Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 27. september 2004, 21:47

Nu har jeg kigget på google, og tjekket alle de links de finder frem, men enten er det et program der koster penge, eller fatter jeg intet af programmet. Nogle der har en ide? please, vil gerne have det her til at lykkes.. tak

Kelvin

2

mandag, 27. september 2004, 21:59

Jeg har selv leget med det engang.. Men synes overhovedet ikke der kommer noget godt resultat ud af det.. Efter min mening er det ikke ulejligheden værd..

3

mandag, 27. september 2004, 22:06

jeg vil gerne have det sådan at jeg har en sang på en side på min hjemmeside, skal på en bestemt side have en sang, til et projekt. Men hvordan får jeg den til at spille automatisk? Som man ser på en masse sidder?

Kelvin Pagels

4

mandag, 27. september 2004, 22:10

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

5

mandag, 27. september 2004, 22:12

Du kan godt glemme det med at lave den om til en midi-fil...

Midi er egentlig ikke et format. Det er en indbygget synthesizer i lydkortet som bruger forskellige instrumenter til at frembringe toner/melodier.

Der er nogle programmer den kan lave en .wav om til midi delvist med teknologi der minder lidt om talegenkendelse, men resultatet bliver sjældent ret godt. :rolleyes:

6

mandag, 27. september 2004, 22:15

hvad er så jeres ide? Med at få musik til en hjemmeside? hvad er den bedste ide?

Kelvin

7

mandag, 27. september 2004, 22:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af pagels
hvad er så jeres ide? Med at få musik til en hjemmeside? hvad er den bedste ide?

Kelvin

Er jeg den eneste der synes det er mega irriterende med musik på en hjemmeside?

Der er da ikke noget værre en at en eller anden gammel 80'er midi fil brager løs ind over det musik man sidder og hører... :baby:

8

mandag, 27. september 2004, 22:21

Tjaa... hvorfor ikke .mp3 eller .wav?

9

mandag, 27. september 2004, 22:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af pagels
Nu har jeg kigget på google, og tjekket alle de links de finder frem, men enten er det et program der koster penge, eller fatter jeg intet af programmet. Nogle der har en ide? please, vil gerne have det her til at lykkes.. tak

Kelvin
gå inde på download.com søg efter audio converter eller mp3 converter eller lign. søg, og sig søg free licens nederst på siden, jeg bruger selv Damp et eller andet fra Illustrate, det er KANON godt og nemt, og understøtter masser af formater når man downloader deres codecs

10

tirsdag, 28. september 2004, 10:29

Du kan ikke konvertere MP3 til MIDI direkte, så vidt jeg ved.

MIDI er en slags 'table', der fortæller lydkortet hvilke instrumenter det skal afspille.

Men du kan selv komponere én, hvis du er hård til den slags.

Jeg synes personligt at musik på hjemmesider er noget af det værste, og mest belastende. Men sådan er vi jo forskellige..

11

tirsdag, 28. september 2004, 13:23

Synes måske bare du ska droppe bagrundsmusik på din hjemmeside fuldstændig - kender personligt ikke noget større irritationsmoment når man surfer hjemmesider ;)

12

tirsdag, 28. september 2004, 16:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Du kan ikke konvertere MP3 til MIDI direkte, så vidt jeg ved.

MIDI er en slags 'table', der fortæller lydkortet hvilke instrumenter det skal afspille.

Men du kan selv komponere én, hvis du er hård til den slags.

Jeg synes personligt at musik på hjemmesider er noget af det værste, og mest belastende. Men sådan er vi jo forskellige..

Det skrev jeg så lidt længere oppe...

:))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.