Hilsen fra budapest

  • eyyyaaa alle fellow tweakaz...



    saa er vi fandme her nede..... og fuuuck det er fed..


    hotellet er mega snusket, men ellers fint, og det er rimelig billig, saa det er fint nok. personalet er sq oy fine nok, de lader os drikke paa varelserne... hehe...


    i vil jo nok hoere lidt om priserne der nede...


    coca cola 3 kr pr ltr.
    en gennemsnits ol 5 kr for 75 cl.


    hehe og maden er os mega billig, 25 kr for en stor pizza, ca. 6o cm i diameter.



    skriver nok senere paa ugen for at i kan foelge med i hva vi skl, i aften skal vi paa diskotek, det forende her i landet, og der er der fri bar for 15o kr, sa fedt.


    vejret ..... solskin og ca. 2o - 25 grader.



    skriv lige hvordan vejret er og hvad der ellers sker i dk. vi vil jo gerne folge lidt med.



    /outy

  • yihaaa... så er jeg fandme hjemme igen... fuuuck det var en vilderen tur der nede... :)


    1: folk der nede kan IKKE køre bil, vi tror deres politik er at du ikke må kører hurtigere end bilen kan.
    2: taxa chauffører er hævet over alle love (uden undtagelse)
    3: alle levnedsmidler og tøj er billigt der nede.
    4: computer ting og sager er så dyre at man tror det er løgn.
    5: vi så en dame dø der nede, vi sad i et sporvogn 10 meter fra det. En dame blev påkørt af en bil, død på stedet, det var ret klamt.
    6: deres mad er skide godt.


    7: Bajere er billige, tror jeg sidder med 5 dages tømmmer mænd lige nu.


    jeg smutter i seng nu, er meget meget træt, derfor denne hurtige status.. *G*


  • jamen det lyder da finno m8 ;) altid godt med en tur til syden ;) :D bare det var mig :) men der er jo blevet skåret ned i tilskud til GYMS!!! X( :ban: :lame: :ban: :boxed: :camp: :chain:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    jamen det lyder da finno m8 ;) altid godt med en tur til syden ;) :D bare det var mig :) men der er jo blevet skåret ned i tilskud til GYMS!!! X( :ban: :lame: :ban: :boxed: :camp: :chain:


    Så kan i lære det .. Jeg kan ikke se grunden til, at gym skal have 18.000 kr. mere pr. år pr. elev end f.eks. handelsskoler får .. Og vil i afsted, må i jo selv betale ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så kan i lære det .. Jeg kan ikke se grunden til, at gym skal have 18.000 kr. mere pr. år pr. elev end f.eks. handelsskoler får .. Og vil i afsted, må i jo selv betale ..


    Præcis! :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield


    jamen det lyder da finno m8 ;) altid godt med en tur til syden ;) :D bare det var mig :) men der er jo blevet skåret ned i tilskud til GYMS!!! X( :ban: :lame: :ban: :boxed: :camp: :chain:


    Hvor er jeg dog glad for at det ikke gælder for HTX.
    De 2k jeg måtte betale for at komme til Skotland er jo til at overleve.. det koster jo i virkeligheden meeeeeget mere :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Hvor er jeg dog glad for at det ikke gælder for HTX.
    De 2k jeg måtte betale for at komme til Skotland er jo til at overleve.. det koster jo i virkeligheden meeeeeget mere :D


    Ja - det kaldes studiepris-rabat - det får gymnasierne også :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Hvor er jeg dog glad for at det ikke gælder for HTX.
    De 2k jeg måtte betale for at komme til Skotland er jo til at overleve.. det koster jo i virkeligheden meeeeeget mere :D


    Du tror vel ikke selv på at du har betalt en enenste øre, af prisen til studieturen?? Tror da nok jeg overhørte dig sige noget om, at du havde fået din mor til at betale??? :roller:


    *HOST* MUMMYS BOY! *HOST* ...-Tror nok lige jeg fik en tudse i halsen der... 8)