er dog at opleve de tumpede billister der findes der ude når man kører rundt i firma-bil for der kan man jo desværre ikke give dem en "broad-side" eller kyle en håndvægt gennem deres siderude så de fatter at de bare skal holde sig væk... :))

  • Quote

    Var ellers klar på at give hende et par lussinger he he


    Hvaaaa saDan´ - er der en lille voldsfætter gemt i dig... :boxing: (havde sgu nok lavet den samme)



    Quote

    Btw - > Hvorfor er der nogle personer der bare skal ligge i ydersporet ? De kører langsomt men har det åbentbart bedst med at ødelægge trafikken totalt :evil:


    Kører ca. 85 km. motorvej stort set hver dag - og der er utroligt mange tosser der absolut skal ligge i yderspor med 90-100 km - når man så vil forbi trækker de ind - for at trække ud med det samme igen - også selv om der absolut ingen trafik er. De kan sgu nok kun finde vej hvis de har snotten helt op i midterrabat. De skulle fandeme have nogle baaaaaaaaaank...... :boxed:



  • Kan ik lige se hvad du brokker du over, så vidt jeg ved må ens sig være på 5 linier med text, og det er min ikke engang

  • helt enig, kvinder skal ikke have kørekort, og gamle kvinder skal ikke kører på cykel, da de ikke kan holde balancen.
    En gammel kvinde var skyld i min scoot blev pænt meget ødelagt, da hun ikke kunne finde ud af hvilken side at cykelstien hun ville køre i....
    Var virkelig pissed den dag....