NEJ! Irritation ud over alle rimelige grænser!!!!!

  • AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!


    Har lige ventet 2½ time på at hente Doom3 demo med min ½mbit...


    I den tid har comp stået FULDSTÆNDIG stille. Jeg kommer tilbage, og sidder og kigger IRC. I samme sekund som jeg for første gang skal skrive en linie i IRC, så er den LIGE blevet færdig med at hente. Hvad sker der?? I samme sekund jeg skal trykke enter i IRC, kommer der en klam lille pop-up, der viser den er færdig og er ved at bygge filen. Hvad sker der så? JA JEG TRYKKER DA NATURLIGVIS ANNULLER!!!!!



    AAAAAARGHHH!! HADER DET! HADER LORTE DOWNLOAD!!!! VIL I SENG!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • LOL! Hader det for VILDT selv!, især når man ikk ser hvad man trykker enter til, ved en random popup :P godt man har quick internet

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • *G* ... Derfor er Download Managere med RESUME er en god opfindelse ... ;)


    ... I dette fælde, så ville jeg hente det via Boomtown hvis det er muligt ... Som det er ... og så bruge Boomtown Klienten til at downloade ... som også understøtter RESUME ... ;)


    Men sur kogle for dig ...

  • Eller gør som alle de smarte, brug Firefox :P


    EDIT: Nu er 2 1/2 time jo heller ikke særlig lang tid.. Lad den dog bare stå natten over, mens du er i skole/arbejde eller noget..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ganda
    l0rn berle...
    Blindskrift


    Hvorfor var den post fucked up på en eller anden total abstrakt facon?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hmmm...Jeg vil nu sige at hvis man virkelig kan finde på at bruge næsten 2 tusinde kroner på en skide cd om blindskrift, så har man altså for mange penge :]


    Tjaa... hvorfor ikke bare lære det the hard way? ... det gjorde jeg og det virker fint :D ... hehe...


    Back to topic ... fuck det er sur røv...hehe... men som en anden siger, brug mozilla... det holder 100 ... :D...

  • For det første hentede jeg naturligvis filen fra Boomtown. Jeg brugte ikke klienten, da den fucker up pt, og jeg ikke gide reinstalle. Så længe den virker til CS.


    For det andet bruger jeg Mozilla som std. pt. Men fordi jeg ikke gad den lille grimme stinker nede i venstre hjørne, men gerne ville have det vindue der er med IE og Avant, så brugte jeg Avant til at downloade.


    Bare monster uheldig! :(

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Helt ærligt. Kan sagtens finde ud af at skrive på et tastatur uden at glo på det. Skriver endda ret stærkt på et tastatur. Men at der kommer en popup i samme sekund som jeg skal trykke enter, det kan jeg ikke gardere mig imod. Ikke i denne situation ihf.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bobcat
    Hvis du har hentet med internet explorer kan du jo være så heldig at den stadig ligger gemt i cachen, der plejer man nogle gange at kunne hente ting, så længe man ikke har genstartet/tømt den....


    Dog burde Microsoft få en flad på siden af bøtten for så'n en dum funktion.


    Jeg har oplevet at en download lå i cachen efter genstart. Windows Update fik lyst til at genstarte, da jeg var midt i en lang download - med 512/kbit.
    Men det er desvære ikke altid den dutter den cache... Jeg er IE bruger, men har så Mozilla på Linux distroen.