Nu rabler det for SHG !!!!

  • Jeg vil lige dele en ting med jer ang SHG.
    Jeg fik i sidste uge en pakke fra SHG med en opkrævning på 188 kr incl gebyr til PostDK.
    Jeg åbner den og ser det er et bundkort , magen til et jeg har solgt engang.
    Dagen efter får jeg en telefon opringning fra den person som jeg solgte det til , som fortæller mig at det er en RMA sag , som han har sendt til SHG , som derefter sender det til mig med et gebyr på test , da det var uden fejl.
    Han fortæller mig at jeg kan gøre med det som jeg vil da han er træt af SHG og derfor ikke vil have det bundkort.
    Kort efter ringer en fra SHG og spørger om jeg har det pågældende bundkort , hvilket jeg bekræfter.
    Han beder mig om at sende det , hvilket jeg griner af og siger at han først sender mig de 188 kr + porto til retur , hvilket han blankt afviser , men hårdnakket holder på at jeg FØRST sender bundkort og så sender de en check på 188 kr.
    Jeg fortæller ham at jeg har dårlige erfaringer med at sende noget retur og derefter få pengene først flere uger efter.
    I går fik jeg så en regning på et nyt bundkort på 1500 kr.
    Jeg skriver til dem for at få en forklaring , får den besked at da jeg ikke vil sende det så må jeg betale for det.
    Jeg skriver at de bare kan afhente det , da jeg nu slet ikke vil sende det , men vil efter 14 dage , sælge det , hvis de ikke har afhentet det.
    Og at deres regning kan de stikke op hvor de er højest når de plukker jordbær.



    The_Unforgiven

  • shg fy skamme..


    deres fejl deres problem, så skal de da ikke begynde at spille smarte.
    det var ligesom da prcdata solgte mig en fremmed mands firma computer.
    der skulle jeg sende den tilbage, så de havde den inden tirsdag (fik den fredag).
    og med bål og brand hvis de ikke havde den, så skulle jeg betale den.


    tror ikke altid de tænker før de taler eller skriver...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
    Har ALDRIG haft problemer med dem ;) de er min ynglings butik,



    OT, men er ynglings ikke at yngle i en anden bøjning... :))


    hvis i forstår ;)

  • heysa.. vil gerne lige være med her.... jeg havde købt et bundkort fra shg.. havde det i ca 1 år.. det jeg fik bøvl med det. så jeg sendte det ind og fik det tilbage + en regning på 400 kr.. og det virked stadig ik... og de sagde at det ik fejlet noget.. nå jeg prøve lige at gå mit system igennem for og se om det nu var mig der var galt med, men det var det ik og jeg sendte det ind igen. og sagde at det bundkort slet ik virkede.. men fik det tilbage + en regning 600 kr.. havde det så hjemme ved noxon for at se om han ku få liv i lortet men det kunne vi ik.. så blev jeg sku gal og ringe ind til dem og spurgte hva fanden de havde gang i...det blev så en masse ringen og mail... hvor de til sidst gerne vil give mig et nyt et, sku bare sende det på rma.. det gjorde jeg så ok fik et nyt bundkort.... men jeg havde betalt det bundkort 2 gange nu. før jeg fik et nyt et.. det er sku for ringe...


    undskyld hvis der er nogle stave fejl... ;)


  • Det er da fucked up!!
    Nu må de da lige spænde hjelmen.

  • Det er sjovt at det altid er de samme som altid har problemer.. :roller:
    Har aldrig haft sønderlige problemer med dem. Alt kunne ordnes over mail eller telefon!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • husråd.....


    hvis man sender et muligt defekt mobo til rma
    så er det en god ide at lige nusse det lidt på bagsiden med en stålbørste imens der er strøm på..


    det skaber højst sandsynligt nogle fejl... :evil:


  • Har godt nok aldrig haft problemer med SHG, af nogen art, nogensinde... Men den der historie får mig da godt nok til at væmmes lidt ved deres forretningsmetoder... Det er jo langt fra første gang at nogen herinde fra Tweak.dk har haft store problemer.
    Det er da virkelig åndsvagt at de ikke kan fatte at det er dem der er nogle fjolser, men det kan de jo heldigvis selv ligge og rode med, da det jo er dig der har retten på din side...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde


    Har godt nok aldrig haft problemer med SHG, af nogen art, nogensinde... Men den der historie får mig da godt nok til at væmmes lidt ved deres forretningsmetoder... Det er jo langt fra første gang at nogen herinde fra Tweak.dk har haft store problemer.
    Det er da virkelig åndsvagt at de ikke kan fatte at det er dem der er nogle fjolser, men det kan de jo heldigvis selv ligge og rode med, da det jo er dig der har retten på din side...



    Ja og noget generelt Internet Butikker ikke har fattet... er at Nørder som oss Tweaker :D..... Kender godt til købeloven og alt det der ;)...... det er jo generelt alle forumer det er sådan.....
    Og hvorfor er det lige at de hele tiden ligger sig ud med at true..... folk...... hov det var vist mere chippen dengang :P..... og alt i den stil.......


    Det plejer at være os der vinder :D ;)