• Hey, synes lige I skulle tage et smut ind på den her hp : http://jensviking.dk/# <--- Hvis i ikke har andet at lave og har hørt P3 - monkey business... :)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

    Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

  • Næ ville bare vise alle de fans der nu skulle være... :)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Tja det er nu også indholdet, man skulle se på... Og hvis man har hørt monkey business på P3 i sommerferien, så vil man også synes den er sjov! :rolleyes:

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Synes siden ser fin ud. No sweat. Den er enkel, og nem at finde ud af. Jeg kan under ingen omstændigheder gøre det bedre selv :)


    Har desværre ikke fulgt så meget med i monkey business, så indholdet kan jeg ikke lige umiddelbart forholde mig til ;)


    Men ellers pæn side :D

  • Udover jeg ikke aner hvad monkeybuisness er for noget, så ser siden IMO ret kluntet ud. Det hele er klumpet sammen oppe i venstre hjørne. :baby: Elendigt design !
    Her er hvordan den ser ud på min skærm( 1024x768 )

  • designet imo. er meget godt - enkelt :)


    Men måske skulle du overveje at centrere den istedet for oppe i hjørnet - ser lidt trist ud jo højere opløsning jo :)


    men jo jo, den er da meget flot :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Udover jeg ikke aner hvad monkeybuisness er for noget, så ser siden IMO ret kluntet ud. Det hele er klumpet sammen oppe i venstre hjørne. :baby: Elendigt design !
    Her er hvordan den ser ud på min skærm( 1024x768 )


    Og hvad så? det er ikke alle der bruger 1024x768! men enig i at det sikkert er den mest brugte opsætning. Din side ser også forfærdelig ud hvis man har en opsætning der hedder 1280x1024 eller 800x600! så'n er det! Hvis vi skulle tage fat i din side og se på en mere optimal løsning....ville det være at centrere billedet og ha' evt. et gif-mønster som baggrundsbillede eller bare en ensfarvet baggrund!

  • Sikken en masser sure opstød, hvad sker der med folk for tiden?


    Den side er del af en MASSE humoristiske indslag fra P3, igennem lang tid, og det er sq god humor, i radioen ihvertfald!, siden er da også og humor, men tryk på nogle af hans sange eller "udtryk" ;)


    Kan ikke forstå hvorfor hjemmeside designet skal høvles ned det er der vel ingen grund til :roller: den er der jo ikke fordi den sal være imponerende flot men fordi det er sjovt....

  • Ja det var nu ikke meningen, at i skulle bedømme den... Og jeg skal også lige sige at det ikke er min hp, og jeg har heller ikke været med til at lave den...

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.