Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

307

mandag, 25. oktober 2004, 02:53

Pas på drenge - nu er jeg på vej opad. Ligger nu på en 18. plads og kun -0,4 - er steget 2,5 på kort tid
Så må vi jo se, om det forsætter i den retning ! ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (25.10.2004, 02:56)

308

mandag, 25. oktober 2004, 14:36

ha ha - har tabt over 10.000 på Vestas siden Siemens begyndte at blande sig på vindmølle-markedet i sidste uge.

Simpelthen utroligt :(

309

mandag, 25. oktober 2004, 14:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
ha ha - har tabt over 10.000 på Vestas siden Siemens begyndte at blande sig på vindmølle-markedet i sidste uge.

Simpelthen utroligt :(

Det bliver vel ikke bedre af den meget lave kurs på dollar'en, og at Vestas har offentliggjort, at de skifter direktør?

310

mandag, 25. oktober 2004, 14:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Det bliver vel ikke bedre af den meget lave kurs på dollar'en, og at Vestas har offentliggjort, at de skifter direktør?

Nej - ser ud til det hele bare vælter for dem. Nå men de skal bare nå at komme på plads igen (og give mig + ) inden spillet lukker ;)

311

mandag, 25. oktober 2004, 18:13

Man burde hellere investere i en Burger :)) - er nemlig ret sulten lige nu ;) :P

312

mandag, 25. oktober 2004, 18:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Man burde hellere investere i en Burger :)) - er nemlig ret sulten lige nu ;) :P

En spiselig, er en meget kortfristet investering .. *GG*

313

mandag, 25. oktober 2004, 18:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

En spiselig, er en meget kortfristet investering .. *GG*

Jaaa, men den gør godt mens den varer... ;) :))

Btw. godt jeg ikke er Jes Dorph Petersen, han er nede på -4,1% - LOL :))

Don Ø er nede på -2,4%, og dermed ligger jeg over begge 2 8)

Men gad vide om det overhovedet er dem selv der styrer det? kunne godt forestille mig at det bare er nogle fedtede assistenter der sidder og æder pizza og klør sig diverse steder mens de trykker lidt her og der efter at have set Finans et par gange... :]

314

mandag, 25. oktober 2004, 18:46

Wow - nu må jeg lige komme med lidt off topic (igen) :clap: - Er nemlig lige blevet ringet op af områdedirektøren for radio/tv i det lokale Føtex - jeg afleverede nemlig ansøgning for en lille måneds tid siden - så nu skal jeg ned til jobsamtale, Onsdag kl 17.00...

DAMN - jeg kan allerede høre mønterne klirre i min lomme 8)

315

mandag, 25. oktober 2004, 22:45

Citeret

Wow - nu må jeg lige komme med lidt off topic (igen) :clap: - Er nemlig lige blevet ringet op af områdedirektøren for radio/tv i det lokale Føtex - jeg afleverede nemlig ansøgning for en lille måneds tid siden - så nu skal jeg ned til jobsamtale, Onsdag kl 17.00...

Jamen tillykke.

Har også en jobsamtale i denne uge - kunne være rart med en lederstilling allerede som 25 årig ;)

316

tirsdag, 26. oktober 2004, 18:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Citeret

Jamen tillykke.

Har også en jobsamtale i denne uge - kunne være rart med en lederstilling allerede som 25 årig ;)

Wow - nice one! 8o :)

Held og lykke ;)

317

tirsdag, 26. oktober 2004, 18:36

AAAAAAARGH -13.1 :boxed:

held og lykke med jobsamtalerne :cheers:

"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW
Pixel IT
Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!

318

tirsdag, 2. november 2004, 17:31

Nå folkens - så er størstedelen af aktiekurserne på vej mod lysere tider 8) - hvordan ser det ud for jer ?

8) For mit eget tilfælde går det udemærket, har lige investeret i 2 Maersk B (43.183 kr/stk), 1970 Falck (50,5 kr/stk), og så har jeg desuden mine 300 auriga industries (103 kr/stk), som dog har klaret det en del dårligere end forventet... :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Mikkel" (02.11.2004, 17:32)

319

tirsdag, 2. november 2004, 17:44

-13.7 men på vej op. alle sammen :D

"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW
Pixel IT
Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!

320

tirsdag, 2. november 2004, 17:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
-13.7 men på vej op. alle sammen :D

Damn, hvis jeg var så langt nede havde jeg bare givet op, for så ville jeg følge mig RIIIIMELIG dårlig til det spil :boxed:

321

tirsdag, 2. november 2004, 20:27

nu ka det da snart ikke gå ringere for mig :O

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement