Skriv under her mod dyresex

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hmm.. Synes ikke rigtigt jeg kan komme ind på den side..


    Der er vidst lidt travlt derinde.


    Efter jeg skrev under trykkede jeg update og der var allerede en håndfuld mere på listen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Der er vidst lidt travlt derinde.


    Efter jeg skrev under trykkede jeg update og der var allerede en håndfuld mere på listen.


    Prøver igen senere så.. :)

  • Hvorfor har i så meget imod dyresex? Jeg er ikke selv en fan eller noget i den stil, men er det ikke et frit land vi lever i? Det er jo ulovligt hvis dyrene lider eller ikke "har lyst" så den kan i ikke bruge som undskyldning...


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid
    Hvorfor har i så meget imod dyresex? Jeg er ikke selv en fan eller noget i den stil, men er det ikke et frit land vi lever i? Det er jo ulovligt hvis dyrene lider eller ikke "har lyst" så den kan i ikke bruge som undskyldning...


    Og hvordan vil du så lige kunne se om en hest eller en gris har lyst? du er måske uddannet dyrepsykolog?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n


    Og hvordan vil du så lige kunne se om en hest eller en gris har lyst? du er måske uddannet dyrepsykolog?


    Hvordan kan du se om en pige har lyst? eller en fyr.. jeg dømmer ikke... Tro mig.. hvis en hest IKKE har lyst, så skal du NOK finde ud af det.. en gris er man nok heller ikke i tvivl om!


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    Hvordan kan du se om en pige har lyst? eller en fyr.. jeg dømmer ikke... Tro mig.. hvis en hest IKKE har lyst, så skal du NOK finde ud af det.. en gris er man nok heller ikke i tvivl om!


    *..Syns sgu nok den gris kiggede så mærkeligt på mig sidste gang*


    :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    Hvordan kan du se om en pige har lyst? eller en fyr.. jeg dømmer ikke... Tro mig.. hvis en hest IKKE har lyst, så skal du NOK finde ud af det.. en gris er man nok heller ikke i tvivl om!


    Det er jo netop hele essensen i underskriftindsamlingen... Et menneske kan sige ja eller nej... Det kan et dyr ikke... medmindre det er en papegøje selvfølgelig... Og det der med at finde ud af om dyr har lyst eller ej er jo nok ikke lige så nemt at finde ud af, hvis det altså er ejeren der "udfører" det, da de fleste dyr har det sådan at de aldrig kunne finde på at gøre deres ejere fortræd... Og hvis du mener at man skulle kunne bevise at dyret selv har haft lyst tror jeg nok at man ville få lidt svært ved det bagefter "handlingen"


    så jeg siger, at så længe dyr ikke kan snakke, så vil der altid være en tvivl om hvorvidt dyret har haft lyst eller ej... Og derfor skal det ulovliggøres...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n


    Det er jo netop hele essensen i underskriftindsamlingen... Et menneske kan sige ja eller nej... Det kan et dyr ikke... medmindre det er en papegøje selvfølgelig... Og det der med at finde ud af om dyr har lyst eller ej er jo nok ikke lige så nemt at finde ud af, hvis det altså er ejeren der "udfører" det, da de fleste dyr har det sådan at de aldrig kunne finde på at gøre deres ejere fortræd... Og hvis du mener at man skulle kunne bevise at dyret selv har haft lyst tror jeg nok at man ville få lidt svært ved det bagefter "handlingen"


    så jeg siger, at så længe dyr ikke kan snakke, så vil der altid være en tvivl om hvorvidt dyret har haft lyst eller ej... Og derfor skal det ulovliggøres...


    Og det er så din mening.. det er fint nok.. du kan have ret.. jeg kender ikke din omgangskreds men de fleste folk jeg kender har hjerne nok til at se om en hund er glad eller sur eller syg SELV om den ikke kan sige noget..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n


    Det er jo netop hele essensen i underskriftindsamlingen... Et menneske kan sige ja eller nej... Det kan et dyr ikke... medmindre det er en papegøje selvfølgelig... Og det der med at finde ud af om dyr har lyst eller ej er jo nok ikke lige så nemt at finde ud af, hvis det altså er ejeren der "udfører" det, da de fleste dyr har det sådan at de aldrig kunne finde på at gøre deres ejere fortræd... Og hvis du mener at man skulle kunne bevise at dyret selv har haft lyst tror jeg nok at man ville få lidt svært ved det bagefter "handlingen"


    så jeg siger, at så længe dyr ikke kan snakke, så vil der altid være en tvivl om hvorvidt dyret har haft lyst eller ej... Og derfor skal det ulovliggøres...


    Når det er en hingst eller en hanhund der knepper en tøs, så må den da have lyst til det?


    Anyways, jeg har skrevet under :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Dyresex er simpelthen for urespektabelt X( - Den slags er imo. for ulækkert, om det så er et frit land eller ej, så har det sq overtrådt grænsen mht. min tolerance :rolleyes:


    Så det er i orden så at det er et frit land så længe du ikke synes det er ulækkert?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520