Nyt arbejde !!

  • Endelig fik min brilliante fedterøvsmaner gennembrud i A-Z :) - fra på fredag er det færdig med at vaske tallerkener og jeg kommer ind og slappe af i kantinen i stedet for :)


    Det nye arbejde kommer til at gå ud på:


    Sidde med et ugeblad på en stol og:


    Rejse mig og ekspediere nogle kunder en gang i mellem
    Snakke med mine kollegaer
    Og slappe af :D


    Totalt ønskejob som 17-årig imo.. :) - Det bedste er at jeg har fået lidt flere timer der ude, så jeg kan komme til at tjene flere penge, og det bliver jo dejligt da jeg er begyndt at betale fucking 41% i skat og der kun er 2 lønningsperioder tilbage til jul :))


    Alt i alt - jeg er overglad, og det skulle (bl.a.) lige gå ud over jer :T

  • Nice. ;)


    Hvis jeg ikke finder en praktikplads inden jul, kan jeg kysse min udd. farvel og får 0 kr. i indtægt. Not nice. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Nice. ;)


    Hvis jeg ikke finder en praktikplads inden jul, kan jeg kysse min udd. farvel og får 0 kr. i indtægt. Not nice. :rolleyes:


    Træls :/


    Hvilken praktikplads mangler du?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Nice. ;)


    Hvis jeg ikke finder en praktikplads inden jul, kan jeg kysse min udd. farvel og får 0 kr. i indtægt. Not nice. :rolleyes:


    Du er ikke den eneste der kæmper med det problem.
    Jeg er i samme situation. Har dog måske fået fat i een, men det er i Lemvig :rolleyes: En smule langt fra Aarhus, og alle venner / bekendte.
    Håber det er til at finde noget i Aarhus eller Omegn.
    Held og lykke til dig.




    Tillykke med jobbet :D

  • Tillykke ;) - Må også selv finde et job snart :boxed: - formåede lige at opnå følelsen af en tom konto her i weekenden, Saldo'en stod på 44,50,- :rolleyes: Og det får man sq ikke meget ud af nutildags ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tillykke ;) - Må også selv finde et job snart :boxed: - formåede lige at opnå følelsen af en tom konto her i weekenden, Saldo'en stod på 44,50,- :rolleyes: Og det får man sq ikke meget ud af nutildags ;)


    min har stået på 11.90 heeeele denne måned ;)

  • Zlinky ...


    Ja, for en 17-årig der går i skole er det jo et lækkert stykke arbejde, men sørg for at holde fast i skolen for ellers er der en RIGTIG god chance for at du kommer til at lave sådan noget resten af livet ... og når man bliver ældre, så er det jo et formålsløst arbejde. ;)


    PS. Ser du betaler 3% mere i skat end mig. Tillykke. ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tillykke ;) - Må også selv finde et job snart :boxed: - formåede lige at opnå følelsen af en tom konto her i weekenden, Saldo'en stod på 44,50,- :rolleyes: Og det får man sq ikke meget ud af nutildags ;)


    *Host* Avisbud *host* .... *G* :))

  • Tak til alle ;D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Zlinky ...


    Ja, for en 17-årig der går i skole er det jo et lækkert stykke arbejde, men sørg for at holde fast i skolen for ellers er der en RIGTIG god chance for at du kommer til at lave sådan noget resten af livet ... og når man bliver ældre, så er det jo et formålsløst arbejde. ;)


    PS. Ser du betaler 3% mere i skat end mig. Tillykke. ;)


    Selvfølgelig vil jeg da holde fast i min skole, det ville være lidt spildt at droppe ud midt i 2. år.


    Det nye arbejde giver mig også mere tid om aftenen, da jeg får tidligere fri, og mere stabile fritider. Så kan jeg bedre planlægge dagen, og har mere tid til at lektier ;)


    Ang. saldoer på konto, min står på 31kr... fik 2231,- i dag, men fik lige hele molevitten omdannet til Euro (ca 285 + gebyr) da jeg rejser til Berlin på mandag :D