Vurdering af hjemmeside

  • Hey :D


    Min lillebror og hans kammerat har sammensat en hjemmeside om Barcelona, som de er meget store fans af.
    Synes selv, at det er en flot hp de har fået lavet.
    Hvad synes I ? Altså om indholdet, design osv ?


    (De er meget åbne for forslag til evt. ændringer af hp'en).


    På forhånd tak.


    /Th@ms

  • MEGET langsooooom og lidt kedelig.


    Kan så heller ikke se hvorfor der skal være reklamer på... ikke meget point i.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Helt enig med What i, at siden ikke virker videre tiltalende rent layoutmæssigt.


    Jeg kan heller ikke forstå hvorfor der er brugt iframe, den er mildest talt dybt ubrugeligt på en sådan side, da det slet ikke giver mulighed for at linke dybt til en enkelt artikel eller lign.


    Og så er den gabende langsom om at loade .. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • færre billeder... :) den er noget kedelig at se på, og meget informativt... næsten for meget. Det ligner mere en nyheds side med barcel, end et fansite

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Jeg synes designet er pænt, og det virker ret professionelt. Total i orden fan side.. - masser af nyheder og info

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Designet og layoutet er fint, men siden loader som sagt alt for langsomt..!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Jeg synes sq den er smadderflot lavet, især alderen taget i betragtning - Måske en smule kedelig, men alting kan jo heller ikke være perfekt, da slet ikke når man kun er 13 år :clap:

  • Siden er flot men fonten stinker for vildt - man kan ikke læse den og får ondt i øjnene. De skal bruge en font MED seriffer helst da den er nem at læse og som er antialiasieret. Webdesigneres lov siger at en side max. må tage 3-5 sekunder at loade. Tager den mere er over 80% af dem der ville se den skredet videre til en ny side.


    Ud over det er designet ganske pænt opdelt og den ser professionel ud synes jeg, pånær altså fonten og loadingtiden.


    så ud over det synes jeg der er ret pænt lavet arbejde :D

  • Synes den loader nogenlunde - måske en anelse hurtigere, ville være at foretrække. Synes også den virker kedelig. Gråt i gråt - mangler lidt farver.
    Den er da okay bygget op. Men er noget træt af, at mange sider har nøjagtig samme opbygning.
    Fatter heller ikke, hvorfor det hele skal samles på midten. Ka' ik' se det smarte i i al den tomme plads på hver side og så samtidig den lille font, som også for mig er noget svær at læse.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Synes den loader nogenlunde - måske en anelse hurtigere, ville være at foretrække. Synes også den virker kedelig. Gråt i gråt - mangler lidt farver.
    Den er da okay bygget op. Men er noget træt af, at mange sider har nøjagtig samme opbygning.
    Fatter heller ikke, hvorfor det hele skal samles på midten. Ka' ik' se det smarte i i al den tomme plads på hver side og så samtidig den lille font, som også for mig er noget svær at læse.


    Kommer jo lidt an på hvad man regner med at modtagerene vil sidde med af opløsning! Vil give dig ret men det er jo alligevel ikke alle der sidder med 1024x768! og da der sikkert er mange der stadig sidder med 800x600....ja så kan de også se siden uden at få ondt i scroll-fingeren!

  • kedeligt design 8o alt for "standard".. synes ikke at siden i sig selv er særlig tung, og loader rimlig hurtigt, den er fint opsat og passer fint med 1024*768


    Bentzin, pågrund af "alt" det plads, er jo pågrund af at du sikkert kører højere opløsning end den er lavet til. Den er garanteret konstrueret til 800*600, og da du ser den i 1024*768 vil der være de kanter (synes faktisk ALTID du brokker dig over det :)) )

  • Stram jer lige folkens. Knægten er 13!!


    Synes det er en flot side. Taget i betragtning, din brors alder, så er der vist meget godt i vente for ham :) For synes det er rigtig flot.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN
    kedeligt design 8o alt for "standard".. synes ikke at siden i sig selv er særlig tung, og loader rimlig hurtigt, den er fint opsat og passer fint med 1024*768


    Bentzin, pågrund af "alt" det plads, er jo pågrund af at du sikkert kører højere opløsning end den er lavet til. Den er garanteret konstrueret til 800*600, og da du ser den i 1024*768 vil der være de kanter (synes faktisk ALTID du brokker dig over det :)) )


    Nu er det jo ikke brok - dear OriGiN :rolleyes: Tråden hedder jo "Vurdering af hjemmeside" - og det er så min vurdering. Ja - det vurderer jeg rimelig tit, da det jo er min holdning til det fænomen, som efterhånden ret mange bruger.
    Kan da også lige tilføje, at 1024x768 er den opløsning, som de fleste bruger, udfra fra de sonderinger jeg har gjort på nettet.
    F.eks så holder TheCounter.com øje med, hvad surferne rundt om i verden bruger af opløsning + en masse andre statistikker. Eksempel - i august måned, hvor 93.656.199 Visitors var inde på sider med deres counter. Der var der 43.806.797 (51%) , som havde 1024x768 som opløsning.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Stram jer lige folkens. Knægten er 13!!


    Synes det er en flot side. Taget i betragtning, din brors alder, så er der vist meget godt i vente for ham :) For synes det er rigtig flot.


    Rolig nu - Der blev bedt om en vurdering af denne hjemmeside's indhold, design o.a. - ikke noget med om, hvad en 13 årig kan. Synes da også, det er godt gjort af sådan en "bette kneijt". Men det var efter min mening, ikke lige det vi skulle vurdere. ;)
    No offense - men ku' da godt være, at nogle måske lige sku' læse, hvad der virkelig står. ;)