Tweak Aktie-Spil

  • Kunne det ikke være sjovt at lave en TWEAK.DK gruppe i TV2´s AktieSpil ? ... Har lavet en gruppe. Hvis i syntes at aktiespil er sjovt, så tilmeld jer. Så mugler vi de andre sammen. :clap:


    Det er gratis at tilmelde sig og man har 250.000 kr
    at købe aktier for. Meget underholdende aktiespil IMO.


    Aktiespillet kører frem til den 3. december kl. 17.00


    ----------------------------------------------------------------


    Spillere kan tilmelde sig til denne gruppe ved at angive:


    Gruppenavn: TWEAK.DK
    Password: grillrotten


    under menupunktet 'Gruppespil', efter at være logget ind på spillet.


    Følgende link fører direkte til tilmeldingssiden :


    http://aktiespil.tv2.dk/akties…9316276200394659707152126

  • Havde selv tænk på at oprette en tråd om det så jeg er da helt sikkert klar... har tilmeldt mig nu.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Havde selv tænk på at oprette en tråd om det så jeg er da helt sikkert klar... har tilmeldt mig nu.


    Cool :clap:


    Er også selv NY der inde ... Tilmeldte mig lige, men kan huske at det var skidesjovt sidste gang de havde aktiespil der inde ... :)) ... Så skal mine aktie bare stige, så er den fjong. *G* :))


    Den har lavet en lille fejl i beskrivelsen af " TWEAK.DK´s Team" da den ikke kan lave ` åbenbart, men det går jo nok ... :))


    PS. KODEORDET SKAL VÆRE MED "SMÅ" BOGSTAVER .... Det vil sige grillrotten ... og IKKE GRILLROTTEN

  • Er også tilmeldt.. Hedder bare det samme som her! ;)


    EDIT: Var det en god ide at købe for 10.000 i Københavns Lufthavne?*G* :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • KBH lufthavn steg faktisk ret godt den anden dag og er da vist gennerelt steget mere end den er faldet på det sidste så helt slemt var det nok ikke :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    KBH lufthavn steg faktisk ret godt den anden dag og er da vist gennerelt steget mere end den er faldet på det sidste så helt slemt var det nok ikke :D


    Det var da godt at høre! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Tror da lige jeg prøver og ser hvad det er, selvom aktier ikke lige er min stærke side.....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Er også med nu. Men fatter heller ik' ret meget af det. Det er vel noget med at købe og sælge - og så få + på kontoen - ik ? :)
    Har lige købt en del, men kan ikke se, hvor mange penge jeg har tilbage, at snolde for :rolleyes: Hvor kan jeg se hvor meget jeg har brugt ? Jeg kan ihf. ikke finde det :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Er også med nu. Men fatter heller ik' ret meget af det. Det er vel noget med at købe og sælge - og så få + på kontoen - ik ? :)
    Har lige købt en del, men kan ikke se, hvor mange penge jeg har tilbage, at snolde for :rolleyes: Hvor kan jeg se hvor meget jeg har brugt ? Jeg kan ihf. ikke finde det :(


    Du kan nok ikke få dine handler til at gå igennem før mandag...
    Det kunne jeg i hvert fald ikke...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Du kan nok ikke få dine handler til at gå igennem før mandag...
    Det kunne jeg i hvert fald ikke...


    Jeps. Der kan kun gå handler igennem mandag til fredag kl 9 - 17. Men som i har opdaget så kan handler "bestilles" uden for åbningstid ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Du kan nok ikke få dine handler til at gå igennem før mandag...
    Det kunne jeg i hvert fald ikke...


    Har fondsbørsen lukket i weekenden ? Det står der ikke noget om - hmm ! Nå vi må se hvad der sker :))


    Edit: Undrer mig stadig, at jeg ikke kan se hvor meget jeg har bestilt for. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    så er han med men der er fandme ikke nogle firmaer man kan tjene på :D mangler WESTWOOD dem er der penge i :D


    Hmm... Der er jo altid firmaer man kan tjene penge på ... ;)

  • Tjekket under danske istedet for KFX det er jo ikke alle firmaer der er på KFX indexet

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg opretter mig også derinde på et tidspunkt.


    Hvis jeg kan hjælpe nogen der ikke har handlet før er i velkommen til at spørge.


    Strakshandler kan lægges ind i fondsbørsens åbningstid (09 - 17 i hverdage)


    Udover det kan du lægge ordre ind.


    en ordre kan enten være en alm ordre hvor du bare vil ha´eller af med et papir hurtigst muligt.


    Yderligere har du mulighed for at lave en limiteret ordre, hvor du kan angive en limit på dit papir. F.eks hvis et papir kommer op på en kurs sælger man eller hvis det kommer ned på en kurs køber man ;)

  • hmm... på sådan en lørdag lyder sådan noget AAAAALT for indviklet for mig ... hehe... ser dog gerne på og snakker med så godt jeg kan. Men det siger mig dog bare hat;P ... hehe

  • Så har jeg også tilmeldt mig... Det går ikke så godt for mig lige nu... Men bøtten vender nok på et tidspunkt... Har på fornemmelsen at de aktier jeg har nok skal give afkast ;)