1

lørdag, 25. september 2004, 17:18

jeg søger et køreunderlag til en kontorstol
det skal være 121x350 cm gemmensigtigt

jeg har forhørt mig i tæppeland og der koster det 2800 kr. hvilker jeg syntes er lidt voldsomt

så jeg ville lige høre om der er nogle som kender et sted hvor man kan få det noget billiger.
der må gerne være link.

2

lørdag, 25. september 2004, 17:25

Jeg ved at Silvan sælger dem, men i en standard størrelse...

3

lørdag, 25. september 2004, 17:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pulsedriver

Hvad koster de? Og hvor store er de så?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

lørdag, 25. september 2004, 17:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pulsedriver

Hvad koster de? Og hvor store er de så?

300 - 350 kr. mener jeg .. Størrelse, ved jeg intet om .. Men samme størrelse som de sælger alle andre steder ..

5

lørdag, 25. september 2004, 17:36

Fx ... www.office-nordic.dk/produkter.asp?menu_id=43&submenu_id=16

Men hvorfor ikke bare købe et tætknyttet tæppe og så ligge det under ? ... og så lige under benene på ens bord så det ligger fast. Bruger jeg ihvertfald selv. Så er det også pænere IMO. Har et "rigtigt" underlag til en kontorstol nede i kælderen, men syntes det ser alt for ugly ud ... :boxed: .... og det er ikke engang bedre end det tæppe jeg har ...

6

lørdag, 25. september 2004, 17:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Du kunne ikke finde nogen der var lidt dyrere? :))

7

lørdag, 25. september 2004, 17:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Du kunne ikke finde nogen der var lidt dyrere? :))

Joh snildt ... :)) ...

Men skal man have noget af den kvalitet, så koster det jo .... Om det er 600 eller 1500 kan jo være det samme ... Begge dele er dyrt IMO ... ;) ... Kunne ikke selv finde på den løsning da jeg som sagt fortrækker et passende tæppe istedet for ... :))

8

lørdag, 25. september 2004, 18:00

Citeret

Men hvorfor ikke bare købe et tætknyttet tæppe og så ligge det under ? ... og så lige under benene på ens bord så det ligger fast. Bruger jeg ihvertfald selv. Så er det også pænere IMO. Har et "rigtigt" underlag til en kontorstol nede i kælderen, men syntes det ser alt for ugly ud ... :boxed: .... og det er ikke engang bedre end det tæppe jeg har ...

det er min søs som søger det hun ville først have et kokustæppe men efter at man har kørt runt på det kommer der mærker i gulvet hvilket at de ikke er intraseret i da de lige har bygget halvdelen af huset om, og lavet er comp. rum hvor de har et ophængt bord så der er ikke nogle ben på det.
men det link du smed op var en stor hjælp for jeg fandt ud af at man skulle søge efter Stoleunderlag og ikke køreunderlag så jeg siger mange tak :)

9

lørdag, 25. september 2004, 20:00

Har selv en lille halvkraftig bomuldsløber/tæppe hvor stolen lige kan rulle frem og tilbage + sidelæns. Meget pænere end de der totalt grimme IMO.
Prøv lige også at forestille dig lyden af stolen hjul mod plastic - argh :(

10

lørdag, 25. september 2004, 21:24

Ka være det er sagt før, men nu siger jeg det så lige igen...

Når du køber underlag, så få fat i nogen der ved sindssyg meget om dem - det er en videnskab. Man skal tage højde om man har gulvtæppe osv. osv.

De to første jeg havde krakelerede, så til sidst henvendte vi os i en anden forretning hvor vi købte en anden model - og den virker sgu endnu ;) Jeg ga 800,- for det.

11

søndag, 26. september 2004, 13:07

hvad med en hærdet glasplade,jeg kan skaffe en til dig(er glarmester)
hvis du da bor i området hvor jeg bor
hvor meget er du villig til at ofre?
bor i mellem århus og randers

intel conroe E6750
XFX 680i LT
4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
2stk XFX 8800GT
150gb raptor
750gb samsung F1
G5 mus
G15 tastatur
G25 wheel
logitech 5500 digital plaintronic surround headset

12

søndag, 26. september 2004, 19:54

Hmm... ta' et kig i Silvan... de plejer at ha' en masse at vælge imellem, bare husk at få en med så'n noget klæbe-noget under bunden så den ikk' glider på gulvet/gulvtæppet...

har selv haft en derfra til 200,-, som stadig dur, som min kæreste dog har fået, efter jeg fik trægulv på :D

13

mandag, 27. september 2004, 23:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af phg
hvad med en hærdet glasplade,jeg kan skaffe en til dig(er glarmester)
hvis du da bor i området hvor jeg bor
hvor meget er du villig til at ofre?
bor i mellem århus og randers

jeg har ikke hørt om hærdet glasplade før men hvis at det er noget som kan holde til det og ikke bliver risset osv. det må heller ikke være ald for dyrt kan det møske godt være at det er noget for dem.
hvis at de kan få den ind at dørene. de bor omkring silkeborg men vil lige foreslå det for dem en gang i morgen

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.