Hva fanden laver i ?

  • hehe ja det her er vist lidt meget off-topic men hva fande....


    sys der er en del der sidder online selvom klokken er ved at være tæmmelig meget... skal i ikke op i skole i morgen eller på arbejde eller ligendene ???



    Jeg sidder selv og stener... er i gang med noget nyst som jeg har været de sidste 3 timer.... stener temmelig meget ;)


  • Har lige spillet lidt BFV og skal snart [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/sleeping_2.gif] - skal møde kl. 11-16.30 på work - og så har jeg laaang weekend 8) - skal så først møde onsdag :]
    Nyst er vel Myst ik' ? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    sidder og snakker med dyzio herinde fra på msn, skal ikke på arbejde :D har ferie :P eller forlænget weekend..


    hehe.... det med forlængret weekendt har jeg egentlig også den strækker sig bare ud i den anden ende ;)...... det er meget dejligt at have efterårsferie fra i morgen........ må rette mig selv.... om nogle timer ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    har taget fri :)) jeg er faktisk halv fuld lige pt..pga. en af mine gode venner "tvang mig :T".. ej vi skulle spille lidt guitar og det var bare fedt :D og så røg der et par pilsnere ned..oops :O ..hehe ;)


    hehe kender det godt...... ;) når det er 1 bajer til stede plejer der at være flere om hjørnet..... og som en af mine ordsprog er....... Einer geht noch, einer geht noch rein :))

  • hehe..... Tror jeg vil til at slukke ned nu.... skal jo også op om nogle timer og i skole.... skal faktis lave en fremlæggelse.... så lidt søvn er vel altid godt :P :))


    Fortsat god nat/morgen folkens