køreunderlag til kontorstol

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Jeg ved at Silvan sælger dem, men i en standard størrelse...


    Hvad koster de? Og hvor store er de så?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Du kunne ikke finde nogen der var lidt dyrere? :))


    Joh snildt ... :)) ...


    Men skal man have noget af den kvalitet, så koster det jo .... Om det er 600 eller 1500 kan jo være det samme ... Begge dele er dyrt IMO ... ;) ... Kunne ikke selv finde på den løsning da jeg som sagt fortrækker et passende tæppe istedet for ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Fx ... http://www.office-nordic.dk/pr…?menu_id=43&submenu_id=16


    Men hvorfor ikke bare købe et tætknyttet tæppe og så ligge det under ? ... og så lige under benene på ens bord så det ligger fast. Bruger jeg ihvertfald selv. Så er det også pænere IMO. Har et "rigtigt" underlag til en kontorstol nede i kælderen, men syntes det ser alt for ugly ud ... :boxed: .... og det er ikke engang bedre end det tæppe jeg har ...


    det er min søs som søger det hun ville først have et kokustæppe men efter at man har kørt runt på det kommer der mærker i gulvet hvilket at de ikke er intraseret i da de lige har bygget halvdelen af huset om, og lavet er comp. rum hvor de har et ophængt bord så der er ikke nogle ben på det.
    men det link du smed op var en stor hjælp for jeg fandt ud af at man skulle søge efter Stoleunderlag og ikke køreunderlag så jeg siger mange tak :)

  • Har selv en lille halvkraftig bomuldsløber/tæppe hvor stolen lige kan rulle frem og tilbage + sidelæns. Meget pænere end de der totalt grimme IMO.
    Prøv lige også at forestille dig lyden af stolen hjul mod plastic - argh :(

  • Ka være det er sagt før, men nu siger jeg det så lige igen...


    Når du køber underlag, så få fat i nogen der ved sindssyg meget om dem - det er en videnskab. Man skal tage højde om man har gulvtæppe osv. osv.


    De to første jeg havde krakelerede, så til sidst henvendte vi os i en anden forretning hvor vi købte en anden model - og den virker sgu endnu ;) Jeg ga 800,- for det.

  • #0
    hvad med en hærdet glasplade,jeg kan skaffe en til dig(er glarmester)
    hvis du da bor i området hvor jeg bor
    hvor meget er du villig til at ofre?
    bor i mellem århus og randers

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Hmm... ta' et kig i Silvan... de plejer at ha' en masse at vælge imellem, bare husk at få en med så'n noget klæbe-noget under bunden så den ikk' glider på gulvet/gulvtæppet...


    har selv haft en derfra til 200,-, som stadig dur, som min kæreste dog har fået, efter jeg fik trægulv på :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af phg
    #0
    hvad med en hærdet glasplade,jeg kan skaffe en til dig(er glarmester)
    hvis du da bor i området hvor jeg bor
    hvor meget er du villig til at ofre?
    bor i mellem århus og randers


    jeg har ikke hørt om hærdet glasplade før men hvis at det er noget som kan holde til det og ikke bliver risset osv. det må heller ikke være ald for dyrt kan det møske godt være at det er noget for dem.
    hvis at de kan få den ind at dørene. de bor omkring silkeborg men vil lige foreslå det for dem en gang i morgen