21

søndag, 26. september 2004, 22:33

haha er færdig af grin. Shahid... Ctrl + A. Og så Delete. Og så forfra. Det der er lige til at lukke op og skide i. Som der er blevet sagt, fatter man slet ikke hvem der siger hvad, og grammatikken er forfærdelig.

Og så kan jeg godt lide din sidste kommentar:

"Ps, det hele er skrevet i Dugeon font"

lol :]

...men held og lykke med det :baby:

22

søndag, 26. september 2004, 22:35

Heysa folkens hjælp lige til, skal jeg inputte højtrangerede ord i denne lille flashback, meningen er at der skal herske kaos og forviring, oppe i et dc3 fly der bliver beskudt, senere vender jeg tilbage til personen her som ikke husker megget, altså hukommelsestab, en lille smule ændringer bliver der dog i den intro men hvad siger nu?

23

søndag, 26. september 2004, 22:38

Jeg syntes det er god action 8)

He he.

24

søndag, 26. september 2004, 22:41

takker blix, men nu skal der lige laves lidt grammatik så det bliver bedre action ;)

26

søndag, 26. september 2004, 22:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
hva er jeg nu dum fordi jeg forsøger med en alternativ måde at skriv stil på, altså alternativ til min egen måde?

Jeg kan da sagtens bruge højtrangerede ord

*LOL* .. Du vil skabe forvirring og ævler om hukommelsestab, og så vil du bruge højtragende ord .. Tror du selv det er et klogt valg?

28

søndag, 26. september 2004, 22:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
heh... prøv lige at slå sarkasme op engang...

jeg ved det blix, jeg prøvede bare at spille med ;)

29

søndag, 26. september 2004, 22:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

hva er jeg nu dum fordi jeg forsøger med en alternativ måde at skriv stil på, altså alternativ til min egen måde?

*LOL* .. Du vil skabe forvirring og ævler om hukommelsestab, og så vil du bruge højtragende ord .. Tror du selv det er et klogt valg?

jeg skrev at jeg kan bruge højtrangerede ord, altså jeg har kapaciteten oppe i hovedet til højtrangerede ord, jeg gør det dog ikke da man ikke bruger højtrangerede ord i en krise situation som denne :D

30

søndag, 26. september 2004, 22:52

åh gud :ohmy: ..

Må sige jeg har lavet noget som næsten var løgn ...

Men det her det er sku da nok bedste ... EVAH!

Shahid dog ... :)) *G*

31

søndag, 26. september 2004, 23:05

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

jeg skrev at jeg kan bruge højtrangerede ord, altså jeg har kapaciteten oppe i hovedet til højtrangerede ord, jeg gør det dog ikke da man ikke bruger højtrangerede ord i en krise situation som denne :D

Face it, Burger har ret... :)

Faktisk kan direkte tale og nutid gøre at man bliver fanget af teksten, og at det virker mere spændende.

Al magt til Burger :T

32

søndag, 26. september 2004, 23:13

ROFL - vi burde da næsten lave en slags biografi indeholdende alt det lort du har sagt og gjort her på tweak Shahid, med bl.a. ting som dit kølingsprojekt - det må næsten have et helt kapitel for sig *GG* :)) - og så dette... :]

Mit råd: Start forfra ;) - og LAD VÆR med at skrive med dungeon-font :roller: Dansklærere er altid gammeldags, så skriv med en almindelig og let læselig skrift :)

- Og pssst: tag dig lidt sammen, ik' ? ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Mikkel" (26.09.2004, 23:14)

33

søndag, 26. september 2004, 23:23

Dungeon er COOL, min lærer er Cool, hun overlever nok ;)

34

søndag, 26. september 2004, 23:48

enig med Mikkel : Times New Roman 12 -Linjeafstand: Halvanden
desværre ..
og så skriv i et enkelt let sprog, dvs. Start forfra
skriv en lang pixibog :D

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=11063&sid==[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ganda" (26.09.2004, 23:48)

35

søndag, 26. september 2004, 23:55

Skifter nok også skrift er startet helt om, trist, nu bliver jeg søvnig :crazyeyes:

36

mandag, 27. september 2004, 00:35

Så den færdig, blev lidt plat, kan gøres meget bedre, men nu må jeg altså skrive stile nogen dage før den skal afleveres :boxed:

37

mandag, 27. september 2004, 16:01

Må vi se ? :D

38

mandag, 27. september 2004, 16:12

NEJ

det den værste omgang gylle jeg nogensinde har skrevet, ehm, skal du åbne min tråd :boxing:

39

mandag, 27. september 2004, 22:27

Har skam ikke åbnet noget, kun svaret i tråden :D

40

mandag, 27. september 2004, 22:37

Så gør han det igen

;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.