Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

235

tirsdag, 5. oktober 2004, 16:45

Damn hvor det går dårligt :evil: På listen står der godt nok kun -1,4% men faktisk har jeg hele -2,2% - Forbandede lortespil! X(

236

tirsdag, 5. oktober 2004, 16:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Citeret

ha ha - har haft min Torm i 2 timer og der er allerede steget halvandet points ;)

hmmm du har sq styr på de aktier 8)

he he nah - er jo ikke kommet forbi dig endnu ;)

Men der er jo knapt 2 mdr tilbage, så det bliver spændende nok :D

og heller ikke mig ;)

men må sige at jeg er begyndt at satse lidt mere har invisteret i nogle Vestas for de er faldet godt ;) og er på vej op igen ;) det er lidt satset men hva fanden... ;)

og så har jeg også invisteret i Bavarian Nordic samt D/S Torm som stiger dejligt :D

men jeg siger bare "satsen müssen" ligger ca. oppe på de 5% i afkast... :D

237

tirsdag, 5. oktober 2004, 16:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af GLA

Citeret

Citeret

Citeret

ha ha - har haft min Torm i 2 timer og der er allerede steget halvandet points ;)

og heller ikke mig ;)

men må sige at jeg er begyndt at satse lidt mere har invisteret i nogle Vestas for de er faldet godt ;) og er på vej op igen ;) det er lidt satset men hva fanden... ;)

og så har jeg også invisteret i Bavarian Nordic samt D/S Torm som stiger dejligt :D

Bavarian Nordic investerede JEG jo i! - de er lige faldet for sygt - jeg mistede over 2.500 kr. på det! - Så jeg siger dig - hvis DU tjener på dem, så flår jeg personligt hovedet af dig ! :evil: :))

238

tirsdag, 5. oktober 2004, 16:52

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

og heller ikke mig ;)

Vestas er nok ikke så interessant som den var tidligere. De blev nedjusteret i går og mistede en stor handel. Ergo ikke specielt fantastisk tegn.

Mine Torm er steget 3 points på 3 timer så det er ok. Med mit stadig underskud i Århus United lukker jeg nok på 3.8 % i dag

239

tirsdag, 5. oktober 2004, 16:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Bavarian Nordic investerede JEG jo i! - de er lige faldet for sygt - jeg mistede over 2.500 kr. på det! - Så jeg siger dig - hvis DU tjener på dem, så flår jeg personligt hovedet af dig ! :evil: :))

Får lyst til at købe dem bare for at drille lidt ;) :))

240

tirsdag, 5. oktober 2004, 17:02

Citeret

Citeret

Får lyst til at købe dem bare for at drille lidt ;) :))

GRRRRR... :evil:

I er bare så pisseheldige allesammen!! :T

Faktisk forstår jeg slet ikke hvordan Bavarian Nordic kunne falde så meget - Har sq da lige læst at de har fået en 3-årig kontrakt til en værdi på $100 mio. -hvorfor stiger de så ikke?!?! :rolleyes: X(

241

tirsdag, 5. oktober 2004, 17:04

nu er jeg også tilmeldt ;)

har investeret i TDC og coloplast, 100 stk. på begge - så må jeg bare krydse fingre :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (05.10.2004, 17:05)

242

tirsdag, 5. oktober 2004, 18:56

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

og heller ikke mig ;)

det kommer i når det opdateres i nat, for jeg er nede på 3,et eller andet... mine satsninger er ikke forløbet så heldig :rolleyes:

men tjo der er jo et stykke tid endnu...

243

tirsdag, 5. oktober 2004, 19:53

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

og heller ikke mig ;)

det kommer i når det opdateres i nat, for jeg er nede på 3,et eller andet... mine satsninger er ikke forløbet så heldig :rolleyes:

Hvor meget tabte du på Bavarian Nordic?

244

tirsdag, 5. oktober 2004, 20:07

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

og heller ikke mig ;)

Hvor meget tabte du på Bavarian Nordic?

havde købt 100 til 540 kr stk og 80 til 525 kr stk., men af en eller anden grund stod de alle 180 til 525....

men blev simpelthen træt af dem, de har ikke lavet andet end at falde siden jeg startede i aktiespillet så gad ikke mere, selv den kæmpekontrakt i USA hjalp ikke....

245

tirsdag, 5. oktober 2004, 21:10

spillede det også for et halvt år siden. der kom jeg tilsidst op på +46% :)

246

onsdag, 6. oktober 2004, 08:12

Citeret

havde købt 100 til 540 kr stk og 80 til 525 kr stk., men af en eller anden grund stod de alle 180 til 525....

men blev simpelthen træt af dem, de har ikke lavet andet end at falde siden jeg startede i aktiespillet så gad ikke mere, selv den kæmpekontrakt i USA hjalp ikke....

he he nu kan jeg vel tillade mig at drille dig lidt og sige :

EAT MY DUST !!! :))

Edit -> Underligt at den siger den har opdateret i nat men jeg lukkede i går på + 3.7 % men alligevel står den kun på 3.3 ?

247

onsdag, 6. oktober 2004, 15:31

Citeret

Citeret

he he nu kan jeg vel tillade mig at drille dig lidt og sige :

EAT MY DUST !!! :))

Edit -> Underligt at den siger den har opdateret i nat men jeg lukkede i går på + 3.7 % men alligevel står den kun på 3.3 ?

Kan lige tilføje at det blir værre og værre, man skulle nærmest kalde det begynderhel i starten, for det går virkelig dårligt, siden i mandags er jeg faldet 3%, har kun +2% nu :rolleyes:

248

onsdag, 6. oktober 2004, 21:07

Yeah

er gået fra et afkast på -8.5 til -8.2 stadig på vej op, Jeg elsker de der Mærsk aktier, de stiger konstant, Tdc er også nice, det samme er Gn store nord

249

onsdag, 6. oktober 2004, 21:58

Jeg stiger også lige så stille.. Mærsk og TDC trækker godt op. Og trods B&O aktierne er faldende regner jeg nu med dem når deres årsregnskab bliver offentliggjort

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550

250

onsdag, 6. oktober 2004, 22:04

Jeg har købt for 150,000kr aktier på Carlsberg :))

251

onsdag, 6. oktober 2004, 22:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

nej du har ej. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (06.10.2004, 22:15)

252

onsdag, 6. oktober 2004, 22:44

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

nej du har ej. ;)

nemmerlig

man kan kun købe for 100.000 kr. aktier i hvert selsskab ;)

253

onsdag, 6. oktober 2004, 23:10

med mindre GLA også har nogle dejlige opdateringer i nat, tager jeg lige et lille skridt op ad stigen senere ;)

254

onsdag, 6. oktober 2004, 23:55

Er her ingen som er oprettet inde på AktieManager.dk ?

Her er mine 6 direktører:

J. Lindegaard
SAS
4.02 Mio

L. Lien
Sydinvest Fjernøsten
2.58 Mio

K. Kjaerulff
D/S Torm
2.86 Mio

M. Jørgensen
Foras
1.97 Mio

J. Huno Rasmussen
FLS Industries
2.55 Mio

C. Braestrup
Lundbeck
4.16 Mio

Placering: 836
Ejer: Mikkel ..
Samlet vækst: 554.862

255

torsdag, 7. oktober 2004, 00:16

Citeret

med mindre GLA også har nogle dejlige opdateringer i nat, tager jeg lige et lille skridt op ad stigen senere ;)

Hehe... Hva er du kommet op på da ???? i afkast...

256

torsdag, 7. oktober 2004, 08:41

Citeret

Citeret

Hehe... Hva er du kommet op på da ???? i afkast...

Det endte på 5.4 %

257

torsdag, 7. oktober 2004, 08:50

-1,3% :))

Var ellers oppe på +0,8%... Meeeeen, så solgte en vis herre jo sine TDC og Vestas... Derefter er det gået ned af bakke med Novozymes B og Novo Nordisk B... Har også en joker i Nordea Bank på 50K

Lortespasserspil ;(

[SIZE=7]Laptop:
Fujitsu Siemens P8020
1.4Ghz Core 2 duo SU9400
4GB DDR3 PC8500 RAM
320GB SATA-150 HD
Intel GMA4500MHD GFX
12.1" WXGA skærm @ 1280x800

Stationær:
ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series
4GB PC6400 RAM
Intel Quad core 2.4GHz
4x750GB SATAII HD 32MB Cache @ 168MB/s
8800GTS 640MB
Corsair 620W PSU
2x20.1 TFT @ 3200x1200 :-)[/SIZE]

258

torsdag, 7. oktober 2004, 09:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hellm@n
-1,3% :))

Var ellers oppe på +0,8%... Meeeeen, så solgte en vis herre jo sine TDC og Vestas... Derefter er det gået ned af bakke med Novozymes B og Novo Nordisk B... Har også en joker i Nordea Bank på 50K

Lortespasserspil ;(

Jeg får selv børsen hver morgen hvor de ofte kan give nogle små hints. Forleden skrev at at pga oliepriser var redderi-selskaberne på vej op. Så jeg investerede i Torm tirsdag morgen for 100.000 på kurs 186. Igår lukkede de på 198, så hvis markedet ikke er for ustabilt tror jeg faktisk jeg høster mine 6.5 % jeg har tjent på dem :D

Jeg tror enten man skal være heldig i dette spil eller også skal man prøve at følge lidt med i hvad der sker ude på markedet.

Et eksempel som er ganske gældende i disse dage.

Oliepriserne er rigtig høje. Dette gør at redderiselskaberne stiger . Men den høje oliepris gør jo f.eks at SAS taber terræn fordi de nu skal betale overpris for deres fuel til maskinerne. Ergo venter man ikke SAS på stigning før olieproduktionen kommer ordentligt i gang igen.

Tjek evt forsiden på børsen omkring at SAS kommer til at få det rigtig hårdt i fremtiden.

259

torsdag, 7. oktober 2004, 09:07

er også med under navnet juhl001 så lad os prøve at sparke røv :boxing:

260

torsdag, 7. oktober 2004, 09:14

SHIT

ap møllers er lige faldet, nu venter jeg bare på om den stiger igen

SteelSeries Siberia V3 headset

Det er ikke længe siden, vi sidst så på et headset fra SteelSeries. På trods af dette tager vi nu hul på endnu
Læs Mere

Kingston HyperX Savage 240 GB SSD

Kingston er på banen med en ny SSD serie i HyperX serien! Vi tester Kingston HyperX Savage 240 GB modellen, so
Læs Mere

Antec Three Hundred Two

Vi skal i denne test tage et nærmere kig på et budgetvenligt kabinet fra produenten Antec. Nærmere betegnet er
Læs Mere

Antec High Current Pro 850W PSU

Antec er ude med ny topklasse strømforsyning. Der er tale om deres nye High Current Pro 850W strømforsyning me
Læs Mere

BitFenix Aegis

Hvis du er til kabinetter med pangfarver, eller måske mere er til de sort/hvide modeller, så kan Aegis kabinet
Læs Mere

QNAP Turbo NAS TS-453S Pro

Det er om noget lang tid siden, vi har testet en NAS server her på Tweak.dk, men ikke desto mindre er det, hva
Læs Mere

Rapoo E9080 trådløst tastatur

Rapoo har tilsendt Tweak.dk et af deres trådløse tastaturer. Kravene til trådløshed, funktionalitet og design
Læs Mere

Antec Kühler H2O 950 AIO

Antec er ude med en ny komplet vandkøler til din CPU. Denne nye køler ved navn Kühler H2O 950 har fået nyt pum
Læs Mere

NZXT Noctis 450 - Nyt frækt kabinet fra NZXT

På denne i Nordjylland solbeskinnede tirsdag kan vi præsentere jer for en vaskeægte verdensnyhed. NZXT har nem
Læs Mere

Ny vanvittig flot trailer til Project CARS

Spiludvikleren Slightly Mad Studios fortsætter med at tease os til udgivelsen af spillet Project CARS, der eft
Læs Mere

Valve fjerner betalingsfeature fra Steam Workshop

Nu er det slut med at betale for mods til Skyrim. Valve har i samarbejde med udvikleren Bethesda valgt at fjer
Læs Mere

Så gigantisk en virksomhed er Samsung

Når vi siger Samsung, hvad tænker du så? Smartphones? Fladskærme? Blu-Ray afspillere? Begrænser dine tanker si
Læs Mere

Ny kæmpe CPU-køler fra Cryorig

Cryorig er en relativt ny spiller på kølermarkedet, som vi før har stiftet bekendtskab med her på Tweak.dk. De
Læs Mere

Masser af vind i Apple-sejlene

Den amerikanske software- og hardwaregigant Apple fortsætter med at imponere. De lader til at ride på en bølge
Læs Mere

Her bliver Apple Watch torturtestet

Hvis du er nysgerrig på, hvad Apples nye Apple Watch kan holde til, så kan vi nu stille din lyst. For mens App
Læs Mere

Hurtige fingre: Ny Rubik's Cube verdensrekord

Du er ikke den første, og du er med stor sikkerhed heller ikke den sidste, der har bandet og svovlet over ikke
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.