Gaming forum


  • Ikke særlig behaglig for øjene. Lidt rodet - men ellers fin.

  • Bryder mig ikke specielt meget om den radio :) Pisse irriterende faktisk.


    Evt. nogle flere forums.


    Farverne burde nok også lige afbalanceres.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Er det ikke også ulovligt?


    Nå, men hvis du absolutil 'vil' have den radio på forummet, så lav den da i det mindste i en, hvad hedder det nu, ramme?
    Altså, sådan at den ikke opdaterer med resten af forummet, så musikken ikke pauser når du skifter side :S

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Farverne er anstrengende for øjnene at se på - og så er der adskillige stavefejl på siden...
    ..og drop den radio - lad evt. folk bestemme selv, istedet for at den starter automatisk


    Ellers fin nok

  • lyd på en hjemmeside er det VÆRSTE man kan lave... farvene er fede nok... men for fanden bobby... få dog det blå væk :roller: det ser hæsligt ud

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Musik på en hjemmeside er det værste man overhovedet kan lave, og så endda at det er noget l*rte musik :D :D


    Du skal nok vælge et mere roligt design, med ikke alt for stærke farver.


    Nu er det så The Voice du hører derinde, men det er lavet på en elendig måde .. Hvor mange gider høre på en radio der ikke spiller når man skifter side .. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nu er det så The Voice du hører derinde, men det er lavet på en elendig måde .. Hvor mange gider høre på en radio der ikke spiller når man skifter side .. *G*


    Hehe kan der være noget om ;) Men musik vil jeg selv vælge om jeg vil høre eller ej ;)


    Musik på en side, det afholder mig fuldstændig fra at besøge den side :D

  • tja...radioen var faktisk noget jeg troede jeg havde slettet..


    MEN meget mærkeligt at INGEN har lagt mærke til at man selv kan vælge designet...så du kan vælge grøn, halo, final fantasy..og masser af andre..



    men da de fleste synes at det var alt for forvirrende at der var menu og det hele..


    har jeg bare fjernet alle ekstra tingene..


    så nu er det bare et forum, uden portal og navi..


  • Det synes jeg så stinker for hårdt - et forum uden nyheder og portal ? Det holder bare slet ikke synes jeg...:(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinterSilence


    Det synes jeg så stinker for hårdt - et forum uden nyheder og portal ? Det holder bare slet ikke synes jeg...:(


    jaaahh..


    Men folk synes at det er forvirrende,,,,


    at havde portal

  • Nu har jeg skiftet "main skin" ud..


    MEN man kan selv vælge skins..


    Mener ikke at forumet bliver lidt populært, men jeg øver mig i CSS...synes turorials er for svære at forstå og at det her er nemmer.e..