PRC-Data... jeg lieber jer :D

  • I tirsdags sendte jeg mit defekte grafikkort afsted til PRC-data, ind på deres hjemmeside står der at en RMA sag plejer at tage 6-10 dage, så jeg regnede med at få det tilbage engang i næste uge..


    Men i går, da jeg kom hjem fra arbejde lå der en seddel til mig fra posthuset, som var fra PRC-Data :D jeg skyndte mig op på posthuset for at hente pakke, så da jeg kom var det et splinternyt Radeon 9800 Pro :D det er fandme service :D:D

  • Jeg kan ikk li dem. Idioterne i butikken kan ikke engang finde ud af at logge ind på Windows!


    Men det var da en kanon service du havde der, en skam at de ikke er så medtagelige over før cpus ;(

  • Jeg har også kun gode erfaringer med dem.
    Har købt 2 pc'ere hos dem, og de har begge virket optimalt.


    Desuden havde jeg ogs en RMS-sag med en harddisk, og det to heller ikke mange dage, så var der kommet en ny.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban
    Jeg har også kun gode erfaringer med dem.
    Har købt 2 pc'ere hos dem, og de har begge virket optimalt.


    Desuden havde jeg ogs en RMS-sag med en harddisk, og det to heller ikke mange dage, så var der kommet en ny.


    Hmm... OT, men du mener nok RMA, da RMS er en metode at måle watt på højttalere på... :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ST:o(L1
    syntes prcdata er et fedt sted at handle.....


    jah, jeg har sq os handlet for nogen tusinde kroner... men syns ikke de er så billige mere... ihvertfald ikke som de var en gang.

  • Har oplevet det samme ved IT Butikken de seneste par gange, hvor jeg har haft problemer med mine grafikkort. Desværre har de ikke haft dem på lager, for ellers var de blevet ombyttet med det samme. SÅ også Thumbs Up til dem herfra :clap:

  • PRC er for vilde... aldrig haft et eneste problem med dem og har nok handlet der en 15-20 gange der nu :D

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM