Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 26. september 2004, 21:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

Citeret

Oprindeligt indlæg af WinterSilence
Jeg er dybt uenig i at vi skal udøve censur over links da vi ikke har en politik på området om dette så vidt jeg ved.

Og kan vi have forumdebat om dyresex og et køb/salg forum der også jvf. loven kræver man er myndig (18 år) og hjælp til spil der er 16+/18+ mærket kan vi vel også have debat om folkedrab og terrorrisme.

Skal vi se på alderen er mange af de emner vi har herinde i forummet uegnede for personer i det aldersområde du nævner, men de har folk ikke ondt over...

well der bliver jo ik ligefrem lagt links til film hvor folk har har sex med dyr vel? du kan debatere lige så meget du vel, det har jeg ingen problemer med, men så snart der kommer link hvor man ser folk der får skåret hovedet af osv. sætter jeg sq grænsen.

Det har du ret i - men så burde den filmsekvens, om ham drengen der ser noget på computeren, som lyder som dyresex også fjernes. "Hey det er lørdag og jeg keder mig" hedder den. Ellers gi'r jeg ikke meget for jeres censur vedr. usmagelige ting !! Det er ihf. IMO meget usmageligt - for ikke at sige sygt, at vise dette på tweak.dk :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (26.09.2004, 22:03)

22

søndag, 26. september 2004, 23:00

;(
jeg bliver sgu ked af det hver gang jeg ser ordet atombomber nævnt i en af de her tråde - at bombe dem rammer sgu alle i landet - ikke kun det mindretal der skærer hoveder af folk.
desuden handler dette ikke kun om arabere der dræber uskyldige, men også om amerikanere der fører en unfair krig. Muslimernes had til vesten kommer ikke af ingenting - det retfærdiggør slet ikke det de gør, men når I siger i vil nuke dem - så føler jeg sgu det er jer der burde ryge en tur
let the flaming begin :boxed:

23

mandag, 27. september 2004, 07:38

Det bliver ikke bedre af de udtalelser den danske Guntanamo fange er kommet med .. Så længe Danmark er med i Irak, så er vores statsminister et godkendt mål ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (27.09.2004, 07:38)

24

mandag, 27. september 2004, 19:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Det bliver ikke bedre af de udtalelser den danske Guntanamo fange er kommet med .. Så længe Danmark er med i Irak, så er vores statsminister et godkendt mål ..

Tja - så må jo håbe, at alle imaner og andre ledende muslimer tager kraftigt afstand fra sådanne udtalelser.
Ellers har de et problem, med andre danskeres generelle opfattelse af muslimer.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (27.09.2004, 19:36)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.