Off to Budapest lørdag :D

  • så kom tiden hvor i skulle slippe for mig i en hel uge :T hehe... skal på studietur til budapest. Fuck jeg glæder mig meget :)


    Vi skal ned og se nogen vinkældre og så'n lidt. og ellers har vu bare fået af vide at htx elever ikke drikker sig fulde. De skal bare kunne bære lærerne hjem. :) ... hehe... fuck jeg glæder mig.


    Outy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    så kom tiden hvor i skulle slippe for mig i en hel uge :T hehe... skal på studietur til budapest. Fuck jeg glæder mig meget :)


    Vi skal ned og se nogen vinkældre og så'n lidt. og ellers har vu bare fået af vide at htx elever ikke drikker sig fulde. De skal bare kunne bære lærerne hjem. :) ... hehe... fuck jeg glæder mig.


    Outy


    Hehe.. God tur..
    Var selv i Barcelona med min HTX klasse..
    Og det gik da ikke stille for sig..
    1 liter vodka = 8 kr.
    Men så smagte den heller ikke godt.. Men ned i en stor vandmelon.. Det virkede.. :T


    Kan huske en aften (ved 3-4 tiden) hvor en af vores lærer kom op på vores hotel, og bankede på døren...
    Han spurgte om vi havde set vores dansklærer.
    Det havde vi så ikke, og vi måtte allesammen afsted for at finde hende...


    20 min. senere blev hun fundet pisse fuld nede på en eller anden meget skummel pub hvor hun sad og delte øl ud til højre og venstre..
    Grinern billeder der blev taget der.. :T


    Så vores tur næste dag, blev aflyst da hun af en eller anden grund ikke havde det så godt dagen efter.. :clap:


    Men alt i alt var det en fed tur...

  • God tur. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg skal på studietur til.. Nå nej, regereingen har jo skåret vores studietur væk...


    Held og lykke med din egen :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Heh, jeg skal på studietur til Normandiet på søndag :D Glæder mig til at se Ohama Beach.


    Orgh fed nok, hvad koster det jer at tage afsted ? ...


    Vi skal betale 1975 kr pr mand :D ... for 6 dage i total rigdom x)

  • RIGTIG god tur, og tag nogle gode billeder med tilbage til os her på tweak så vi også kan drømme lidt..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    RIGTIG god tur, og tag nogle gode billeder med tilbage til os her på tweak så vi også kan drømme lidt..


    i will i will ... eller vil jeg ? ... jeg har spurgt de gamle, de vil sq ikke have jeg tager deres cam med til et land som polen bare der er varmere... hehe...


    nåååh ja...


    tirs ons tors fre ... 25 grader og høj solskin :D ... weeeee...

  • Flex my m8.. så er det sq vores tur til at drikke hjernen ud i budaFEST!!!!


    gir den gas, og så må i hyg jer på forum.. :D

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Lidt sent måske men ha en god tur...


    har lige været i rom med en anden 9 klasse på min skole fuck det var fedt der var konsert hver aften med kelis the ravenheads og nogle andre jeg ikke lige kan huske :dance:

  • Jeg er lige kommet hjem fra studieturen i Edinburgh, Skotland. Tog afsted tirsdag og kom hjem idag. Vi havde købt MASSER af forsyninger, og det resulterede faktisk i at vi var stive fra vi forlod Danmark til vi gik i seng i går.. hold kæft det var fedt, gad vide hvordan leveren har det nu :S

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra