min uheldige fysik uge

  • først starter det med
    vi skal lave nogle kanonslag og røgbomber
    det går også fint nok med at lave det indtil en idiot skal låne mit grej til en røgbombe så tværer han nemlig det lort ud over min glas ske som jeg bruger til at røre med og så lige pludeselig kommer der en stik flamme på skeen "det ser jeg ikke" og der går ild i den så stikker jeg den ned i min blanding BOOOOOOOOOOM! jeg mister noget af mit hår og får en masser brænd sår


    dagen efter skal vi lave kanonslag jeg laver et EKSTRA stort et med magnesium og elektrisk lunte jeg trykker og tror at det er en fuser men så lige da jeg vender mig om og går hen mod den siger den det STØRSTE KNALD og flyver op ligesom en ufo mens der er ild i den lander meget tæt på mig og sætter næsten ild til mig


    igår skulle vi lave saltsyre mig og en ven ville lave EKSTRA stærkt vi laver det med at sætte ild til noget i et reagensglas som via et rør går ned i et glas vand det går også fint nok indtild det bliver lidt for koldt så lige pludeselig istedet for at spytter røg ud så begynder den at suge vand ind så glasset sprænger og så da vi ville tage det fra så kom vi til at sniffe lidt af røgen og hvad er snot lavet af VAND så der kom saltsyre i vores næste AV AV AV AV AV


    min uheldige uge


  • Og jeg troede at jeg lavede nogle dumme ting da jeg havde fysik/kemi.. :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Shit mand! Og jeg som troede jeg gik rundt og var uheldig :S


    Har prøvet det sidste du siger, men der skete ikk andet end at der kom en masse lyde (Det var kun råolie og nogle varme pimpsten vi brugte som katalysatorer :)


    Men har da os prøvet at komme til at sprænge et reagnesglas med en meget stærk base :)) det røg ud over det hele, inklusiv min makker :)


  • Lyder som om du skal holde dig langt væk fra kemikalier, du kan jo slet ikke styre det.

  • Øhm...er det der i skolen? Håber jeg da ikke det er...og dog..

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Men det forklarer da dit nick....


    w00t Psycho!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hold kæft du lyder da nok som en idiot. Først gik det galt med det, så jeg prøvede at lave noget endnu vildere med ekstrameget af det hele, men så gik det endnu mere galt og så prøvede jeg at lave noget SINDSYGT vildt... og det gik så også galt...


    NO SHIT SHERLOCK!?


    Måske du lige skulle tage dig lidt sammen og holde dig væk fra det shit? Du kan åbentbart slet ikke styre en skid, og hvad fanden sker der også for jeres lærere?! Sætter 14-15 årige børn til at lave kanonslag og lege med store mængder saltsyre!? Jesus christ... X(

  • Er enig i, at jeres lærer har været lidt f*cked...


    Desuden er det jo slet ikke lovligt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    jeg tror da nok at det er lovligt når han kigger på?? det var jo trosalt i en fysik time


    underligt at i leger med kemikalier i fysik? hæhæ


    ej spøg til side... ved sgu ikke om det er lovligt, men vi prøvede aldrig noget lignende da jeg gik i folkeskole

  • Har du overvejet at "Vi skulle lige lave det lidt vildere og størrere end de andre" kan være skyld i jeres dumdristige uheld :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    jeg tror da nok at det er lovligt når han kigger på?? det var jo trosalt i en fysik time


    Alene det, at han kiggede på, gør ham endnu mere tvivlsom...


    Du siger også han blot grinede...omg?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Da jeg gik på HTX var der gang i et forsøg med noget bransel halløj i et stinkskab.. noget med opvarmning af en tyk sirups agtig væske... kan sgu ikke huske helt hvad vi havde gang i er et par år siden jo :)


    Men så var der pause wee tænkte alle og smuttede ud på gangen osv... lige pludselig BOOOM også manglede der det meste af et gulv til luft stinkskab... skolen var sgu lidt sure må man sige... fandme også heldigt lokalet var tomt... små stykke glas over ALT

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy