Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 1. oktober 2004, 15:35

Halløj alle :)

Har lige et lille men irriterende problem jeg gerne vil have hjælp til her...

Det går ud på at hver eneste gang jeg vil gemme et dokument i Word, er den allerede forudindstillet til at gemme det som en webside...

Hvordan ændrer jeg det sådan at den automatisk gemmer det som et alm. Word-dokument istedet ?

På forhånd tak ;)

2

fredag, 1. oktober 2004, 15:39

simpelt :D

3

fredag, 1. oktober 2004, 15:39

Op i funktioner / Indstillinger og vælg fanebladet "Gem" :D

så er den skid slået

4

fredag, 1. oktober 2004, 15:44

*Suk* - Ja gid det var så vel gutter - men indstillingerne STÅR allerede sådan...

se selv:

5

fredag, 1. oktober 2004, 15:49

Kan godt være det er samme funktion man kommer ind under, men prøv lige at tage "Funktioner" som du har oppe i højre hjørne af dit "Gem som" vindue. hvor du så vælger Lagringsindstillinger.

Bare lige et skud i tågen :D

6

fredag, 1. oktober 2004, 15:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tismund
Kan godt være det er samme funktion man kommer ind under, men prøv lige at tage "Funktioner" som du har oppe i højre hjørne af dit "Gem som" vindue. hvor du så vælger Lagringsindstillinger.

Bare lige et skud i tågen :D

Tusind tak for dit skud ;) - men det var desværre samme menu og samme indstillinger som imødekom mig :(

7

fredag, 1. oktober 2004, 19:29

INGEN DER KAN HJÆLPE ?( ?( ?(

8

fredag, 1. oktober 2004, 20:41

på dit øverste billede står der gem som webside prøv at skifte til et andet et

9

fredag, 1. oktober 2004, 20:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
på dit øverste billede står der gem som webside prøv at skifte til et andet et

Herre gud - læs dog hvad jeg skriver :roller:

10

fredag, 1. oktober 2004, 20:51

ArH fuck have læst forkert så sry

11

fredag, 1. oktober 2004, 20:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
ArH fuck have læst forkert så sry

Helt ok ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.